וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "בפעם הבאה נתלונן מראש, כמו הפועל ת"א"

24.3.2014 / 11:27

באלופה זעמו על השיפוט בהפסד בהדר יוסף: "נתנו להם יותר כבוד". בהנהלה ינסו להגיע להסדר לחזרה להתאמן ברוממה

מכבי חיפה רשמה אמש (ראשון) את הפסדה השלישי בארבעת המחזורים האחרונים כשנוצחה 88:85 במשחק החוץ בהדר יוסף נגד הפועל תל אביב. הקבוצה של דני פרנקו פתחה את המשחק רע מאוד, פיגרה ב-15 נקודות במחצית, ולמרות קאמבק מרשים ויתרון 5 נקודות כדקה לסיום, לא הצליחה לנצח.

בקבוצה לא אהבו את השיפוט בהדר יוסף, כשבראיון לאחר המשחק רמז דני פרנקו על הסיבה להפסד, "אני אנסה להתעלם מהסיבה שבגללה הפסדנו. שידבר מי שידבר", אמר המאמן. בסביבת הקבוצה היו יותר נחרצים, "בהפועל תל אביב ידעו להתלונן על שיבוץ השופטים לפני המשחק, וקיבלו כמה שריקות לטובתם במהלך המשחק. מילאו לנו את השחקנים בעבירות במחצית הראשונה, ובסיום נתנו להפועל יותר כבוד מלנו. בפעם הבאה נלמד מהם ונתלונן מראש, ככה אולי נקבל את הכבוד הראוי".

שחקני מכבי חיפה בכדורסל עידו קוז'יקרו (שמאל) דונטה סמית' (ימין). מגד גוזני
לא קיבלו מספיק כבוד/מגד גוזני

בעקבות ההפסד חיפה ירדה למקום הרביעי בטבלה, כשבשבוע הבא תארח את מכבי תל אביב. הנהלת הקבוצה מנסה בימים אלה להגיע להסדר עם החברה המנהלת את אולם רוממה, לאחר שבשבוע שעבר קיבלו הודעה כי לא יוכלו להמשיך להתאמן עד שלא יגיעו להסדר. השבוע לא היו אמורים הירוקים להתאמן באולם, בשל הופעה שנערכת בו, אך התקווה היא שעד למשחק נגד מכבי תל אביב יוכלו להפסיק להתאמן באולם הנוער בעיר, ולחזור לאולם הביתי שלהם.

הפועל תל אביב ניצחה את מכבי חיפה 85:88

ארז אדלשטיין: "הראינו אופי, אני שמח בשביל גולן גוט"

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully