וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד: רובין ואן פרסי ייעדר כחודש וחצי

גיבור שמינית גמר האלופות סובל מנקע בברך ויחמיץ את המפגש הכפול עם באיירן מינכן. גיגס רוצה להמשיך עונה נוספת

רובין ואן פרסי שחקן מנצ'סטר יונייטד מורד על אלונקה. GettyImages
כואב הלב. ואן פרסי/GettyImages

מנצ'סטר יונייטד קיבלה הערב (שישי) חדשות רעות מאוד, כאשר התבשרה שרובין ואן פרסי ייעדר כחודש וחצי מן המגרשים. כוכב השדים האדומים, שהעלו במו רגליו את אלופת אנגליה לרבע גמר גביע האלופות באמצע השבוע עם שלושער מדהים מול אולימפיאקוס, נפצע לקראת סיום המשחק מול אלופת יוון, ירד על אלונקה, וכעת מתברר כי הוא סובל מנקע בברך.

ואן פרסי יחמיץ כמובן את המשחק מול ווסטהאם מחר, את הדרבי מול מנצ'סטר סיטי ביום שלישי הקרוב, וגרוע מכל: את המפגש הכפול עם באיירן מינכן ברבע גמר האלופות. זו הפציעה הרצינית השניה שההולנדי עובר העונה, לאחר שהחמיץ חלקים גדולים של נובמבר, דצמבר וינואר בשל פציעה בירך.

עוד לפני החדשות על החלוץ שלו, נשמע המנג'ר דייויד מויס מרומם ואמר לתקשורת האנגלית: "הדבר הכי גדול שיצא מהניצחון על אולימפיאקוס היה שיכולתי להביט לאוהדים בעיניים, נתנו להם משהו לחגוג. במשחקים אחרים העונה התביישתי, כי לא שיחקנו מספיק טוב".

ריאן גיגס הבלתי נגמר אמר שהוא מעוניין להמשיך בקריירת המשחק שלו גם בעונה הבאה, אז יחגוג את יום הולדתו ה-41: "אני מקווה כן. בזמן האחרון לא שיחקתי כפי שהייתי רוצה. ידעתי מהנסיון שלי למה אנחנו מסוגלים, והראנו את זה ביום רביעי באלופות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully