וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים בטורקיה: פנרבחצ'ה מעוניינת בביברס נאתכו

עפ"י הדיווחים, פנר תציע לפאוק סלוניקי את מירוסלב סטוך תמורת הישראלי, אך זה לא שש לעזוב אחרי שהגיע ליוון בינואר

ביברס נאתכו נבחרת ישראל. ברני ארדוב
חתם עד הקיץ, אבל פאוק מחזיקה באופציה להאריך את חוזהו. נאתכו/ברני ארדוב

בתקשורת הטורקית מדווחים ביממה האחרונה שפנרבחצ'ה מעוניינת להחתים את ביברס נאתכו בקיץ הקרוב. הקשר בן ה-26 הצטרף לפאוק סלוניקי בינואר האחרון בהעברה חופשית מרובין קאזאן, שם הוא סיים את חוזהו. הוא חתם לחצי עונה בלבד בקבוצה היוונית, אך לזו יש אופציה להאריך את חוזהו בשנה. כזכור, עוד לפני שחתם בפאוק הוא הוזכר כמועמד לגלאטסראיי.

בדיווחים בטורקיה, שבינתיים התפשטו גם לכלי תקשורת ביוון, מסופר על כך שנאתכו שוחח עם כדורגלן העבר חיים רביבו, שסיפר לו על הקהל של פנרבחצ'ה ועל האווירה במועדון. על פי הדיווח, בתמורה לנאתכו (בהנחה שהיוונים יממשו את האופציה), פנר תהיה מוכנה להציע לפאוק את הקשר הסלובקי מירוסלב סטוך, שכרגע משחק בקבוצה מסלוניקי כמושאל. יחד עם זאת - נכתב בטורקיה וביוון - הקשר הישראלי מרוצה בפאוק וכרגע לא רוצה לעזוב לטורקיה.

מאז שהוא הצטרף אליה בסוף ינואר, נאתכו הספיק ללבוש את מדי פאוק סלוניקי ב-10 משחקי ליגה, להפוך לשחקן מרכזי במרכז הקישור וגם לכבוש שער אחד ולבשל שלושה נוספים.

קשר נבחרת ישראל החל את הקריירה בהפועל תל אביב ועבר לרובין קאזאן במרץ 2010. בארבע שנים בקבוצה הרוסית רשם 104 הופעות בליגה בהן כבש 21 שערים ובישל 21 נוספים. כמו כן הוא שותף ב-40 משחקים של רובין במפעלים האירופאים, הבקיע בהם 10 שערים ובישל 14.

שחקן פאוק סלוניקי, מירוסלב סטוך. GettyImages
חלק מעסקה אפשרית. סטוך/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully