וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: הצגה של ליאור רפאלוב, קלאב ברוז' בפסגה

הקשר כבש צמד והיה מעורב בשני שערים נוספים ב-1:5 על לוקרן בפלייאוף הבלגי. ברוז' עקפה את סטנדרד ליאז' של גיא לוזון

ליאור רפאלוב שחקן קלאב ברוז'. GettyImages
צמד ראשון מאז נובמבר 2012. ליאור רפאלוב/GettyImages

ליאור רפאלוב סיפק הערב (שישי) הצגה אדירה בניצחונה של קלאב ברוז' 1:5 על לוקרן. הקשר הישראלי פתח את הפלייאוף העליון בליגה הבלגית בסערה, עם צמד ומעורבות בשני השערים האחרים, כשברוז' עלתה זמנית למקום הראשון עם 35 נקודות לעומת 34 של סטנדרד ליאז' וגיא לוזון, להם מצפה ביום ראשון מפגש מול האלופה אנדרלכט.

כבר אחרי 10 דקות החלה החגיגה של רפאלוב. מקסים לסטיין העביר כדור רוחב ורפאלוב המשיך מקרוב וציין את שערו השלישי העונה. בדקה ה-27, כדור קרן שלו מצא את הראש של אוסקר דוארטה, השוער קופה בארי עצר ועל הריבאונד היה הבלם הצעיר ביורן אנגלס שנגח פנימה. דניס אודוי צימק עבור לוקרן בדקה ה-57, אך בחלוף ארבע דקות קופה בארי הדף רע את הקרן של רפאלוב וטום דה סוטר נעץ את השלישי. עוד שתי דקות עברו, ויספר יורגנסן מצא את רפאלוב, שירה כדור חזק מ-16 מטרים לרשת העליונה והשלים צמד ראשון מאז נובמבר 2012. אקס מכבי חיפה גם לא היה רחוק משלושער, לפני שהוחלף לקול תשואות האוהדים בדקה ה-89. ויקטור ואסקס חתם את התוצאה בתוספת הזמן.

רפאלוב אמר לאחר המשחק: "כמובן שזה נחמד להבקיע שערים, אבל שלוש הנקודות הן יותר חשובות. הפעלנו על סטנדרד ואנדרלכט לחץ. הייתה לי הזדמנות להבקיע שער שלישי, אבל בארי סחט הצלה יפה".

על המשך העונה של קלאב ברוז' הוסיף הקשר הישראלי: "יש לנו עוד דרך ארוכה כדי להשיג את התואר. האווירה הייתה אדירה הלילה והאוהדים מאמינים מאוד, אבל אנחנו עדיין צריכים להוכיח את עצמנו. בכנות? לא ציפיתי לתוצאה הזו".

אלמוג כהן שמר על מקומו בהרכב וגם על סרט הקפטן, כאשר אינגולשטאט סיימה הערב (שישי) ב-0:0 את משחק החוץ שלה מול פורטונה דיסלדורף במסגרת הבונדסליגה השנייה. המארחת הייתה עדיפה, אך לא הצליחה להשיג את השער המיוחל ואינגולשטאט רשמה משחק שלישי ללא ספיגה. קבוצתו של כהן עלתה זמנית למקום ה-10 עם 35 נקודות מ-28 משחקים ורחוקה שמונה נקודות מהמקום ה-16 המוליך למבחנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully