וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דמיצ'ליס ולסקוט פשוט לא מספיק טובים לרמה הזו"

דני מילס, מגן סיטי בעבר, בביקורת חריפה על ההגנה הנוכחית: "יש להם את כל הכסף שבעולם אבל הם לא קנו את השחקן הנכון". אגוארו יעבור בדיקות בשריר הירך האחורי

ג'וליאן לסקוט שחקן מנצ'סטר סיטי מול ליאונל מסי. David Ramos, GettyImages
טעות בכל משחק. מסי/GettyImages, David Ramos

סרחיו אגוארו שוב מעלה דאגות אצל אנשי מנצ'סטר סיטי. החלוץ הארגנטינאי נפצע והוחלף אתמול (רביעי) במחצית ההפסד לברצלונה, 2:1, ויעבור היום בדיקות באותו שריר הירך האחורי, שגרם לו להחמיץ חמישה משחקים בחודש שעבר.

אבל לא החוד של סיטי מעסיק כיום את המועדון וסובביו. שגיאות הגנתיות בשני המפגשים מול ברצלונה עלו לסיטיזנס בהדחה משמינית גמר ליגת האלופות, אחרי הפסדים 2:0 בבית ו-2:1 אמש בקמפ נואו.

דני מילס, מגן מנצ'סטר סיטי לשעבר, משוכנע שהקבוצה צריכה להשקיע עוד מזומנים כדי להחתים בלמים טובים יותר. כן, לטענת מילס, מנצ'סטר סיטי צריכה להשקיע עוד כסף.

"כל השחקנים בסיטי הם ברמה עולמית, מלבד הבלם שמשחק לצד וינסנט קומפני", אמר מילס ל-BBC. "יש להם את כל הכסף שבעולם אבל הם לא קנו את השחקן הנכון".

מילס כיוון לטעויות של מרטין דמיצ'ליס במפגש הראשון וג'וליאן לסקוט בשני. "סיטי צריכה ללכת ולהשקיע 20 מיליון ליש"ט על בלם איכותי. לא 4 מיליון ליש"ט על דמיצ'ליס", טען. "על איכות משלמים. הם היו צריכים להשקיע בגדול, הם ידעו שיש להם משחקים חשובים אבל הם לא התכוננו לכך. סיטי קבוצה טובה אבל דמיצ'ליס הפסיד להם את המשחק הראשון, ולסקוט את השני. הם פשוט לא מספיק טובים לרמה הזו, וסיטי חייבת להתייחס לכך בקיץ. הם לא שחקנים ברמה של ליגת האלופות. בכל משחק של לסקוט מסתתרת טעות".

מילס שיחק בסיטי בין 2004 ל-2009.

סיטי הפסידה גם בקמפ נואו, ברצלונה ברבע גמר הצ'מפיונס

"ליאו מסי פותר הכול"

לורן בלאן מצפה ליותר מהקבוצה שלו

פ.ס.ז' ברבע הגמר אחרי 1:2 על לברקוזן

ליגת האלופות בוואלה! ספורט

מרטין דמיצ'ליס מכשיל את ליאונל מסי שחקן ברצלונה. Clive Brunskill, GettyImages
"לא ברמה של הצ'מפיונס". דמיצ'ליס/GettyImages, Clive Brunskill
דני מילס שחקן מנצ'סטר סיטי לשעבר. GettyImages
מילס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully