וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי תהיה יריבת מכבי תל אביב בהצלבה?

28.3.2014 / 12:04

בעקבות תוצאות אמש, רק תרחיש קיצוני יוריד את הצהובים למקום הרביעי, אך בבית המקביל כמעט הכל פתוח. תמונת מצב

ברני ארדוב

למרות ההפסד 77:76 אמש (חמישי) לריאל מדריד על חודה של נקודה, מכבי תל אביב כמעט יכולה לנשום לרווחה. בעקבות התוצאות האחרות בבית של הצהובים בטופ 16, נוצר מצב לפיו הם קרובים מאוד למקום השלישי בבית, ונראה שכמעט שום דבר לא יוכל להזיז אותה משם.

המקום השלישי יוכרע סופית אם הקבוצה של בלאט תנצח במינכן או בבית את צסק"א מוסקבה, אך גם שני הפסדים עשויים שלא לפגוע בה משמעותית. אם גלאטסראיי לא תפתיע בשבוע הבא את צסק"א מוסקבה בחוץ, ובהנחה שלוקומוטיב קובאן לא תדהים את ריאל מדריד בספרד, תגיע מכבי למחזור האחרון שכל מה שהיא צריכה לקוות הוא שהטורקים ינצחו בביתם את פרטיזן בלגרד, שניצחה רק פעם אחת העונה מחוץ לבלגרד. אם גלאטסראיי תפסיד, הצהובים יצטרכו ניצחון של לוקומוטיב קובאן על באיירן מינכן ברוסיה במחזור הנועל.

מכבי תל אביב נכנעה לריאל מדריד 77:76

המחלוקת החדשה בין אלכס טיוס למכבי תל אביב

הגימיקים שלא צלחו לדייויד בלאט (שוב)

פספסתם? צפו במשחק המלא בין מכבי תל אביב לריאל

גיא פניני, שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
אין מה לקחת את ההפסד קשה מדי. פניני/ברני ארדוב

בבית המקביל, ממנו תצא היריבה הבאה של מכבי תל אביב, התמונה תתבהר הערב. מלאגה ואולימפיאקוס איבדו סיכוי לסיים במקום השני, כשרק מילאנו, פנאתנייקוס ופנרבחצ'ה/אולקר מסוגלות לעשות זאת. הטורקים יהיו חייבים לנצח היום את האיטלקים מעל 5 נקודות, ההפרש בו הפסידו במילאנו, אחרת יאבדו סיכוי לסיים במקום השני. אם יעשו זאת, יצטרכו לנצח בשני המחזורים האחרונים את קוצ'ה לבוראל ויטוריה בחוץ, ואת אפס אנדולו איסטנבול בבית, שתי קבוצות שכבר איבדו סיכוי בבית, ולקוות שמילאנו תפסיד לברצלונה בבית ולמלאגה בחוץ.

פנאתינייקוס, שתתארח הערב בברצלונה, במצב קצת יותר טוב. כדי לסיים במקום השני היא תצטרך לנצח שני משחקים יותר ממילאנו, כששני המשחקים האחרונים שלה הם נגד מלאגה בבית ואולימפיאקוס בחוץ. אם לא ינצחו לפחות שניים, יאבדו סיכוי לסיים במקום השני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
קית לנגפורד שחקן ארמאני מילאנו. Arius Koroliovas, GettyImages
מה הסיכוי להימנע ממפגש איתו? לנגפורד/GettyImages, Arius Koroliovas

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully