וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנואל נוייר: "לא ישחזרו את ההישג הזה עוד עשר שנים"

שוער באיירן חגג אליפות מרשימה. גווארדיולה: "אף אחד לא היה יכול לצפות שיילך לנו כל כך טוב". הבווארים (ופיליפ להאם) רשמו מספרי מסירות מדהימים. צפו בסרטון האליפות

שחקני באיירן מינכן חוגגים זכייה באליפות. חשבון הטוויטר של באיירן מינכן, צילום מסך
סימנו עוד וי. שחקני באיירן מינכן חוגגים אליפות/צילום מסך, חשבון הטוויטר של באיירן מינכן

לא שלמישהו היה ספק בכך אבל הערב (שלישי) זה קיבל חותמת רשמית: באיירן מינכן זכתה באליפות ה-24 בתולדותיה אחרי 1:3 על הרטה ברלין. אחרי שזכו בטרבל בעונה החולפת תחת שרביטו של יופ היינקס, הבווארים הוכיחו שיש מה לשפר ופפ גווארדיולה הוליך אותם לתואר הכי מהיר בהיסטוריה של הבונדסליגה עם ניצחון ליגה 19 ברציפות. הבווארים, שזכו בפתיחת העונה בגביע העולם לקבוצות והעפילו לחצי גמר הגביע ולרבע גמר ליגת האלופות, נמצאים בתמונת כל התארים וגווארדיולה עוד עשוי לשחזר איתם את מה שהצליח לעשות בעבר עם ברצלונה.

הכי דומיננטית בהיסטוריה: הדרך של באיירן לאליפות

כבר במרץ: באיירן זכתה באליפות עם 1:3 על הרטה ברלין

פפ גווארדיולה מאמן באיירן מינכן. Markus Schreiber, AP
האפיל אפילו על היינקס. גווארדיולה חוגג/AP, Markus Schreiber

המספרים מהאליפות המרשימה של באיירן

* באיירן היא הקבוצה הראשונה אי פעם שמבטיחה אליפות שבעה מחזורים לסיום בכל הקשור לשש הליגות הגדולות: אנגליה, ספרד, גרמניה, איטליה, צרפת והולנד.

* גווארדיולה הוא המאמן הזר השני ב-17 העונות האחרונות בבונדסליגה שזוכה באליפות. גם הקודם, לואי ואן חאל, עשה זאת בבאיירן והבטיח אליפות מול הרטה.

* באיירן ניצחה בכל 28 המשחקים האחרונים בהם אריאן רובן פתח.

* בסטיאן שווינשטייגר עם אליפות שביעית, רק לאוליבר קאן ומהמט שול יש יותר (8).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקני באיירן מינכן חוגגים אליפות. רויטרס
עונה מושלמת. שחקני באיירן חוגגים/רויטרס

פפ גווארדיולה שמר על פאסון כהרגלו ואמר בסיום: "אני שמח שזכינו בתואר. לא משנה איפה ומתי, מה שחשוב זה שזכינו. עכשיו, ננסה ליהנות מעט מהרגע. הליגה זה התואר הכי חשוב כי עובדים על זה מדי יום. בגביעים אפשר להתעלות בארבעה משחקים ולזכות, כאן זו עבודה קשה. אתה תמיד יכול לצפות ולקוות לטוב, אבל אף אחד לא יכול היה לצפות שהכול יילך כל כך טוב".

מנואל נוייר, שוערה של באיירן מינכן חגג את האליפות ופרגן לגווארדיולה: "העונה אנחנו משחקים כדורגל פנומנלי. אני חושב שדבר כזה לא יקרה יותר בעשר השנים הבאות. אנחנו מאוד שמחים שפפ גווארדיולה פה, הוא גרם לכדורגל שלנו להיראות פשוט נהדר".

באיירן שלטה אבסולוטית במשחק אתמול. פיליפ להאם סיים עם מאזן מדהים של 134 מסירות מדויקות מתוך 134 ניסיונות, 100 אחוזי הצלחה. אחוזי השליטה בכדור עמדו על 18:82 לטובת באיירן ושימו לב לזה: הבווארים מסרו 1,078 מסירות במהלך המשחק, ממוצע של מסירה לכל שלוש שניות וממוצע של שתי נגיעות בכדור בלבד למסירה. הם העבירו 1,006 מסירות מדויקות (93 אחוזי דיוק). פשוט מדהים.

צפו בסרטון האליפות של באיירן ואדידס:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully