וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד: "ככה גומרים עונה בשלושה ימים"

ריאל מדריד ספגה הפסד שני רצוף ואיבדה את הפסגה, אנצ'לוטי מאמין: "הכול עוד אפשרי". אתלטיקו ראשונה אך סימאונה סבור: בארסה וריאל פייבוריטיות

כריסטיאנו רונאלדו, ריאל מדריד. AP
יש עוד זמן להתאושש? רונאלדו/AP

ריאל מדריד ספגה אתמול (רביעי) הפסד שני ברציפות, 2:1 לסביליה, ואיבדה את הפסגה. רק לפני מספר ימים הוליכה ריאל בבטחה את הליגה הספרדית עם יתרון 3 נקודות על אתלטיקו מדריד ויתרון 4 נקודות על ברצלונה, אבל כעת הבלאנקוס רק במקום השלישי, אחרי ההפסד ביום ראשון 4:3 לברצלונה בקלאסיקו. "לתת את הליגה במתנה תוך שלושה ימים", קראה הכותרת של "מארקה" על הקריסה של ריאל, בעוד ב"אס" דיברו על כעס של כריסטיאנו רונאלדו על גארת בייל בסיום.

לוקה מודריץ', צ'אבי אלונסו, ריאל מדריד. AP
טעויות בהגנה. אלונסו/AP
מרסלו, ריאל מדריד. AP
מתנצל בפני האוהדים. מרסלו/AP

מאמן ריאל קרלו אנצ'לוטי ניסה להישמע אופטימי: "לא היינו מספיק תכליתיים במחצית הראשונה, ואז ספגנו שני שערים במתפרצות כשהיינו לא מוכנים. נשאר עוד מספיק זמן, זו ליגה קשה, כל משחק הוא קשה וחשוב. אנחנו חייבים להמשיך להאמין שנוכל לזכות באליפות, אנחנו בסך הכול שלוש נקודות מאתלטיקו ושתי נקודות מבארסה, הכול עוד אפשרי".

צ'אבי אלונסו יודע ש"איבדנו את הכוח שלנו בהגנה שעזר לנו לנצח כל כך הרבה משחקים, היו לנו כמה טעויות, כולל שלי. זה מסבך עבורנו את העניינים, ואין יותר מקום לטעויות". מרסלו טען ש"ידענו שיהיה קשה עד סוף העונה, צריך להילחם על כל ניצחון. נהיה חייבים להתנצל בפני אוהדי הקבוצה". פפה הוסיף כי "נילחם עד הסוף, כמו שהמועדון הזה רגיל. אנחנו חייבים לדעת לגמור משחקים".

כריסטיאנו רונאלדו, קרים בנזמה, ריאל מדריד. AP
הפנים אומרות הכול. רונאלדו/AP
דייגו קוסטה, אתלטיקו מדריד. AP
הפנים אומרות הכול. קוסטה/AP

מנגד, באתלטיקו מדריד ממשיכים ליהנות מעונה אדירה, ועם כל הכבוד לבארסה ולריאל - הקולצ'ונרוס יודעים מי מוליך את הטבלה, אחרי 0:1 על גרנאדה. עם זאת, מאמן אתלטיקו דייגו סמאונה יודע שלקבוצתו לא יהיה פשוט לשמור על הפסגה, כשבמקביל אתלטיקו תתכונן לקרבות מול ברצלונה ברבע גמר האלופות.

"היתרון הוא של הקבוצות שיש להן יותר גב כלכלי ומגוון של אפשרויות", אמר סימאונה, שלמעשה הודה שקבוצתו בפיגור מול ריאל ובארסה, "כמובן שנמשיך להילחם, ןהדרך עוד ארוכה וקשה, יש עוד שמונה משחקים, אבל היתרון הוא לאלה שיש להם מקורות. למרות זאת, הימים האחרונים מעודדים אותנו.

"אני מעריך מאוד את ההשקעה של הקבוצה, אנחנו ממשיכים לעבוד קשה ושומרים על אותו קו, מעל הכול זו קבוצה של שחקנים שרוצה להשתפר ולעבוד קשה וולמוד, ולהוכיח שאנחנו יכולים להתמודד עם הכול. רק לפני כמה ימים ריאל יכלה להוליך בשבע נקודות ועכשיו היא בפיגור 3, כך שהכול עוד פתוח. עכשיו אנחנו תלויים בעצמנו. זו עונה ענקית. נהיה חייבים לקחת משחק אחרי משחק, ולהילחם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully