וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מכבי תל אביב הפסידה לריאל מדריד 77:76

מכבי תל אביב מתחה את ריאל מדריד בהיכל, כולל סל מדהים ממגרש שלם של דווין סמית’ המצוין (23 נקודות), אבל אלכס טיוס פספס הזדמנות להשוות מהקו בשנייה האחרונה והצהובים הפסידו 77:76 בסיום. המשמעות: מכבי תהיה ללא יתרון ביתיות אם תעלה להצלבה

ברני ארדוב

כמה שזה היה קרוב. מכבי תל אביב היתה במרחק נגיעה הערב (חמישי) מניצחון יוקרתי וחשוב על הקבוצה הטובה באירופה - ריאל מדריד - אך רצף של טעויות בסיום המשחק הוביל אותה להפסד 77:76, שסוגר סופית את סיכוייה לסיים באחד משני המקומות הראשונים. הקבוצה של דיוויד בלאט נתנה פייט אדיר למדרידאים, וסיפקה גם את אחד מסלי השנה באירופה כשסמית' קלע שלשה ממגרש שלם, אך החטאת עונשין של אלכס טיוס, 2.3 שניות לסיום מנעה מהצהובים לכפות הארכה והובילה להפסד.

אלכס טיוס, מכבי תל אביב, מחטיא זריקת עונשין נגד ריאל מדריד. ברני ארדוב
הארכה? לא. הכדור של טיוס הולך החוצה/ברני ארדוב

הבלאנקוס נראו חדים בפתיחה, צלפו ללא הפסקה מחוץ לקשת והגיעו עד לטבעת ללא הפרעה כדי לעלות ליתרון 7. בלאט השאיר את דווין סמית' על הפרקט למרות בעיית העבירות שלו, והפורוורד החזיר לו כשהוליך יחד עם ריקי היקמן את המהפך של הצהובים בדרך ליתרון 3 במחצית. מכבי פתחה רע מאוד את הרבע השלישי וכמעט שלא מצאה סלי שדה, אך אז הגיע אחד מסלי השנה, כשסמית' קבר שלשה ממגרש שלם על הבאזר. הסל הכניס את הצהובים לטירוף וריצת 0:10 כבר הובילה אותם ליתרון ברבע האחרון, אך ריאל לא נבהלה, וסרחיו רודריגס סייע לקבוצתו לעלות ליתרון 3, 11 שניות לסיום. טיוס סחט סל ועבירה מדהים אך החטיא את הזריקה המכריעה, ומכבי תל אביב תיאלץ להיאבק רק על המקום השלישי בבית, ותגיע להצלבה (אם היא תגיע אליה) ללא יתרון ביתיות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקן מכבי תל אביב, אלכס טיוס. ברני ארדוב
הגיבור הטראגי של הערב. טיוס עם אוחיון/ברני ארדוב

רבע 1

שחורציאניטיס פתח עם צמד החטאות מתחת לסל, ומיד ירד לספסל בגלל כאבים בקרסולו. מנגד דארדן נעץ שלשה, אך אסיסט נפלא של היקמן לטיוס העלה את הצהובים ליתרון. מירוטיץ' הגיב עם שלשה ונקודות בצבע וריאל עלתה ל-6:9. פרננדס תפר את השלשה הראשונה שלו לערב, והאורחים הגיעו שוב לדאנק פנוי ללא הפרעה. היקמן מצא נקודות חשובות במתפרצת, אך מז'ארי חדר עד הטבעת וקבע 15:20 לריאל בסיום הרבע הראשון.

ריקי היקמן שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא הרשימו הערב, אבל זה הספיק. יול מול היקמן/ברני ארדוב

רבע 2

שחורציאניטיס מצא את הטבעת עם דאנק בפתיחת הרבע השני אך רודריגס צלף מבחוץ. סמית' קבר את השלשה הראשונה של הצהובים אחרי שבע החטאות וצימק ל-25:22 בלבד. סמית' המשיך לקחת על עצמו את ההתקפה, ועם סל ועבירה בצירוף נקודות של טיוס הביא את מכבי ליתרון ראשון, 33:35. סרחיו רודריגס נכנס לטירוף, קלע 11 נקודות רצופות עבור ריאל וכבר קבע שוויון, אך גיא פניני קבר שלשה על הבאזר כדי להביא את הצהובים ביתרון 40:43 למחצית.

ריקי היקמן, דייויד בלו שחקני מכבי תל אביב בעימות עם פליפה רייס שחקן ריאל מדריד. ברני ארדוב
היה סוער בהיכל. בלו מתעמת עם רייס/ברני ארדוב

רבע 3

יול תפר שלשה נהדרת עם פתיחת הרבע ובורוסיס השיב את היתרון לידיים ספרדיות. שחקניו של בלאט לא מצאו סל שדה שש דקות שלמות, אך דייויד בלו שבר את הבצורת הזו עם שלשה גדולה. בורוסיס סחט סל ועבירה מסופו ששוב ספג מכה, ונקודות של יול העלו את ריאל ליתרון 48:54. רייס השלים ריצת 5:17 לזכות המארחים, היקמן וסמית' הצליחו להניע משהו בהתקפה בצהוב עם שתי שלשות, אך רייס שוב העניש בצד השני. סמית' הרים את ההיכל עם שלשה ממגרש שלם על הבאזר שהורידה ל-62:57 בסיום הרבע השלישי.

דווין סמית', שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
אחד מסלי השנה באירופה. סמית'/ברני ארדוב

רבע 4

השלשה של סמית' הכניס את הצהובים וההיכל לטירוף, טיוס פתח את הרבע המכריע עם דאנק והוסיף נקודות בצבע, מכבי רצה ל-0:6 מהיר ועלתה ליתרון 62:63. מירוטיץ' מצא נקודות ראשונות עבור ריאל ברבע האחרון רק אחרי חמש דקות עם שלשה שקבעה שוויון, ושלוש זריקות עונשין של רודריגס השיבו את היתרון לידיים זרות. היקמן חדר נהדר, אך פרננדס התעורר עם שלשה בדיוק בזמן וריאל הגיעה לדקה האחרונה ביתרון 3. דווין סמית' הגיע ללייאפ קל אך החטיא, ו-11 שניות לסיום סידר רודריגס לבורוסיס סל קל שהעלה את האורחים ליתרון 3. מכבי הלכה לבלו שהחטיא שלשה, טיוס לקח ריבאונד וסחט סל ועבירה מטופש במיוחד ממרכוס סלוטר, ששלח אותו אל הקו, 2.3 שניות לסיום. אלא שאז החטיא טיוס את הזריקה הקובעת, וריאל חגגה ניצחון 76:77.

סופוקליס שחורציאניטיס שחקן מכבי תל אביב על הספסל. ברני ארדוב
כמה שזה היה קרוב. וויצ'יץ' ושחורציאניטיס/ברני ארדוב

סטטיסטיקה

קלעו לריאל מדריד: סרחיו רודריגס 21 (11 מ-11 מהקו) ו-5 אסיסטים, ניקולה מירוטיץ' 17, יאניס בורוסיס 14 ו-10 ריבאונדים, סרחיו יול 7 ו-6 אסיסטים, פליפה רייס 5, סלאח מג'רי 4, טרמל דארדן 3.

קלעו למכבי תל אביב: דווין סמית' 23 (4 מ-8 ל-3), אלכס טיוס 18 (9 מ-9 מהשדה) ו-11 ריבאונדים, ריקי היקמן 17, סופוקליס שחורציאניטיס 6, דייויד בלו 5, גיא פניני 4, ג'ו אינגלס 2, יוגב אוחיון 1. טייריס רייס וסילבן לנדסברג שיחקו ולא קלעו.

גיא פניני, שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא מאמין שככה זה נגמר. פניני/ברני ארדוב

סטטיסטיקה קבוצתית

אחוזים ל-2

ריאל מדריד 56% (14 מ-25)
מכבי תל אביב 55% (22 מ-40)

אחוזים ל-3

ריאל מדריד 34% (9 מ-26)
מכבי תל אביב 23% (6 מ-26)

אחוזים מהעונשין

ריאל מדריד 91% (22 מ-24)
מכבי תל אביב 77% (14 מ-18)

ריבאונדים

ריאל מדריד 35 (7 בהתקפה)
מכבי תל אביב 33 (11 בהתקפה)

אסיסטים

ריאל מדריד 14
מכבי תל אביב 17

חטיפות

ריאל מדריד 4
מכבי תל אביב 2

איבודים

ריאל מדריד 10
מכבי תל אביב 5

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully