וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולי הנס: "אני מתפטר מבאיירן ולא אערער על העונש"

נשיאה של אלופת אירופה הולך לכלא: "העלמות המס היו הטעות הגדולה בחיי, הבאתי את ההשלכות והתוצאות האלה על עצמי"

אולי הנס, נשיאה של באיירן מינכן. Lennart Preiss, GettyImages
הדרמה בעניינו נמשכת. הנס/GettyImages, Lennart Preiss

יממה חלפה מאז הטיל בית המשפט בגרמניה עונש כבד על אולי הנס וגזר על שחקן העבר שלוש וחצי שנות מאסר בפועל בגין העלמות מס בסך 27.2 מיליון יורו והיום (שישי), הסערה הגדולה נמשכת.

הנס הודיע היום כי הוא מתפטר מתפקידו כנשיא באיירן מינכן ובנוסף, הוא לא מתכוון לערער על העונש שנגזר עליו. הנס מסר: "אחרי שיחות עם משפחתי, החלטתי לקבל את הכרעת בית המשפט והנחיתי את עורכי הדין שלי שלא להגיש ערעור. זו האחריות האישית שאני צריך לקחת. העלמות המס היו הטעות הגדולה בחיי והבאתי את ההשלכות התוצאות האלה על עצמי. אני מתפטר באופן מיידי מתפקידי כנשיא באיירן מינכן ומחבר המנהלים. אני לא רוצה לפגוע במועדון, באיירן מינכן היא כל חיי ותמיד תהיה כזו. אשאר בקשר עם המועדון הגדול הזה והאנשים שבו כל עוד אני חי. אני מודה לחבריי ולאוהדי באיירן מכל הלב על התמיכה".

בית המשפט קבע: מאסר של 3.5 שנים לאולי הנס

משפט הולי הנס, בית המשפט גרמניה. Matthias Schrader, AP
המשפט שהסעיר את גרמניה/AP, Matthias Schrader

התביעה נגד הנס דרשה עונש מאסר בפועל של חמש וחצי שנים, אולם בסופו של דבר החליט בית המשפט להקל במעט בפרשה שהסעירה את גרמניה כולה. להנס היו שבעה ימים לערער על העונש, החל מאתמול, אולם הוא ויתר כאמור על האופציה וצפוי לשבת מאחורי סורג הבריח.

הנס ששיחק במרבית הקריירה שלו בבאיירן מינכן (בין 1970 ל-1979 מלבד עונה אחת שבה שיחק בנירנברג), ייצג במשך השנים את הנבחרת הלאומית של מערב גרמניה ואף זכה עימה בגביע העולמי ב-1974.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully