וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוראנט: "זה המשחק הכי משוגע שאי פעם שיחקתי בו"

KD צלף 51 נק' ושלשת ניצחון ב-118:119 בשתי הארכות בטורונטו. ווסטברוק שנפצע: "לא נראה שאחמיץ משחקים נוספים"

בשבועות האחרונים סופרים חובבי ה-NBA לקווין דוראנט את רצף משחקיו עם לפחות 25 נקודות. מלך הסלים של ה-NBA, שקולע 32.2 נקודות למשחק העונה, עומד על 34 משחקים כאלה עד כה, מרחק של שישה מה-40 של מייקל ג'ורדן בעונת 1986/87, אבל הלילה (בין שישי לשבת) אף אחד לא דיבר על הרצף, כי דוראנטולה הפגיז במשחק אחד סכום כפול מהנדרש להאריכו, עם 51 נקודות בניצחון של אוקלהומה סיטי 118:119 בטורונטו.

דוראנט עשה זאת ב-15 מ-32 מהשדה, כולל 7 מ-12 מחוץ לקשת ורק 14 מ-19 מהקו, והתכבד גם לצלוף את סל הניצחון עם שלשה אדירה 1.7 שניות לסיום ההארכה השנייה, שהשכיחה לרגע את פציעתו של ראסל ווסטברוק. רכז הת'אנדר, שזוכה למנת דקות מוגבלת מאז שהחלים מניתוח בברך, הדאיג את חבריו כשסובב את ברכו בהתנגשות עם קייל לאורי ברבע השלישי ודידה החוצה, אבל ניסה להרגיע כשהצהיר בסיום: "כרגע אין לי כאבים, אני אבדק ואז נדע לאן ממשיכים מכאן. לא נראה לי שאחמיץ משחקים נוספים".

ניצחון 12 ברציפות לספרס, הפסד 23 רצוף לפילדלפיה

ניתוח ביצועיהם של תשעת המאמנים החדשים ב-NBA

חדשות טובות לגל מקל: חוזר לסגל של המאבריקס

שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר קווין דוראנט. AP
"לא היינו יכולים ללכת לעוד הארכה". ראסל ווסטברוק/AP

ונעבור למספרים של דוראנט הלילה. הוא השחקן הראשון מזה חמש שנים שמגיע פעמיים בעונה לרף 50 הנקודות (ב-2008/09 לברון ג'יימס ודוויין וייד עשו זאת), הוא רשם משחק 39 בקריירה עם לפחות 40 נקודות, הכי הרבה בתולדות המועדון, ובדיוק כמו ארבעת המדורגים אחריו בקטגוריה הזו. עם זאת, דוראנט גם ספג את העבירה הטכנית ה-15 במספר שלו העונה, כשהטכנית הבאה שיספוג תגרור השעיה ממשחק אחד.

"זה היה המשחק הכי משוגע שאי פעם שיחקתי בו", אמר דוראנט המותש בסיום, והתייחס להחלטה ללכת על שלשה במהלך האחרון: "לא היינו יכולים ללכת לעוד הארכה, אז הייתי צריך לחיות עם מה שיקרה עם הזריקה שלי". ניק קוליסון הוסיף: "אני מאוד גאה בבחורים שהמשיכו להילחם למרות הכול, כי הפסד כאן היה יכול להיות מכה מוראלית".

שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר, ראסל ווסטברוק, עם מאמן הקבוצה, סקוט ברוקס. AP
מנסה להרגיע. ראסל ווסטברוק/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully