וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: 2:3 לרומא על אודינזה, ניצחון דרמטי לנאפולי

טוטי חזר מפציעה וכבש עבור השנייה בטבלה, שרחוקה כעת 14 נקודות מיובנטוס. היגואין (90) קבע 0:1 לנאפולי בטורינו

גונסאלו היגואין שחקן נאפולי (מימין) חוגג שער מול טורינו. Valerio Pennicino, GettyImages
שער ליגה מספר 14. גונסאלו היגואין חוגג/GettyImages, Valerio Pennicino

רומא הקטינה מעט הערב (שני) את הפער שלה מיובנטוס המוליכה ל-14 נקודות, אחרי שניצחה 2:3 באולימפיקו את אודינזה, במשחק שנעל את המחזור ה-28 בליגה האיטלקית. בכך פתחו הג'אלורוסי מחדש יתרון של שלוש נקודות (ומשחק חסר) על פני נאפולי, שהשיגה 0:1 דרמטי בחוץ על טורינו.

פרנצ'סקו טוטי שחקן רומא. Paolo Bruno, GettyImages
חזר בסטייל. פרנצ'סקו טוטי/GettyImages, Paolo Bruno

רומא - אודינזה 2:3

משחק קצבי ומותח באולימפיקו הסתיים בניצחונה של השנייה בטבלה, שחזרה למסלול הניצחונות אחרי התיקו מול אינטר וההפסד לנאפולי. רומא החלה את החימום עם חולצות כתומות ואיחולי החלמה להולנדי הפצוע קווין סטרוטמן. לעומתו, הקפטן הנצחי פרנצ'סקו טוטי חזר להרכב אחרי יותר מחודש, ובדקה ה-22 היה במקום כדי להרשית את השישי שלו העונה בליגה לאחר החמצה של ז'רביניו. שמונה דקות לאחר מכן, חלוץ נבחרת חוף השנהב הכניס כדור עומק מבריק למתיאה דסטרו שקבע 0:2.

אודינזה, שעדיין לא יכולה להירגע ורחוקה רק שמונה נקודות מירידה, חזרה למשחק עם מבצע אישי של ג'אמפיירו פינצי שירה בשמאל לרשת בדקה ה-51, אך רומא הגיבה עם גול לא פחות יפה של המגן היווני ואסיליס טורוסידיס בדקה ה-69. דושאן בסטה עוד היה על הריבאונד בדקה ה-80 וצימק ל-3:2, אבל הניצחון נשאר של רודי גרסיה ושחקניו, למרות שספגו במשחק אחד כאת אותה כמות שספגו בכל 13 משחקי הבית הקודמים בסרייה A.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אנטוניו די נטאלה שחקן אודינזה מול ראג'ה נאינגולן שחקן רומא. Gregorio Borgia, AP
אודינזה עשתה צרות. אנטוניו די נטאלה מול ראג'ה נאינגולן/AP, Gregorio Borgia

טורינו - נאפולי 1:0

למרות שהראש של שחקניה בגומלין מול פורטו בליגה האירופית, נאפולי ידעה לחזור עם שלוש הנקודות מטורינו. המארחים הפסידו את שלושת משחקיהם הקודמים ומאמנם ג'אמפיירו ונטורה הפתיע עם הדחתם מההרכב של הכוכבים אלסיו צ'רצ'י וצ'ירו אימובילה, אך טורינו סבלה מחוסר מזל ליד השער, רשמה משחק רביעי ללא הבקעה ולבסוף גם נוצחה.

דווקא הבלם המקומי צ'זארה בובו היה רשום על האיום הרציני ביותר במחצית הראשונה, אך הבעיטה האדירה שלו זעזעה את הקורה של פפה ריינה. גם לאחר ההפסקה באה הקורה לעזרת ריינה מול בעיטה של ריקרדו מג'וריני, כשהשוער הספרדי גם תרם את חלקו עם הדיפת נגיחה של מתאו דרמיאן. גונסאלו היגואין היה היחיד שניסה אצל נאפולי, אבל דניאלה פאדלי עצר אותו ומנגד אימובילה המחליף סיים מבצע נהדר בדקה ה-72 עם בעיטה לגופו של ריינה. ברבע השעה האחרונה הייתה נאפולי מסוכנת יותר, ובדקה ה-90 ניצל היגואין החלקה של קמיל גליק ובעט חזק לרשת של פאדלי אחרי מסירה של מארק האמשיק. שער ליגה מספר 14 לארגנטינאי, רק אחד פחות מבן ארצו קרלוס טבס.

חוסה קאייחון שחקן נאפולי לפני עומאר אל כדורי שחקן טורינו. Massimo Pinca, AP
ועכשיו לגומלין מול פורטו. חוסה קאייחון לפני עומאר אל כדורי/AP, Massimo Pinca

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully