וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאן מאג'ו עבר ניתוח דחוף בשל קריסת ריאה

מגן נאפולי ונבחרת איטליה ספג מכה באימון ולאחר מכן התקשה לנשום. צינור הוחדר לחזהו וכעת מצבו "יציב ובשליטה"

שחקן נבחרת איטליה, כריסטיאן מאג'ו. Maurizio Lagana, GettyImages
החלמה מהירה. מאג'ו/GettyImages, Maurizio Lagana

נאפולי נאבקת על מקומה בליגת האלופות בעונה הבאה וביום שני הקרוב תפגוש במסגרת המחזור ה-28 בליגה האיטלקית את טורינו. אלא שבינתיים, דרמה לא קטנה התחוללה בקרב הפרטנופי, כאשר מגנה של הקבוצה ושל נבחרת איטליה, כריסטיאן מאג'ו נאלץ לעבור ניתוח דחוף באזור החזה. על פי הגדרת הרופאים, לאחר התהליך מצבו של מאג'ו יציב ונמצא תחת שליטה. הוא ישוחרר לביתו היום, אך לא ברור מתי יוכל לחזור למגרשים.

הכול החל ביום רביעי, לפני משחק החוץ מול פורטו בשלב שמינית גמר הליגה האירופית (1:0 לפורטוגלים). מאג'ו ספג מכה חזקה באימון ולא הופיע לאימון המסכם, שנערך על כר הדשא בדרגאו. בסופו של דבר, הוא נותר מחוץ לסגל הקבוצה למשחק. כאשר טסה נאפולי בחזרה מפורטוגל לאיטליה, החל השחקן לחוש כאבים באזור החזה ועם הנחיתה הוא נלקח בבהילות לבית החולים.

צ'זארה פראנדלי מאמן נבחרת איטליה. רויטרס
נתן תמיכה. פראנדלי/רויטרס

שם, אובחן כי בשל המכה שספג הוא סובל ממה שנקרא בעברית "חזה אוויר", מצב הריאה לא מצליחה להתרחב ולהתכווץ, מה שמשפיע על תהליך הנשימה ועלול אף להפריע ללב. מאג'ו כאמור, עבר ניתוח דחוף בבית חולים מקומי בנאפולי, שם הוחדר צינור לאזור החזה שלו, על מנת לטפל בבעיה.

לאחר מכן, סוכנו של השחקן מסר: "זו הייתה סוג של קריסת ריאה. ממה שהרופאים אמרו לי, בגלל הגובה הרב, הטיסה החמירה את המכה שכריסטיאן ספג ביום שלישי. ביום שני הקרוב הוא ייערוך בדיקות נוספות ואז נדע יותר".

מאמן נבחרת איטליה, צ'זארה פראנדלי, ניסה לחזק את רוחו של המגן: "אני בטוח שהוא יחזור למגרשים בקרוב, כי הוא לוחם. הבנתי שלא מדובר במשהו רציני וזה מרגיע אותי. הוא שחקן נהדר ואדם נהדר, שהיה חלק מהנבחרת למשך שנים. אני מאחל לו כל טוב. כרגע, הוא צריך להתרכז בהחלמה ולהישאר רגוע".

מאג'ו בן ה-32 משחק בנאפולי מאז 2008 והוא רשם 33 הופעות במדי הנבחרת והיה חלק מהסגל שסיים שני ביורו 2012 ושלישי בגביע הקונפדרציות בקיץ שעבר.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully