וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: ויקטור ואלדס ייעדר חצי שנה: "פציעה כואבת"

שוער ברצלונה קרע את הרצועה ויחמיץ את המונדיאל, בקבוצה מבטיחים תמיכה ומביעים אמון במחליף פינטו. ניימאר מעודד מהשיפור ביכולת: "עוד נראה מה אנחנו שווים". אלן חלילוביץ' חתם

שוער ברצלונה ויקטור ואלדס. AP
כואב. ואלדס/AP

ברצלונה חגגה אתמול (רביעי) ניצחון על סלטה ויגו וחלפה על פני ריאל מדריד, אבל קיבלה בשורות קשות מאוד מכיוונו של ויקטור ואלדס. השוער סובב את ברכו בדקה ה-24 במשחק מול סלטה אחרי שעצר בעיטה חופשית של היריבה, ונשכב על הדשא כשהוא נאנק מכאבים.

ואלדס שנראה ממרר בבכי עבר בדיקה מקיפה שלאחריה התברר שהוא סובל מקרע ברצועה הצולבת. ואלדס סיים כמובן את העונה וגם לא יעמוד לרשותו של ויסנטה דל בוסקה במונדיאל הקרוב בברזיל. אחרי מספר דקות על הדשא הוחלף על ידי חוסה פינטו שתפס את מקומו בין הקורות, וצפוי לתפוס את מקומו בין הקורות גם בשארית העונה.

כידוע, ואלדס כבר הודיע לפני מספר חודשים על החלטתו לעזוב את ברצלונה במהלך הקיץ הקרוב עם סיום חוזהו ולכן הוא לא ישוב יותר ללבוש את מדי הבלאוגראנה, לפחות לא בקדנציה הזו. כאמור, השוער יפספס גם את המונדיאל בברזיל ומי שצפוי להיות השוער הראשון הוא איקר קסיאס, שוער של ריאל מדריד כשדויד דה חאה יהיה השוער השני. ואלדס אמור לעבור בסוף העונה למנצ'סטר סיטי או מונאקו, אך הפציעה שלו עלולה לשבש לו כעת את התכניות, דווקא אחרי עונה אישית נהדרת שלו.

שוער ברצלונה ויקטור ואלדס. GettyImages
סיום עצוב. ואלדס/GettyImages

נשיא ברצלונה ג'וספ מריה ברתומיאו הביע תמיכה בוואלדס, על אף שהוא יודע שככל הנראה זה היה משחק הפרידה שלו מברצלונה. "אני מאחל לו החלמה מהירה, הוא יקבל את כל התמיכה והעידוד מהמועדון, חייבים להמשיך להילחם", אמר הנשיא.

המנהל המקצועי של בארסה אנדוני זוביזארטה הודה ש"זה חוסר מזל ופציעה כואבת, אבל אנחנו חייבים להסתכל קדימה". על המחליף פינטו אמר זוביזארטה: "צריך להמשיך כקבוצה מאוחדת, פינטו היה מצוין העונה, ואלה החיים, צריך להסתגל. לפעמים חוסר מזל הופך אותך לחזק יותר".

גם דויד דה חאה, שעשוי להחליף את ואלדס בנבחרת, שלח איחולים לחברו: "כל התמיכה לשוער שאני מעריץ, מקווה לראות אותו בקרוב בשער!". אנדרס אינייסטה אמר ש"זו בשורה קשה, והכי חשוב שהוא יחלים ויתאושש, אבל אין לנו זמן להתאבל, אנחנו ברצלונה ואנחנו חייבים להתמודד עם המצב".

הפציעה של ואלדס פגעה במומנטום החיובי של ברצלונה, שחלפה על פני ריאל מדריד המידרדרת. ניימאר, שכבש צמד ב-בניצחון על סלטה ויגו, סבור ש"ברצלונה תראה מה שהיא יודעת עד סוף העונה". על הכושר האישי שלו אמר ניימאר ש"אני מאושר על השערים שכבשתי, אני מרגיש טוב ורגוע".

בתוך כך, ברצלונה הודיעה היום רשמית על החתמתו של הכוכב הקרואטי הצעיר אלן חלילוביץ', בנו של סיאד חלילוביץ' ששיחק בהפועל באר שבע, על חוזה לחמש שנים. "אני רוצה להודות לכל המאמנים שהדריכו אותי באקדמיה ולכל האוהדים", אמר חלילוביץ' הצעיר. "ברור שברצלונה זה משהו מיוחד. זה מועדון שאהבתי מאז שהייתי ילד וזה כבוד עבורי שיש לי את ההזדמנות לשחק בו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully