וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון חתם לשנתיים נוספות בסטנדרד ליאז'

המאמן הישראלי שמוליך את הטבלה בבלגיה לפני פתיחת הפלייאוף זכה להבעת אמון, וקבוצתו הודיעה רשמית שימשיך לעמוד על הקווים עד תום עונת 2015/16: "אני שמח וגאה, ומזדהה לחלוטין עם ערכי המועדון"

בעונתו הראשונה של גיא לוזון כמאמן סטנדרד ליאז' הוא נהנה מהצלחה מסחררת. המאמן הישראלי הוביל את טבלת הליגה הבלגית מהרגע הראשון ולאורך כל העונה הסדירה, שהסתיימה בשבוע שעבר. הוא נכנס לפלייאוף, לאחר הקיזוז, עם יתרון שתי נקודות וסיכויים טובים לזכייה באליפות והיום (רביעי), הגיע הפרס שלו. סטנדרד ליאז' הודיעה רשמית כי לוזון זכה להארכת חוזה לשנתיים נוספות בקבוצה והוא ימשיך לעמוד על הקווים שלה לכל הפחות עד לתום עונת 2015/16.

לוזון אמר: "אני שמח וגאה להמשיך את העבודה שלי בסטנדרד ואני לחלוטין מזדהה עם ערכי המועדון שהם עבודה ותשוקה. אנחנו מחכים לפתיחת הפלייאוף ביום ראשון בביטחון ואמביציה".

גיא לוזון מאמן סטנדרד ליאז'. רויטרס
קיבל הבעת אמון עוד לפני הפלייאוף. גיא לוזון/רויטרס

לוזון, שנודע בסגנונו הייחודי על הקווים ובאנרגיות הרבות אותן הוא מקרין במהלך המשחק, הפך לאחד האנשים הכי מדוברים בכדורגל הבלגי במהלך העונה, כאשר הדעות לגביו נעות בין חיוביות ואוהדות מאוד לשליליות לעיתים. ליאז' תיפתח את הופעותיה בפלייאוף העליון של הליגה הבלגית ביום ראשון עם משחק ביתי מול האלופה המכהנת אנדרלכט ותקווה ליצור מקדמה ראשונית לקראת עשרת המחזורים שייקבעו את גורל התואר.

לוזון, 38, הוביל את סטנדרד ליאז' למקום הראשון בתום העונה הסדירה בבלגיה עם מאזן של 20 ניצחונות, שבע תוצאות תיקו ושלושה הפסדים בלבד. ערב הפלייאוף העליון, לסטנדרד שתי נקודות יתרון (אחרי קיזוז) על פני קלאב ברוז'. לאורך כל העונה, היה לוזון אחת הדמויות הססגוניות בבלגיה. הוא זכה להערכה על העבודה המקצועית והתוצאות המצוינות, אבל גם ספג ביקורת על התגובות האמוציונאליות והטירוף על הקווים, כמו גם על הרוטציה שהנהיג בתחילת העונה וההדחה משלב הבתים בליגה האירופית.

לוזון כזכור הגיע לסטנדרד בקיץ בתיווכו של הסוכן דודו דהאן, המקורב לראשי המועדון, במהלך שהפתיע רבים בבלגיה. לפני כן אימן את מכבי פתח תקוה בשתי קדנציות, הפועל תל אביב ובני יהודה והוביל את נבחרת ישראל הצעירה ביורו 2013 שנערך בארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully