וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל מקל חוזר לסגל של דאלאס

המאבריקס החזירו בפעם השנייה את הישראלי ששיחק ארבעה משחקים בקבוצת ה-NBDL, אך הוא לא צפוי לשחק בקרוב

גל מקל דאלאס מאבריקס. AP
הקאמבק ייקח עוד זמן. מקל/AP

גל מקל נשלח הלילה (בין שישי לשבת) בחזרה לסגל של דאלאס מאבריקס. כזכור, הרכז הישראלי המתאושש מניתוח בברכו החל בשיקום כשחזר לפעילות במדי טקסס לג'נדס, קבוצת ה-NBDL של המאבס, שם שיחק שני משחקים לפני שהוקפץ בחזרה לקבוצת האם שלו, אך נשלח פעם נוספת לליגת הפיתוח, שם שיחק פעמיים נוספות עד שהלילה כאמור הוחזר לסגל של ריק קרלייל.

למרות האופטימיות, מקל לא צפוי לשחק בעשרת הימים הקרובים לפחות, שכן הוא עדיין מחלים מהפציעה והניתוח שעבר, כך דיווח בריאן גוטיירז מ-ESPN דאלאס. מקל העמיד ממוצעים של 10.5 נקודות, 6.3 אסיסטים ו-1.5 חטיפות ב-30.3 דקות למשחק בארבעת משחקיו במדי הלג'נדס. ב-31 המשחקים שלו במדי המאבס עד פציעתו הוא רשם 2.4 נקודות ו-2 אסיסטים למשחק ב-9.4 דקות לערב.

גם עומרי כספי חוזר לעניינים: "עברתי חודשיים קשים"

הלילה: ווסטברוק נפצע, דוראנט חיפה, מיאמי ניצלה

ניתוח ביצועיהם של תשעת המאמנים החדשים ב-NBA

צפו במשחקו האחרון של מקל ב-NBDL

כזכור, כשמקל נשלח ל-NBDL הוא אמר: "מספר משחקים עם הלג'נדס יהיו טובים מאוד בשבילי, קודם כל לראות שהכל בסדר עם הברך וכמובן גם לחזור לכושר משחק. המטרה העיקרית שלי כרגע היא לחזור לחדות במשחקים עם הלג?נדס ומיד אחר כך לחזור לקבוצה, להילחם על דקות משחק ולעזור לקבוצה במאבקים על מקום בפלייאוף. אני מאוד שמח לחזור לפעילות מלאה אחרי הפציעה , אני מרגיש טוב ומאוד רעב לחזור. השיקום לקח קצת יותר זמן ממה שחשבתי אבל במקרים כאלה חייבים סבלנות".

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • גל מקל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully