וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן רייס: "לא חושב שפערי הרמות הם 25 הפרש"

17.3.2014 / 10:09

במכבי חיפה מאוכזבים מהתבוסה לירושלים ולא חוששים לדבר על זחיחות של השחקנים. פרנקו: "ההפסד נבנה לאורך השבוע"

מכבי חיפה יצאה אמש (ראשון) ממלחה מוכה וחבולה לאחר התבוסה 85:60 בידי הפועל ירושלים במחזור הראשון של הפלייאוף העליון. הירוקים, שהגיעו למשחק לאחר ניצחון באותו האולם בשבוע שעבר, פשוט לא הופיעו להתמודדות מהרגע הראשון, פיגרו 10:0 על הפתיחה, 29:12 בתום הרבע הראשון והתפרקו באופן סופי במחצית השנייה.

המאמן דני פרנקו אמר אמש כי "ההפסד נבנה לאורך השבוע", ודיבר על זחיחות מצד קבוצתו, כשבסביבת המועדון דיברו אתמול בלילה על כך שלא מעט שחקנים פשוט התקשו לחזור לעצמם אחרי הניצחון בשבוע שעבר. "ידענו שהם יבואו יותר מוכנים מפעם קודמת, לא ידענו שהם יהיו עד כדי כך יותר חדים", אמר אחרי המשחק בן רייס שקלע 2 נקודות בלבד, "אני לא חושב שפערי הרמות הם 25 הפרש. אנחנו צריכים ללמוד מזה להמשך הדרך".

מורן רוט, מכבי חיפה, מול רונלד דופרי, הפועל ירושלים. מגד גוזני
המדד שני החלש ביותר בקריירה. מורן רוט/מגד גוזני

מי שרשם את אחד המשחקים החלשים שלו בשנים האחרונות הוא מורן רוט, שלא קלע ב-24 דקות ורשם מדד כללי של מינוס 6, השני החלש ביותר בקריירת המשחק שלו. במהלך הרבע השני פתח רוט את הסנטר בעקבות מכה מליאור אליהו, פונה לטיפול בחדר ההלבשה, נחבש וחזר לשחק. טרנס רודריק ערך את הופעת הבכורה שלו, קלע 5 נקודות, ולא היה טוב משאר חבריו, כשבחיפה מעריכים שבשבועות הקרובים יראה טוב יותר.

בעקבות התבוסה אמש התרחקה חיפה בצורה משמעותית מהמקום השני, שמבטיח יתרון ביתיות גם בחצי גמר הפלייאוף, כשירושלים מובילה עליה בשלושה משחקים וחצי, חמישה מחזורים לסיום העונה. מנגד, הירוקים יכולים לרדת היום כבר למקום הרביעי, אם הפועל תל אביב תפתיע את מכבי תל אביב בדרבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully