וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "יכולתי לחתום לשש שנים ולעוף אחרי חודשיים"

מאמן סטנדרד ליאז' התייחס להארכת החוזה והבהיר: "מקווה להשאיר את הבכירים". דיווח: הכוכב בטשואי יעבור לבנפיקה

מאמן סטנדרד ליאז' גיא לוזון. EuroFootball, GettyImages
מוכן לקלאסיקו הבלגי. גיא לוזון/GettyImages, EuroFootball

אחרי הארכת חוזהו של גיא לוזון בשנתיים נוספות, סטנדרד ליאז' תחל ביום ראשון את דרכה בפלייאוף העליון בליגה הבלגית במפגש קלאסי מול האלופה אנדרלכט, כשברקע גוברות השמועות על עזיבת הכוכב הגדול של הקבוצה - מישי בטשואי. החלוץ בן ה-20, מלך שערי הליגה הבלגית עם 18 כיבושים, הוזכר כמועמד לטוטנהאם ולארסנל בתקופה האחרונה, אך הערב (שישי) עלו דיווחים בפורטוגל כי יש סיכום על מעבר שלו לבנפיקה.

העורך הראשי של עיתון "א-בולה", הוגו ואשקונסלוס, סיפר על המשבר הכלכלי בו נתון הכדורגל הפורטוגלי, טען כי הקבוצות הבכירות תהיינה חייבות למכור את השחקנים הבכירים והבהיר: "בנפיקה תצטרך להיפרד מרודריגו, ועל פי המיד שלנו כבר יש למועדון סיכום עם סטנדרד ליאז' באשר לבטשואי. הם ישלמו שבעה או שמונה מיליון יורו. שמענו הרבה דברים טובים על השחקן הזה, אבל אנחנו יודעים שזה הימור גדול. מעתה הכדורגל הפורטוגלי לא יוכל למשוך כוכבים גדולים כמו בשנים קודמות, אז כולם יהמרו על שחקני העתיד".

שחקן סטנדרד ליאז' מישי בטשואיי. GettyImages
בדרך לבנפיקה? מישי בטשואי/GettyImages

בינתיים, גיא לוזון התייחס למשחק מול אנדרלכט והבהיר: "קלאסיקו או דרבי, הכול אותו דבר מבחינתי. רק מבחינת התקשורת זה משחק שונה. אנחנו לא חושבים על ההפרש שהתקזז, אלא מתרכזים אך ורק במשחק הקרוב. לא שינינו שום דבר בהכנה שלנו. מה שחשוב זה איפה נהנה במחזור האחרון, לא עכשיו".

לוזון נשאל לגבי הארכת חוזהו והבהיר: "מועד החתימה לא קשור לפתיחת הפלייאוף, פשוט לא כל יום יוצא לי להיפגש עם הנשיא רולאן דושאטלה. הוא מטייל בעולם ואני מאמן כאן כל יום. הפעם שנינו היינו בבלגיה, הוא רצה שאמשיך ואני רציתי להישאר בסטנדרד אז זו הייתה ההחלטה ההגיונית. אורך החוזה לא משנה לי. אפשר לחתום לשש שנים ועדיין לעוף אחרי חודשיים. אני שמח להישאר, אבל מקווה שנוכל להשאיר את רוב השחקנים הבכירים. אמפוקו כבר חתם ואם ואנקר ובטשואי יעזבו נצטרך למצוא מחליפים ראויים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully