וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: ניצחון דרמטי ליובנטוס, פיורנטינה רביעית

האלופה לא הרשימה מול גנואה, אבל שער של פירלו בבעיטה חופשית (89) סידר לה 0:1. פיורנטינה ניצחה 1:3 את קייבו

אנטוניו קסאנו שחקן פארמה חוגג שער מול מילאן. AP
הנחיל למילאן הפסד נוסף. קסאנו/AP

המחזור ה-27 בליגה האיטלקית נמשך הערב (ראשון) עם שבעה משחקים ובמוקד היה שוב משחקה של יובנטוס שהשיגה ניצחון ליגה חמישי ברציפות, 0:1 בחוץ על גנואה והגדילה את הפער בפסגה. פיורנטינה עלתה למקום הרביעי עם 1:3 על קייבו מילאן השוקעת נחלה עוד מפלה כשנוצחה בביתה 3:2 מול פארמה.

ארתורו וידאל שחקן יובנטוס חוגג עם פירלו. GettyImages
עוד שער לפנתיאון. פירלו חוגג/GettyImages

גנואה - יובנטוס 1:0

אחרי ה-1:1 המאכזב מול פיורנטינה בליגה האירופית, יובנטוס האלופה שוב התקשתה במגרשה של גנואה אבל הצליחה לגרד ניצחון דרמטי בשיניים. למארחים הייתה הזדמנות מצוינת לעלות ליתרון אחרי שארתורו וידאל נגע בכדור בידו ברחבה בדקה ה-72, אבל ג'אנלואיג'י בופון הדף את הפנדל של עמנואל קלאיו ביום בו השווה את שיא ההופעות לשוער ביובנטוס של דינו זןף האגדי (476 משחקים). שתי דקות לסיום קיבלה יובה בעיטה חופשית כ-17 מטרים מצד שמאל ואמן הכדורים החופשיים אנדראה פירלו סובב את הכדור לתוך החיבורים של פרין שוער גנואה. יובה הגדילה את הפער מרומא בפסגה ל-17 נקודות בעקבות הניצחון הזה, גנואה נותרה במקום ה-11.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אלסנדרו מאטרי שחקן פיורנטינה חוגג. GettyImages
התאקלם בפיורנטינה. מאטרי/GettyImages

פיורנטינה - קייבו 1:3

אחרי ה-1:1 המצוין מול יובנטוס בליגה האירופית, פיורנטינה סיפקה לאוהדיה עוד סיבות לשמוח עם ניצחון חשוב מאוד שהעלה אותה עד למקום הרביעי. הויולה, שנוצחו במחזור החולף מול אותה יובנטוס, לא התקשו מול קבוצת התחתית מוורונה וחואן קואדרדו העלה אותם ליתרון כבר אחרי 11 דקות. אלסנדרו מאטרי החלוץ שהגיע בינואר קבע 0:2 עוד לפני ההפסקה. החמורים המעופפים ניסו לחזור למשחק וצימקו מרגלי אלברטו פאלוסקי בדקה ה-62 אבל הסגולים חזרו לתקוף ובדקה ה-81 פספס דויד פיסארו הצ'יליאני הזדמנות לקבוע 1:3 כשהחמיץ בעיטת עונשין מ-11 מטרים. המילה האחרונה הייתה שייכת למריו גומז, כובש השוויון מול יובנטוס בליגה האירופית, שנכנס כמחליף במקום מאטרי ובדקה ה-89 קבע את תוצאת הסיום. כאמור, פיורה עלתה למקום הרביעי על חשבונה של אינטר עם 48 נקודות במאזנה ותשחק ככל הנראה גם בעונה הבאה בליגה האירופית. קייבו מקדימה רק בשתי נקודות את בולוניה שמתחת לקו האדום ותיאבק על ההישרדות בסרייה A.

אזקיאל שלוטו מוכשל על ידי שוער מילאן כריסטיאן אביאטי. AP
הרגע ששינה את המשחק. אביאטי מכשיל את שלוטו/AP

מילאן - פארמה 4:2

אחרי ההדחה המבישה מליגת האלופות והתבוסה מול אתלטיקו מדריד, הקבוצה של קלרנס סיידורף קיוותה למצוא מעט נחמה בליגה, אך למרות קאמבק מרשים שביצעה, שוב יצאה ללא נקודות. כבר אחרי תשע דקות נרשם האירוע ששינה את המשחק כשכריסטיאנו אביאטי שוערה של מילאן הכשיל ברחבה את אסקיאל סקלוטו וראה כרטיס אדום. מרקו אמליה נכנס אל בין הקורות אבל נכנע לפנדל של אנטוניו קסאנו שבדקה ה-51 הכפיל את היתרון של האורחים.

פארמה הורידה הילוך ומילאן החלה את הקאמבק שלה עם שער של אדיל רמי הבלם בדקה ה-56. בדקה ה-76 מילאן הצליחה להשוות למרות הנחיתות המספרית שלה בזכות שער של מריו באלוטלי בפנדל אחרי הכשלה על ריקרדו מונטליבו אבל שתי דקות מאוחר יותר הגיע השער המכריע במשחק וגם היפה מכולם. שלוטו המצוין שלח כדור רוחב מצד ימין אליו הגיע אמאורי שעם העקב בעט פנימה בוירטואוזיות, בין רגליו של אמליה. עמוק בתוספת הזמן קבע ג'ונתן ביאבני את תוצאת הסיום אחרי טעות בהגנת מילאן. הרוסונרי נותרו תקועים במקום ה-11 בעקבות ההפסד הזה, פארמה לעומת זאת המשיכה את העונה הנהדרת שלה ועלתה למקום השישי.

סימונה מיסירולי שחקן ססואולו חוגג. Mario Carlini / Iguana, GettyImages
נחלצו מהמקום האחרון. שחקני ססואולו חוגגים/GettyImages, Mario Carlini / Iguana

ססואולו - קטאניה 1:3

יותר קרב תחתית מזה אין. שתי סוגרות הטבלה באיטליה נפגשו למשחק לוהט שבסיומו הן החליפו מקומות והסיציליאנים ירדו למקום האחרון. דווקא האורחים פתחו את המשחק הזה טוב יותר כשגונסאלו ברחסיו העלה את קבוצתו ליתרון אחרי חצי שעה של משחק. ססואולו חסרה את דומניקו ברארדי מלך השערים שלה אבל סימונה זאזה השווה בדקה ה-56 אחרי בישול של אנטוניו פלורו פלורס. אותו פלורו פלורס בישל גם את השני לסימונה מיסירולי שבדקה ה-61 השלים את המהפך. ניקולה סאנסונה התכבד בשער השלישי וקבע את תוצאת הסיום.

משחקים נוספים:

קליארי - לאציו 2:0
ללאציו: סנאד לוליץ' (19), באלדה קייטה (69)

ליבורנו - בולוניה 1:2
לליבורנו: מרקו בנאסי (46), פאוליניו (53). לבולוניה: לזרוס כריסטודופולוס (86)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully