וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע: דוידזאדה תורגל בהרכב והתלונן על כאבים

28.3.2014 / 15:31

אלישע לוי מתלבט לגבי המגן השמאלי למשחק העונה. שחקן: "ניצחון יהיה צעד משמעותי שילחיץ את מכבי תל אביב"

one

אחרי שהוגרלה לשחק בחצי גמר גביע המדינה נגד קריית שמונה, בהפועל באר שבע ממשיכים בהכנות לקראת משחק העונה ביום שני. המאמן אלישע לוי תרגל היום שמונה שחקנים בלבד לקראת המשחק, ומהתרגול הזה אפשר ללמוד את תמונה כללית מאוד לגבי ההרכב. נתחיל עם ההגנה, בתחילת האימון תרגל המאמן את אופיר דוידזאדה בצד שמאל של ההגנה במקום בן תורג'מן, אולם דוידזאדה התלונן בפני שחקנים על כאבים והמאמן מתלבט לגביו, למרות שערך אימון מלא. אם דוידזאדה יהיה כשיר, נראה כי הוא זה שיפתח בהרכב.

בן אלגרבלי תורגל כבלם ואמור לפתוח בהרכב בכל מקרה. גל אראל, לוטם זינו ודויד הובר תורגלו שוב יחד. מאור בוזגלו תורגל היום בצד שמאל של הקישור, כשאליניב ברדה תורגל בעמדה הטבעית שלו. נראה כי ההתלבטות הטבעית היא בין גליינור פלט לדובב גבאי.

"זה אולי המשחק הכי חשוב שלנו העונה", אמר שחקן בקבוצה לאחר האימון היום. "לא משנה מי חסר עכשיו. נצטרך לבוא כדי לנצח ולעשות בפעם הראשונה צעד משמעותי שילחיץ את מכבי תל אביב". וויליאם סוארס יצטרף בסוף השבוע למשפחתו בפורטוגל ויחזור בעוד מספר ימים ארצה, לבדיקת מעקב בבית החולים איכילוב. הבדיקה תכריע את המשך הטיפול בשחקן ובעקבותיה הוא עשוי לקבל אישור לשחק עם מסיכה.

אוהדים רבים של הקבוצה זועמים בעקבות ההתנהלות בנוגע למכירת הכרטיסים לקראת משחק העונה. מחירים מופקעים של 500 שקל לזוג כרטיסים (הזול ביותר) עד 600 שקל לכרטיס בודד (היקר ביותר) מוצעים כעת בשוק החופשי. אתמול אזלו תוך פחות מדקה 610 כרטיסים למשחק לשערים 4 ו-5.

שחקן מכבי תל אביב, מהראן ראדי, מול שחקן הפועל באר שבע, אופיר דוידזאדה. ברני ארדוב
יהיה כשיר? דוידזאדה מול ראדי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully