וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראד גרינברג: "זו דרך נהדרת להמשיך את העונה"

16.3.2014 / 19:16

מאמן ירושלים חגג את הניצחון הענק על חיפה. פרנקו: "אולי הסטירה תעשה לנו טוב". קצורין: "החוק הרוסי גומר את המשחק"

מאמן הפועל ירושלים בראד גרינברג. מגד גוזני
מותשים אך מרוצים. גרינברג/מגד גוזני

רגע לפני שהיא פוגשת את ניז'ני נובנגורד הרוסית במסגרת רבע גמר היורוקאפ, השיגה הערב (ראשון) הפועל ירושלים ניצחון מרשים במיוחד, כשדרסה את האלופה, מכבי חיפה 60:85. האדומים שמו מאחוריהם את ההפסד לאותה חיפה בשבוע שעבר, ולא נתנה סיכוי לחבורה בירוק שיצאה המומה ממלחה.

"זאת דרך נהדרת להמשיך ככה את העונה", אמר מאמן הפועל ירושלים, בראד גרינברג. "אמרתי את זה גם לפני המשחק וזה מרגש מאוד ומיוחד שכל הקבוצות האלה ישחקו ביחד. מדובר במשחקים קשים ויש לזה השפעה אז אתה רוצה להתחיל טוב, לשמור על העמדה שלך ולהיות הכי טוב שיש". על המשך השבוע שלו אמר גרינברג: "מחכה לנו ברביעי קבוצה קשה ומחר חוזרים להתאמן. יש לנו יומיים אז מחר צריך להתחיל מוקדם. כן, זה מתיש עבור השחקנים ולכן יהיה יותר קשה". על מצבו של ברייסי רייט אמר המאמן: "אני מקווה שנקבל בשורות טובות ב-48 שעות הקרובות".

מאמן מכבי חיפה, דני פרנקו הודה: "היה לנו ערב לא טוב היום. משחק כזה ותוצאה כזאת זה לא משהו שקורה פתאום תוך כדי משחק, זה דבר שנבנה לאורך השבוע. אומנם אנחנו קבוצה מאוד מנוסה אבל כנראה שגם אנחנו נפלנו פה. ירושלים זו קבוצה שמועמדת לאליפות והולכת רחוק ביורוקאפ. היו שתי קבוצות על המגרש אחת: באה פגועה והשניה כרגע הגיעה קצת זחוחה מדי. ברגע שאנחנו לא משחקים כמו קבוצה אז מאוד קשה לנו, הכוח שלנו בקבוצותיות שלנו. אם תפרטו אותנו בכישרון לא בטוח שאנחנו הקבוצה הכי מכושרת אבל אנחנו קבוצה מאוד מחוברת. חבל מאוד שזה קרה, אבל אולי הסטירה הזאת תעשה לנו טוב. כולנו נסתכל בעצמנו טוב טוב במראה, כולנו באותה הסירה - גם המאמנים וגם השחקנים. אנחנו נבנה את עצמנו כדי משחקים כאלו לא יחזרו על עצמם. אנחנו יודעים בדיוק מה אנחנו שווים ונדע לעשות את העבודה".

מולי קצורין מאמן פרנקפורט. GettyImages
ידע לאיזה מצב הוא מגיע. קצורין/GettyImages

היה שווה להגיע הערב לאולם בנס ציונה. לא, לא רק בגלל ניצחון הקבוצה המקומית על בני הרצליה 66:75, אלא שעיקר בגלל מפגן הדאנקים שסיפק טיילר האניקט. השחקן של נס ציונה רשם כמה מההטבעות היפות של העונה - אחת מהן בהאלי אופ מדהים עם מסירה של שלושת רבעי מגרש ממאיר טפירו. מי שעוד סיפק הערב את הסחורה היה פרסטון נואלס, שלא שיחק בשבוע שעבר בהפסד הקבוצה.

"פרסטון היה מצוין ואין ספק שהוא היה חסר לנו בשבוע שעבר, אבל שיחקנו תקופות בלי טל ובלי טיילר ואני לא השתמשתי בזה כתירוץ ולא אשתמש בזה גם עכשיו", אמר בסיום נדב זילברשטיין, מאמן נס ציונה. "מאוד חששנו מירידת מתח אבל החבר'ה עבדו מאוד קשה השבוע. התחלנו את המשחק יוצא מן הכלל ברבע הראשון, ולא שמרנו כל כך טוב. מהרבע הראשון הם קלעו עוד 43 נקודות בשלושה רבעים, חזרנו להגנה שלנו, ועשינו דברים הרבה יותר טובים בהתקפה משבוע שעבר".

מאמן בני הרצליה, מולי קצורין, שעדיין מחפש ניצחון בכורה בקבוצה אמר: "משחקי תחתית אתה מנצח בהגנה, ובקטע ההגנתי, על אף הקאמבק שלנו ברבע השלישי ועל אף המאמץ של כולם, עדיין נתנו סלים קלים ברגעים החשובים וזה נתן להם ביטחון. נצטרך לעשות את הניצחון בפעם הבאה. אסור להישבר באף משחק". קצורין אף התייחס לחוק הרוסי ואמר: "החוק הרוסי הוא לא לענייין והוא גומר את המשחק, צריך להתמודד עם מה שיש. גיא לביא היה טוב מאוד היום בקאמבק שלנו, לזלמנסון היו דקות טובות אבל אני מחפש את הקטע ההגנתי. לנס ציונה יש הרבה נשקים ואפשרויות בהתקפה. יש להם את טפירו שמחלק סוכריות לכולם, ובמשחק לא גדול שלו הוא נותן 11 אסיסטים ו-8 נקודות, הלוואי עלינו. ידעתי למה אני נכנס, צריך להמשיך לעבוד, אין חוכמות".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
פרסטון נואלס, עירוני נס ציונה. מגד גוזני
החזרה שלו עשתה להם טוב. נואלס/מגד גוזני

במשחק נוסף בפלייאוף התחתון הצליחה מכבי ראשון לציון לשבור רצף של ארבעה הפסדים רצופים, כשגברה בחולון על הקבוצה המקומית 71:86. "אני חושב שהיינו צריכים לנצח גם בשבוע שעבר ובעוד כמה משחקים", אמר מאמן ראשון, צביקה שרף. "אנחנו עובדים קשה כל הזמן והיה חסר לנו את הגרוש ללירה. נוסף לנו שחקן חדש שהיה היום בחצי הכוח שלו, אבל הוא הוסיף לנו הרבה דברים שהיו חסרים לנו. נוסף אור היה מצוין וגם שון וטזמין במשחק נהדר. היום היה לנו מספיק נוקשות ואחידות, הצגנו הגנה טובה ולא נתנו להם לרוץ ולחזור. ברבע השלישי שלטנו הגנתית והתקפית. למרות הניצחון החשוב, לא גמרנו את העבודה. אנחנו נחזור לעבודה הקשה ונתכונן למשחק בשבוע הבא מול גלבוע/גליל".

מאמן הפועל חולון ליאור ליובין: "לא התאמנו את עצמנו לאינטנסיביות של ראשל"צ. הם שיחקו חכם, הלכו ליתרונות שלהם ואנחנו לא הצלחנו להגיב. הבריחה שלהם הייתה בעיקר ברבע השלישי שהם רצו עלינו 19:5 וגמרו את הסיפור. אני לא מכוון לאף מיקום בליגה, רק למשחק הבא. מבחינת האוהדים שקוראים לי להתפטר, זה בטח לא נעים וזו גם לא הפעם הראשונה. לכל אדם זה מפריע, אבל אני מבין אותם. מצד שני היו גם רגעים העונה של חיבוקים, נשיקות והנפות על הכתפיים. האוהדים מאוד אמוציונילים ורוצים שננצח".

שחקן הפועל חולון די.ג'יי קנדי: "כלום לא הלך לנו היום. יש ימים כאלה בכדורסל אבל אני בטוח שנדע לצאת מזה כבר באימון הבא ולהיראות טוב יותר במשחק בשבוע הבא. ניסיתי לתרום היום לקבוצה, ליצור מהלכים ולעזור כמה שיכולתי אבל זה לא עזר. הם שיחקו טוב יותר מאיתנו מכל הבחינות ומגיע להם ברכות על הניצחון. מבחינת הקהל אני באמת לא יודע מה הם רוצים ממני, הם קוראים לי אנוכי ושאני אלך הביתה יחד עם הסוכן שלי. קשה לי עם זה אבל אלה החיים. אני יכול להבין אותם כי הם רוצים שננצח אבל גם אני רוצה את אותו דבר".

מאמן מכבי ראשון לציון צביקה שרף. מגד גוזני
עצרו את המפולת. שרף/מגד גוזני

סייע בהכנת הכתבה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully