וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "זה לא משנה מתי נזכה באליפות"

מאמן באיירן מינכן לא מייחס חשיבות לפער בפסגה: "מה שחשוב הוא היכולת". במועדון תמכו בהנס: "הדלת לחזרתו תמיד פתוחה"

באיירן מינכן שמה אתמול (שבת) בצד את העיסוק באולי הנס, והמשיכה בדהירה המטורפת שלה עם ניצחון ליגה מספר 17 ברציפות, 1:2 על לברקוזן, שהעלה את יתרונה בפסגת הטבלה ל-23 נקודות. לאור העובדה שבקופה נותרו רק 27 נקודות עד סיום העונה, קיים תסריט לפיו המכונה של פפ גווארדיולה תוכתר רשמית כבר בשבוע הבא, אם תנצח את מיינץ, ובמקביל דורטמונד ושאלקה לא ינצחו.

בסטיאן שווינשטייגר בישל למריו מנדז'וקיץ' את השער הראשון בדקה ה-44, וכבש בעצמו בדקה ה-52, לפני ששטפן קיסלינג צימק בתוספת הזמן. תומאס מולר, שהשלים יחד עם חבריו רצף בלתי נתפס של 50 משחקי ליגה ללא הפסד, הוסיף: "שלטנו במשחק מהפתיחה, למרות שהיה חסר לנו קצת ניצוץ בחלק הקדמי. אנחנו רוצים להמשיך לנצח ולשמור על הקצב שלנו כדי להצליח בכל המסגרות בהן אנחנו מתחרים".

ניצחון 17 ברציפות לבאיירן מינכן: 1:2 על לברקוזן

הנס הודיע שיתפטר ולא יערער: "זו הטעות הגדולה בחיי"

מאמן באיירן מינכן פפ גווארדיולה. GettyImages
ממשיך להעביר ביקורת למרות הניצחונות. פפ גווארדיולה/GettyImages

"זה לא משנה מתי נזכה באליפות", הצהיר גווארדיולה. "מה שחשוב הוא לשמור על רמת יכולת גבוהה. עכשיו אנחנו צריכים עוד משחק או שניים כדי להבטיח את התואר, אבל אנחנו חייבים לשמור על ריכוז". על היכולת של שחקניו אמר הספרדי: "במחצית הראשונה היה לנו מזל, היינו צריכים לשחק יותר על האגפים ולא כל כך דרך האמצע".

אוהדי באיירן הניפו אמש שלטי תמיכה בהנס, שנשפט לשלוש שנות מאסר וחצי בגין העלמות מס של 27.2 מיליון יורו, וגם המנהל הספורטיבי מתיאס סאמר חילק שבחים לנשיא המתפטר: "הרוח שלו תמיד תשרור במועדון. הוא לא יעזוב את העולם של באיירן". אדמונד סטויבר, לשעבר נשיא בווארה וחבר הנהלה בבאיירן הוסיף: "הדלת של אולי לחזרה למועדון תמיד תהיה פתוחה. הוא תמיד יהיה חלק מהנשמה של באיירן. אני אהיה מאושר אם הוא עוד יחזור".

אוהדי באיירן מינכן עם שלט תמיכה בנשיא המועדון אולי הנס. Alexandra Beier, GettyImages
"תודה אולי, על 40 שנים מדהימות". אוהדי באיירן עם שלט לכבוד הנשיא אולי הנס שנשלח לכלא/GettyImages, Alexandra Beier

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully