וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: 1:2 לבאיירן על לברקוזן, אליפות בשבוע הבא?

הבווארים עם ניצחון ליגה 17 ברציפות, דורטמונד הפסידה 2:1 לגלדבאך והפער עומד על 23 נק'. האליפות המהירה בהיסטוריה?

שחקני באיירן מינכן חוגגים. Alexandra Beier, GettyImages
אליפות בשבוע הבא או בעוד שבועיים. שחקני באיירן חוגגים/GettyImages, Alexandra Beier

האם באיירן מינכן תחגוג את האליפות המהירה בתולדות הבונדסליגה? אלופת אירופה ניצחה הערב (שבת) 1:2 את לברקוזן הרביעית, חגגה ניצחון ליגה 17 ברציפות והגדילה את יתרונה לפסגה ל-23 נקודות כשבקופה נותרו עוד 27, כך שהסיפור יכול להיסגר במחזור הבא. דורטמונד השנייה הפסידה במגרשה 2:1 למנשנגלדבאך ונותרה עם יתרון של נקודה בלבד על פני שאלקה השלישית, שגברה בשישי 1:2 על אוגסבורג.

אוהדי באיירן מינכן עם שלט תמיכה בנשיא המועדון אולי הנס. Alexandra Beier, GettyImages
"תודה אולי, על 40 שנים מדהימות". אוהדי באיירן עם שלט לכבוד הנשיא אולי הנס שנשלח לכלא/GettyImages, Alexandra Beier

באיירן מינכן - לברקוזן 1:2

אלופת אירופה עם ניצחון 17 ברציפות בבונדסליגה ועם יתרון של 23 (!) נקודות בפסגה, כשנותרו תשעה מחזורים לתום העונה. משמעות הדבר, שניצחון של באיירן במחזור הבא במיינץ, בצירוף איבוד נקודות של דורטמונד במגרשה של האנובר, יאפשר לבווארים לחגוג אליפות שבוע לפני סוף חודש מרץ - הכי מוקדם בהיסטוריה של הבונדסליגה. לברקוזן, אחת משתי היחידות שסחטו העונה נקודות מבאיירן בליגה, החזיקה מעמד 44 דקות לפני שנשברה ופספסה הזדמנות לצמק את הפער מדורטמונד השנייה לנקודה בלבד.

פפ גווארדיולה ביצע לא מעט שינויים בהרכב, כשבין היתר דייגו קונטנטו, דניאל ואן בויטן פתחו בהגנה ותומאס מולר הוסט לעמדה אחורית יותר כדי לפנות למריו מנדז'וקיץ' את החוד, בזמן שפרנק ריברי הורד לספסל. שטפן קיסלינג חזר להרכב של לברקוזן, שפתחה מצוין ונעצרה פעמיים אצל מנואל נוייר במחצית הראשונה. גם ברנד לנו עצר בפתיחה את אריאן רובן, אך בדקה ה-44 נכנע לנגיחה של מריו מנדז'וקיץ'. מלך שערי הליגה חגג את ה-17 שלו העונה, אחרי הגבהה של בסטיאן שווינשטייגר. הקשר הגרמני, שחזר עם שער נגד ארסנל, הוסיף עוד אחד למאזנו עם כדור חופשי מסובב לחיבורים בדקה ה-52. קיסלינג עוד צימק עם נגיחה בתוספת הזמן, אבל בשורה התחתונה: באיירן עם 71 נקודות מ-75 אפשריות ויחס שערים מדהים 12:74. מה נאמר ומה נגיד?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מריו מנדז'וקיץ' שחקן באיירן מינכן. Alexandra Beier, GettyImages
מלך שערי הליגה עם 17 כיבושים. מריו מנדז'וקיץ'/GettyImages, Alexandra Beier

בורוסיה דורטמונד - בורוסיה מנשנגלדבאך 1:2

דווקא אחרי שגילתה מעט שיפור בשבועות האחרונים וצברה שני ניצחונות שביססו אותה במקום השני, החבורה של יורגן קלופ שוב בועטת בדלי וספגה הפסד ביתי מול היריבה שעד הערב הייתה במומנטום שלילי במיוחד שכלל תשעה משחקים ללא ניצחון, אבל נראה שאחרי שלוש הנקודות הללו, הקבוצה שבה חזק למאבקים על מקום באירופה בעונה הבאה. דורטמונד, מנגד, פותחת את המאבק על המקום השני ואחרי הניצחון של שאלקה היא מקדימה את הקבוצה מגלזנקירשן בנקודה בלבד.

בדקה ה-31 נפתח הסכר כאשר רפאל קיבל כדור מפטריק חרמן, ניסה להשתלט על הכדור ולשמחתו הרבה הנגיעה שלו נכנסה פנימה והכניעה את רומן ויידנפלר. האורחים המשיכו להדהים תשע דקות לאחר מכן כשחואן אנרגו מצא את מקס קרוס באגף שמאל שהטעה את המגן והמשיך עם בעיטה חדה פנימה. המומנטום השתנה בדקה ה-69 אחרי שמנשנגלדבאך נותרה בעשרה שחקנים אחרי כרטיס צהוב שני שספג הווארד נורדטבויט, ודורטמונד ניצלה את זה בדקה ה-77 כשמילוש יואיץ' כבש אחרי כדור קרן שנבעט על ידו מהאוויר ופגע בשחקן מנשנגלדבאך בדרך לרשת.

בזכות הניצחון, משלימה מנשנגלדבאך ניצחון כפול העונה על יריבתה, שמפסידה לראשונה אחרי 12 מפגשים בין הקבוצות בסיגנל אידונה פארק. ההפסד האחרון היה אי שם ב-1998.

רפאל שחקן בורוסיה מנשנגלדבאך חוגג עם חבריו. Lars Baron, GettyImages
הדרדלה סידר להם שלוש נקודות. שחקני מנשנגלדבאך חוגגים עם רפאל יתרון מפתיע/GettyImages, Lars Baron

אוגסבורג - שאלקה 2:1

בשאלקה ידעו היטב שניצחון יקפיץ אותם למקום השלישי ששווה עליה אוטומטית לליגת האלופות, ושאם לא תהיינה הפתעות, הם גם ישארו שם לאור העובדה שלברקוזן תתארח אצל באיירן מינכן. זה לא היה קל לרויאל בלוז שהתייצבו מול קבוצה עם שאיפות משלה - הפתעת העונה בגרמניה - אבל האורחים לא מעדו ויצאו מהמשחק נגד אוגסבורג עם שלוש נקודות. הפתיחה של אוגסבורג הייתה חלומית כשכבר בדקה ה-5 טוביאס ורנר ניצל טעות בהגנת שאלקה, חטף כדור ברחבה, כבש והעלה אותה ל-0:1. בדקה ה-33 הגיע השוויון מרגלי קלאס יאן הונטלאר. הגנת אוגסבורג לא הצליחה להרחיק כדור, קווין פרינס בואטנג חטף, בעט שטוח מחוץ לרחבה, שוער המארחת אלכס מאנינגר הדף לא טוב והחלוץ ההולנדי עט על הריבאונד וקבע מקרוב 1:1. שאלקה חוללה את המהפך כבר בתחילת המחצית השנייה כשהתקפה שלה הסתיימה בדחיקה מקרוב של הונטלאר, שהשלים צמד והעלה אותה ל-1:2 בדקה ה-49. עד לסיום שאלקה הצליחה לשמור על התוצאה ורשמה ניצחון חוץ חשוב.

קלאס יאן הונטלאר שחקן שאלקה (מימין) לאחר שכבש. GettyImages
שלושער בשבוע שעבר, צמד הפעם. קלאס יאן הונטלאר/GettyImages

ורדר ברמן - שטוטגרט 1:1
לברמן: ארון האנט (79). לשטוטגרט: גאורג נידרמייר (55).

הופנהיים - מיינץ 4:2
להופנהיים: אויגן פולנסקי (49), רוברטו פירמינו (51). למיינץ: אריק מקסים צ'ופו-מוטינג (67), בנדיקט סאלר (73), שינג'י אוקזאקי (75, 92).

בראונשווייג - וולפסבורג 1:1
לבראונשווייג: קארים בלרבי (48). לוולפסבורג: לואיז גוסטבו (36).

הרטה ברלין - האנובר 3:0
להאנובר: לארס שטינדל (49), יאן שלאודרף (57), סבולץ' הוסטי (91).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully