וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה-אתלטיקו, יונייטד-באיירן, ריאל-דורטמונד, פ.ס.ז’-צ’לסי

ארבעה משחקי ענק ברבע גמר ליגת האלופות. אלופת ספרד נגד החבורה הלוהטת של סימאונה, השדים האדומים מול אלופת אירופה, ריאל ודורטמונד בשחזור של חצי הגמר מהעונה שעברה, זלאטן נגד מוריניו. המשחקים ב-1 וב-2 באפריל, הגומלין יתקיים שבוע אחר כך. וגם: התגובות והמספרים

שחקני באיירן מינכן חוגגים אחרי זכייה בגמר ליגת האלופות. רויטרס
כדי לשמור על הגביע הם צריכים לשרוד את המפגש עם ואן פרסי. שחקני באיירן מינכן במאי האחרון/רויטרס

אחרי שלב שמינית גמר מעט מאכזב, נראה שרבע הגמר הולך לפצות ובענק: היום (שישי) הוגרלו משחקי רבע גמר ליגת האלופות, ואיזה מפגשים מסקרנים קיבלנו. ברצלונה ואתלטיקו מדריד שנאבקות בליגה הספרדית על האליפות יצטרכו להיפגש פעמיים נוספות בקרב על מקום בחצי הגמר. זה יהיה המפגש הראשון שלהן במפעל היוקרתי.

ריאל מדריד ובורוסיה דורטמונד שנפגשו לפני שנה בחצי גמר ליגת האלופות, אז הגרמנים השיגו את הכרטיס לגמר, יצטרכו להתעמת פעם נוספת זו מול זו (בשנה שעברה: דורטמונד הדהימה עם 1:4 במשחק הראשון וריאל ניצחה 0:2 בגומלין). צ'לסי של ז'וזה מוריניו שמפנטזת על מקום בחצי הגמר תצטרך להדיח לשם כך את זלאטן איברהימוביץ' ופריס סן ז'רמן העשירה. אחד המשחקים היותר מעניינים יהיה זה של באיירן מינכן, מחזיקת הגביע למי ששכח, שתתעמת עם מנצ'סטר יונייטד שנחלצה מפיגור מול אולימפיאקוס כדי להשיג את המקום ברבע הגמר.

לאחר ההגרלה נקבע סופית גם סדר המשחקים. ב-1 וב-9 באפריל יתקיימו המשחקים בין ברצלונה ואתלטיקו מדריד ובין מנצ'סטר יונייטד ובאיירן מינכן. ב-2 וב-9 באפריל ריאל מדריד מול דרטמונד וצ'לסי מול פריס סן ז'רמן.

ההגרלה המלאה:

ברצלונה - אתלטיקו מדריד

ריאל מדריד - בורוסיה דורטמונד

פריס סן ז'רמן - צ'לסי

מנצ'סטר יונייטד - באיירן מינכן

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. GettyImages
שוב הוא פוגש את אתלטיקו, אבל בפעם הראשונה בליגת האלופות. ליאונל מסי/GettyImages

התגובות

מנצ'סטר יונייטד - באיירן מינכן

* פיליפ לאהם, מגן באיירן מינכן: "אסור לנו להיות מושפעים מהמיקום של מנצ'סטר יונייטד בפרמיירליג. ניסע למנצ'סטר כדי לשחק כדורגל התקפי ולהבקיע שערים".

אריאן רובן, שחקן באיירן מינכן: "טוב שהמשחק הראשון בחוץ. יונייטד לא בכושר טוב במיוחד, אבל היא עדיין קבוצה חזקה מאוד. מצפים לנו שני משחקים ברמה הגבוהה ביותר".

ברצלונה - אתלטיקו מדריד

* אנדוני זוביזארטה, המנהל הספורטיבי של ברצלונה: "אתלטיקו מדריד היא אחת הקבוצות הכי חזקות באירופה כיום. אנחנו עוד לא חושבים על המשחק הזה יותר מדי, אבל אנחנו כבר בעצם די רגילים אליהם ומכירים אותם היטב".

שוער ברצלונה, ויקטור ואלדס: "אתלטיקו מדריד קבוצה מצוינת, עם הרבה מאוד איכויות. זו תהיה יריבה קשה במיוחד".

קלמנטה ולוורדה, מנהל אתלטיקו מדריד: "למרות שהוגרלנו מול ברצלונה, אנחנו שואפים להעפיל לשלב הבא. הקבוצה שלנו בנויה על נחישות ואנחנו לא מרגישים חוסר נוחות מול אף יריבה".

פריס סן ז'רמן - צ'לסי

* ז'אן קלוד בלאן, מנהל פריס סן ז'רמן: "זו הגרלה קשה, אבל כל יריבה שהיינו מקבלים הייתה קשה. אנחנו מכירים את צ'לסי. הם מובילים את הליגה האנגלית, ואנחנו מובילים את הליגה הצרפתית, כך שיהיו שני משחקים נהדרים. לצ'לסי יש שחקנים נהדרים ומאמן מצוין. נתכונן הכי טוב שאפשר".

לורן בלאן, מאמן פריס סן ז'רמן: "אנחנו מכירים היטב את צ'לסי. ידענו שההגרלה תזמן לנו מפגש עם יריבה מצוינת, וזו תהיה צ'לסי הפעם".

* טיאגו סילבה, בלם פריס סן ז'רמן: "אני שמח, כי לצ'לסי יש הרבה שחקנים ברזילאים כמו ראמירס, וויליאן ואוסקר. אני מחכה כבר לפגוש אותם".

ריאל מדריד - דורטמונד

אמיליו בוטרגניו, מנהל ריאל מדריד: "שיחקנו נגד דורטמונד ארבע פעמים בעונה שעברה ולמדנו שהם יריבה חזקה מאוד. אני יודע שהעונה הם פחות מצליחים בליגה הגרמנית, אבל עדיין מדובר בקבוצה מצוינת".

יורגן קלופ, מאמן דורטמונד: "זה הגרלה טובה. יכול להיות שיותר טוב לנו לשחק במדריד את המשחק הראשון, נחכה ונראה. בכל מקרה, לא נרים ידיים".

האנס יואכים ואצקה, מנכ"ל דורטמונד: "הייתי שמח אם היינו מוגרלים עם יריבה אחרת לשם שינוי - שיחקנו נגד ריאל ארבע פעמים בעונה שעברה, אבל עדיין אנחנו מצפים לזה".

איקר קסיאס פרסם בחשבון האינסטגרם שלו את התמונה הבאה, וכתב "נקמה":

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

המספרים

* צ'לסי לא הפסידה במפגשים מול סן ז'רמן בליגת האלופות. בשני המפגשים האחרונים היא ניצחה 0:3 בפריס, וסיימה ב-0:0 ביתי בסטמפורד ברידג'. ז'וזה מוריניו היה אז בעונתו הראשונה כמנג'ר הבלוז.

* ז'וזה מוריניו הגיע 7 פעמים לשלב רבע גמר ליגת האלופות, ולא הודח באף אחת מהן.

* למעט המשחק הבלתי נשכח בגמר האלופות ב-1999, באיירן מינכן ומנצ'סטר יונייטד נפגשו שמונה פעמים נוספות בליגת האלופות. השדים האדומים ניצחו רק באחד מתוך ארבעת משחקי הבית. לא סימן מעודד במיוחד עבור מויס וחבורתו.

* בפעמיים האחרונות שבאיירן הדיחה את מנצ'סטר יונייטד בשלבי ההכרעה של ליגת האלופות, ב-2001 וב-2010, היא המשיכה כל הדרך אל הגמר.

* סביר להניח שריאל מדריד כבר נכנסה לכוננות ספיגה מרוברט לבנדובסקי, אפילו שהוא ייעדר מהמשחק הראשון בעקבות צהובים. הפולני רשם בעונה שעברה רביעייה בלתי נשכחת מול הבלאנקוס בחצי הגמר, והפך לראשון שעושה זאת מול מדריד באירופה.

* המשחק הראשון של ברצלונה מול אתלטיקו יהווה עבורה ציון דרך, ויהיה משחקה ה-500 באירופה, יותר מכל קבוצה אחרת באירופה.

* עבור ברצלונה, הדרבי הספרדי מול אתלטיקו יהיה המפגש השמיני עם קבוצה ספרדית במסגרת אירופית - שיא לקבוצה אחת.

* ברצלונה ואתלטיקו מדריד נפגשו 3 העונה, ובכל המשחקים הסתיימו בתיקו. אגב, שלושת המשחקים יחד הניבו אך ורק 2 שערים, הרבה מתחת לממוצעים של שתיהן.

גביע ליגת האלופות. GettyImages
גביע האלופות/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully