וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארז אדלשטיין: "הראינו אופי, שמח בשביל גולן גוט"

23.3.2014 / 22:33

מאמן הפועל ת"א החמיא: "יש לגולן ביצים גדולות". פרנקו תקף את השופטים: "אנסה להתעלם מהסיבה שבגללה הפסדנו"

מאמן הפועל תל אביב ארז אדלשטיין. ברני ארדוב
המקום השלישי בידם. אדלשטיין/ברני ארדוב

אם הפועל תל אביב היתה צריכה שהערב (ראשון) באמת יהיה מושלם אחרי הניצחון על מכבי חיפה (85:88) שהעלה אותה למקום השלישי, הגיע הניצחון המשפיל של הפועל ירושלים על מכבי תל אביב בהיכל נוקיה, והפך את הערב למתוק במיוחד עבור האדומים. אחד מכוכבי הניצחון היה ללא ספק גולן גוט, ש-12 הנקודות שלו הגיעו בדיוק כשהפועל תל אביב היתה צריכה אותן.

"אני מאוד שמח בשביל גולן גוט", אמר ארז אדלשטיין, מאמן הפועל תל אביב. "יש לו חוצפה חיובית, השחקנים מתים עליו. כשאבא שלו, דני גוט התקשר אליי בקיץ, שאלתי אותו למי הוא דומה, לו או לאוסקר גוט. כשהוא אמר לאוסקר, ביקשתי איתו. יש לו ביצים גדולות, הוא לוקח אחריות. הוא עשה קפיצה מלב השרון. אני שמח שהפועל תל אביב הרוויחו שחקן, עשיתי את תרומתי". על המשחק עצמו אמר המאמן: "לא הסתדרנו עם דונטה סמית', והיום חיפה הוציאו את קוז'יקרו וקוקיה כדי לא לעזור לבראון. אנחנו לא יוצאים טוב מחדר ההלבשה ברבע שלישי, אבל אני שמח שגילינו אופי. אני שמח מאוד שניצחנו. אנחנו נהנים מהרגע, שמחים להיות בבית העליון ורוצים להתקדם כקבוצה. יש פה אווירה מדהימה".

קרלון בראון שהצטיין עם 27 נקודות אמר: "המאצ' אפ עם דונטה סמית' היה מעניין. הייתה לנו מחצית שנייה טובה, חבל שסבלנו מנפילה קצת, אבל למזלנו עשינו את העבודה שלנו ויצאנו מזה. גולן גוט שחקן מצוין. הוא לא חושש לזרוק והוא תמיד משחק חזק ובצורה קשוחה. הקהל פה נותן לנו בכל משחק 10-12 נקודות. בשבוע הבא מחכה לנו משחק קשה נגד הפועל ירושלים ונגיע כדי לנצח".

מאמן מכבי חיפה בכדורסל דני פרנקו. מגד גוזני
מתעלם מהסיבה להפסד. פרנקו/מגד גוזני

במכבי חיפה זעמו בסיום על השיפוט, ומאמן האלופה, דני פרנקו אמר: "יש פה מאמנים בכירים ממני באולם שאומרים דברים שונים ממה שאני אגיד. אני אנסה להתעלם מהסיבה שבגללה הפסדנו. שידבר מי שידבר". על המשחק עצמו אמר פרנקו: " במחצית הראשונה נתנו פור גדול מדי, לא היינו אגרסיביים ולא נראינו איך שהיינו צריכים להיראות. במחצית הראשונה לא היינו פה. היינו היום בהרכב אחר וננסה לדאוג שזה לא יקרה עוד פעם". לקראת המשחק נגד מכבי תל אביב אמר המאמן: "זה משחק חדש. אני יודע מה יהיה בעוד שמונה ימים? נסכם את המשחק הזה ביום וחצי ונלך למשחק הבא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully