וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונגר: "צריך להירגע עם הביקורת על בצורת התארים"

מאמן ארסנל שיחרר קיטור לפני המפגש מול צ'לסי (14:45, ספ' 1): "איך אפשר לקרוא לעונה עם גמר ליגת האלופות כישלון?". צפו בסרט תיעודי קצר על המנג'ר הצרפתי, לכבוד משחקו ה-1,000

ארסן ונגר יציין היום (שבת) את משחקו ה-1,000 כמאמן ארסנל, כשהתותחנים שלו יתארחו אצל צ'לסי לדרבי לונדוני חם (14:45, ספורט 1), וגם לפני ציון הדרך הנוכחי הוא נדרש להגן על הרזומה שלו במועדון. לקראת המפגש המסקרן מול יריבו הוותיק ז'וזה מוריניו, שהגדיר אותו העונה כ-'מומחה לכישלונות', ונגר סיפק נאום הגנה על בצורת התארים של ארסנל שלו, שלא זכתה באף תואר מאז הגביע האנגלי ב-2005.

"ב-2006 היינו בגמר ליגת האלופות", אמר המנג'ר הצרפתי לאתר הרשמי של המועדון. "אף אחד לא מדבר על זה עכשיו, אבל זה עדיין הישג. זה לא גביע, אבל הגענו לגמר מבלי לספוג שער לאורך כל הקמפיין ונכנעו רק 13 דקות לסיום הגמר. אפשר לקרוא לעונה הזו כישלון? אני חושב שלא. ובנוסף גם סיימנו אותה בין ארבע הראשונות בליגה".

ונגר יחגוג את משחקו ה-1,000 מול צ'לסי (14:45, ספורט 1)

תולדות הסכסוך המתוקשר בין ארסן ונגר לז'וזה מוריניו

פרגוסון דווקא החמיא: "ונגר אדם מיוחד שהביא הצלחה ענקית"

מאמן ארסנל, ארסן ונגר. GettyImages
תארים זה לא הכול. ארסן ונגר/GettyImages

"ניצחנו אז את ריאל מדריד של זידאן ובקהאם וכל הכוכבים, אבל אף אחד לא מדבר על זה, כאילו שלא עשינו כלום. למה? כי בסיום העונה לא חגגנו עם אף גביע. אם למשל היינו זוכים בגביע הליגה באותה עונה, לא היו מדברים על בצורת, אבל מה ההבדל בין לזכות בגביע הליגה לבין להגיע לגמר ליגת האלופות?".

צריך להירגע קצת עם הביקורת על המחסור בתארים ולהתייחס לכל עונה כטובה או כקשה. אני יודע שתארים הם חשובים, אבל אם לא זכינו בתואר זה לא אומר שלא קרה כלום כל העונה ושהיא הייתה איומה. עדיין היו לנו משחקים טובים, ומשחקים רעים, וגם בעונה שמסתיימת עם תארים יש משחקים רעים לפעמים".

צפו בסרט דוקומנטרי של 20 דקות על דרכו של ונגר בארסנל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully