וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא ברצלונה: "בקיץ נשקיע עד 120 מיליון יורו ברכש"

נשיא ברצלונה ברתומיאו טוען ש"חוזהו של מסי יוארך", מביע אמון בניימאר וטאטה, חוגג את הקלאסיקו וכבר חושב על הקיץ

ג'וספ מריה ברתומאו, נשיא ברצלונה. Manu Fernandez, AP
ברתומאו/AP, Manu Fernandez

נשיא ברצלונה ג'וספ מריה ברתומיאו טוען כי הקבוצה עשויה להשקיע עד 120 מיליון יורו בקיץ הקרוב על רכש. יומיים אחרי הניצחון הגדול בקלאסיקו על ריאל מדריד, הנשיא מחמיא לשחקני המועדון, כבר חושב על השנה הבאה, מצהיר ש"ליאו מסי יישאר פה עד מתי שרק ירצה", ומביע אמון בניימאר ובטאטה מרטינו.

ברתומיאו טען כי "החוזה של מסי יחודש, מסי יהיה השחקן עם השכר הכי גבוה בעולם, אבל עכשיו זה לא הזמן לטפל בזה, אנחנו מתרכזים במשימות אחרות. לא נמכור אותו, זה לא עולה בדעתנו, הוא ימשיך איתנו עד מתי שירצה".

על ניימאר אמר ש"גם טאטה, גם גווארדיולה וגם וילאנובה רצו אותו, הוא שחקן צעיר, מיוחד, שעוד יהיה אחד הטובים בעולם". על טאטה מרטינו אמר ברתומיאו ש"הוא חתום עד 2015, והוא לא רמז לי שהוא מעוניין לעזוב, הוא ימשיך עד תום החוזה".

לאור העזיבה הצפויה של ויקטור ואלדס ושל קרלס פויול, ברתומיאו מכריז ש"בקיץ נחתים שוער ובלם מרכזי. התקציב לרכש עומד על לפחות 60 מיליון יורו, אבל אם נידרש, ייתכן שנשקיע גם 120 מיליון יורו".

על הניצחון בקלאסיקו אמר ברתומיאו ש"יש לנו שחקנים נהדרים, אנחנו מאמינים בהם, הם הוכיחו שוב שהם הטובים בעולם. במשחק חשוב, רציני, הם הפגינו אחריות, זה ניצחון גדול, ואני לא מופתע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully