וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ביברס נאתכו סיכם בגלטאסראיי"

בטורקיה מדווחים על סיכום עקרוני בין הקשר הישראלי לאלופה, במדיה מככבים דידייה דרוגבה ו-ווסלי סניידר, ותפגוש את צ'לסי בשמינית גמר ליגת האלופות. נאתכו צוטט כאומר: "קשה מאוד לסרב למאמן כמו מאנצ'יני, אבל עוד לא חתמתי"

האם העברתו של ביברס נאתכו לגלאטסראיי תיסגר בימים הקרובים? הקשר הישראלי שסיים בתחילת החודש את חוזהו ברובין קאזאן צוטט הלילה (בין שישי לשבת) בתקשורת הטורקית כאומר: "קשה מאוד לסרב למאמן כמו רוברטו מאנצ'יני, אבל כרגע עוד לא חתמתי על החוזה והכול עדיין במשא ומתן. אני חושב שהמצב יתבהר בשבוע הקרוב", ועל פי דיווחים שונים כבר הושג סיכום עקרוני בין נאתכו לראשי גלא.

קשר רובין קאזאן ביברס נאתכו. EuroFootball, GettyImages
יסגור בטורקיה? ביברס נאתכו/GettyImages, EuroFootball

בסביבתו של השחקן טענו שהדיווחים על סיכום אינם נכונים. בכל מקרה נאתכו צפוי לחתום השבוע בקבוצה חדשה באירופה, לפני סגירת חלון ההעברות. בימים האחרון שמו נקשר גם לרומא, בולוניה, מילאן וסביליה, ועל הפרק עמדו גם אופציות בגרמניה ובאנגליה.

נאתכו, 25, שיחק בקאזאן קרוב לארבע שנים והוענה כבש שער ליגה אחד ב-19 הופעות והוסיף עוד שלושה כיבושים במסגרת האירופית. כזכור, נאתכו הינו שחקן חופשי והוא יכול לעבור לכל קבוצה ללא דמי העברה. גלאטסראיי, שמדורגת כרגע במקום השני בליגה הטורקית בפער של שמונה נקודות מהמוליכה פנרבחצ'ה, העפילה לשלב שמינית גמר ליגת האלופות שם תפגוש את צ'לסי אחרי ניצחון דרמטי על יובנטוס בטורקיה ובשורותיה משחקים כוכבי על כמו דידייה דרוגבה ו-ווסלי סניידר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully