וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל החליקה, ברצלונה ניצחה, אתלטיקו בפסגה

הבלאנקוס בהלם ובמקום השלישי אחרי הפסד שני ברציפות, הפעם 2:1 לסביליה. ברצלונה ניצחה את סלטה, אתלטיקו את גרנאדה

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו מאוכזב. GettyImages
לא בדיוק השבוע שלו. רונאלדו המום/GettyImages

הקלאסיקו הסוער עבר חלף לו, אבל נראה ששתי השחקניות המרכזיות בו המשיכו בדיוק באותו הכיוון. ברצלונה פתחה את הערב (רביעי), עם 0:3 קליל על סלטה ויגו וכבשה זמנית את הפסגה. הבשורות הפחות טובות עבור הקאטלנים הגיעו מכיוונו של ויקטור ואלדס שנפצע בצורה קשה בברכו וייתכן שסיים את העונה. אלא שאז הגיעו החדשות הטובות מכיוונה של ריאל מדריד, שרשמה הפסד שני רצוף, הפעם 2:1 לסביליה, וירדה אל המקום השלישי. מי ששמרה על ראשות הטבלה היא אתלטיקו מדריד, שעשתה את העבודה שלה עם 0:1 סולידי מול גרנאדה. במשחק נוסף שהסתיים ניצחה ראיו וייקאנו את אוסאסונה 0:1.

צמרת הליגה הספרדית:

1. אתלטיקו מדריד 73 נקודות

2. ברצלונה 72 נקודות

3. ריאל מדריד 70 נקודות

ניימאר שחקן ברצלונה חוגג. רויטרס
כבש כבר אחרי שש דקות. ניימאר חוגג/רויטרס

ברצלונה - סלטה ויגו 0:3

אחרי ה-3:4 ההירואי בקלאסיקו, ברצלונה ידעה שניצחון שלה על סלטה במשחקה האלף בקאמפ נואו יעלה אותה זמנית לפסגה והיא לא פספסה את ההזדמנות. הקטלאנים חגגו עם ניצחון קליל בזכות צמד של ניימאר ושער נוסף של מסי שהמשיך את היכולת הנהדרת שלו בתקופה האחרונה אך הבשורות הפחות טובות הגיעו מכיוונו של ויקטור ואלדס. השוער, שיעזוב את הקבוצה בקיץ, סובב בצורה חמורה את ברכו בדקה ה-24 ופונה על אלונקה כשהוא ממרר בבכי. על פי ההערכות כרגע ואלדס צפוי להיעדר תקופה ארוכה וייתכן שזה היה משחקו האחרון העונה בקבוצה.

בארסה התנפלה על סלטה מהפתיחה ואחרי ששער של מסי נפסל בצדק בשל נבדל, הקטלאנים עלו ליתרון כבר אחרי שש דקות. מסי מצא בכדור מתוחכם את אלכסיס סאנצ'ס ששבר את מלכודת הנבדל והשאיר את ניימאר מול שער ריק. הברזילאי גלגל לרשת וקבע - 0:1 מהיר לברצלונה. הבליץ של בארסה לא פסק אחרי השער. ניימאר החמיץ מצב מצוין מול מול השער ודקה לאחר מכן (15) אינייסטה הכניס בכדור עומק מושלם את מסי שחדר לרחבה אבל הבעיטה שלו נהדפה על ידי יואל שוער סלטה.

בדקה ה-24 ברצלונה ספגה מכה קשה מאוד. ויקטור ואלדס עצר בעיטה חופשית של סלטה אבל נחת לא טוב על הברך ונשכב על הדשא כשהוא נאנק מכאבים והוחלף על ידי פינטו כשהוא ממרר בבכי. השוער יעבור בדיקה מקיפה אך החשש שהוא נפצע בצורה חמורה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
שוער ברצלונה ויקטור ואלדס. AP
גמר את העונה? ואלדס ממרר בבכי אחרי הפציעה/AP

אחרי חצי שעה של משחק הגיע הרגע של מסי שכבש את שערו השביעי בשלושה משחקים (!). אנדרס אינייסטה הכניס עוד כדור גאוני לפרעוש, שעבר את השוער ומקרוב גלגל לרשת. 0:2 קל לבארסה.

בדקה ה-52 הוכיח פינטו שיש על מי לסמוך בין הקורות אחרי שרשם הצלה כפולה מרשימה לבעיטות של אוריאנה וסנטי מינה.

ברצלונה הורידה הילוך במחצית השנייה אך בדקה ה-67 כבשה את השלישי. אלכסיס סאנצ'ס שלח כדור ארוך אליו הגיע ניימאר. הברזילאי הסתדר עם שחקני ההגנה של סלטה ובעט מתוך הרחבה לרשת. 0:3 לברצלונה.

שחקן סביליה קרלוס באקה חוגג. AP
חולל סנסציה ענקית. באקה חוגג צמד וניצחון/AP

סביליה - ריאל מדריד 1:2

הבלאנקוס לחצו כבר מהפתיחה, כשגארת' בייל פרץ ללא הפרעה בכיוון הרחבה וירה מ-18 מטרים כדור חד שטס מעל למסגרת. הלחץ של המדראידאים נמשך, ובדקה ה-15 הם כבר מצאו את הרשת, לאחר שרונאלדו הוכשל 20 מטרים מהשער, והבעיטה החופשית שלו פגעה בידו של שחקן סביליה, הטעתה את השוער ונכנסה. אגב, זהו משחק תשיעי ברציפות בו כובש הפורטוגלי, מה שמהווה שיא אישי עבורו. אלא שסביליה ענתה מיד, כשבדקה ה-19 שלח רייס כדור עומק נפלא אל באקה שניצל הגנה רכה של ריאל ומול לופס לא התקשה להשוות ל-1:1. בייל מצא את עצמו לבד לגמרי מול בטו לפני המחצית אך בעט היישר אל השוער, ובדקה ה-43 הקפיץ רונאלדו מעל השוער אך מצא רק את הקורה.

ריאל עלתה לחוצה מאוד אל המחצית השנייה והתקשתה מאוד מול ההגנה של המארחים. בדקה ה-72 הושלם המהפך של סביליה. איבן ראקיטיץ' קיבל כדור במרכז המגרש, הקפיץ עם העקב בצורה גאונית מעל פפה ושלח עם החלק החיצון של הרגל את קרלוס באקה שמול דייגו לופס בעט לרשת. 1:2 לסביליה בפיחואן.

ריאל, שלא הפסידה במחזור אמצע השבוע מזה שש שנים ברציפות חשה שהרצף הנהדר הזה עומד לפוג וניסתה להפעיל לחץ על המארחים, אך בייל סבל מערב חלש במיוחד, רונאלדו התקשה לייצר לעצמו מצבים, וסביליה החזיקה מעמד בדרך לניצחון היוקרתי.

דייגו קוסטה שחקן אתלטיקו מדריד חוגג. AP
חזר אל המקום הראשון. קוסטה/AP

אתלטיקו מדריד - גרנאדה 0:1

המארחים היו מסוכנים יותר בפתיחה, אך אט אט החלה גם גראנדה להתשחרר, ונטלה את השליטה במגרש. בדקה ה-32 היא הגיעה להזדמנות אדירה כשריקו הרים כדור נפלא אל הרחבה, היישר אל ראשו של אל ערב שמארבעה מטרים מהשער נגח בצורה גרועה החוצה. עד למחצית הספיק גם דייגו קוסטה להתקרב למסגרת כשירה טיל מצויין ליד הקורה, אך לחדרי ההלבשה ירדו השתיים ללא שערים.

אתלטיקו הקשיחה את ההגנה שלה במחצית השנייה, האורחים מיעטו להגיע לכיוון השער, ובדקה ה-63 דייגו קוסטה כבש את שערו ה-24 בליגה כשכדור קרן של סוסה מצא את הראש של החלוץ שנגח פנימה. קוסטה היה קרוב לכבוש את השני שלו לקראת הסיום, אבל הבעיטה שלו ממרכז הרחבה הלכה החוצה. אתלטיקו משיגה שלוש נקודות יקרות, אם כי לא קלות, ושומרת על המקום הראשון, ועתה שוב הכל בידיים שלה.

משחק נוסף:

ראיו וייקאנו - אוסאסונה 0:1
לוייקאנו: חואקין לאריביי (90).

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully