וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לורן בלאן: "אני מצפה ליותר מהקבוצה שלי"

מאמן פ.ס.ז' ביקר את יכולת שחקניו בגומלין מול לברקוזן. מרקיניוס: "עכשיו אנחנו צריכים לעבוד על ההגנה ולא לספוג"

אסקיאל לאבצי שחקן פריס סן ז'רמן חוגג שער. רויטרס
המאמן שלו לא היה ממש מרוצה. לאבצי/רויטרס

בצל המשחק המרכזי שנערך אתמול (רביעי), פריס סן ז'רמן השיגה גם היא את הכרטיס לרבע הגמר עם ניצחון 1:2 שהשלים 1:6 בסיכום שני המשחקים על לברקוזן. אלופת צרפת לא נאלצה לעבוד קשה מדי כאשר הבלם הברזילאי מרקיניוס (13) ואסקיאל לאבצי (53) מחקו יתרון של סם בדקה השישית. סיריגו, שוערה של פ.ס.ז', הדף פנדל של סימון רולפס בדקה ה-28.

פריס סן ז'רמן השיגה את הכרטיס לרבע הגמר

ברצלונה ניצחה 1:2 את מנצ'סטר סיטי ועלתה

בספרד חגגו: "ליאו מסי פותר הכול"

לורן בלאן מאמן פריס סן ז'רמן (מימין) עם סמי הופיה מאמן לברקוזן. AP
"זה נכון שבאופן בלתי מודע ידענו שאנחנו נינוחים, אבל היו שחקנים שקיבלו היום הזדמנות לשחק". בלאן/AP

המאמן לורן בלאן לא היה שבע רצון מהיכולת, ואמר: "במהלך ההכנות אמרנו לשחקים לשכוח מהמשחק הראשון. זה נכון שבאופן בלתי מודע ידענו שאנחנו נינוחים, אבל היו שחקנים שקיבלו היום הזדמנות לשחק. זה משחק בליגת האלופות, ואנחנו צריכים להראות את המיטב שלנו. אני מצפה ליותר מהקבוצה שלי במשחק כזה ברמה כזו, אבל אני לא אהיה חזיר. יש לי סיפוק גדול מתחילת העונה עם הקבוצה הזו".

ריסטוף ז'אלה התייחס ליכולת החלשה של קבוצתו בפתיחה, ואמר: "זו הייתה אחת המחציות הראשונות הגרועות ביותר שלנו העונה, אבל אז מצאנו את הכלים כדי להשוות ולתפוס את ההובלה. הצלחנו לנצח אם כי היינו רוצים לשמור יותר על הכדור ולייצר משחק טוב יותר".

מרקיניוס, כובש השער הראשון של פ.ס.ז' שהבקיע העונה יותר מכל שחקן אחר בליגת האלופות, חגג בסיום: "זה נהדר מבחינתי. הכול הלך מצוין. שיחקתי, פתחתי בהרכב והוכחתי שאני יכול לכבוש. זה טוב גם לקבוצה. עכשיו אנחנו צריכים לעבוד על ההגנה ולא לספוג. אנחנו חייבים לשפר את זה".

אגב, פ.ס.ז' כעת עם 28 משחקים רצופים ללא הפסד בפארק דה פראנס במסגרת אירופית. ההפסד האחרון, למקרה שתהיתם, היה ב-4:2 להפועל תל אביב בנובמבר 2006.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן לברקוזן סידני סם חוגג עם חברו ג'וליו דונאטי. AP
פתחו בסערה. סם/AP

קפטן לברקוזן סימון רולפס נפרד מליגת האלופות: "לא קל לשחק במשחק כשאתה יודע שאתה בחוץ, אבל עבורנו זה היה מאבק על הכבוד והיוקרה. לפחות הצלחנו להישאר בתמונת המשחק למשך זמן רב, אבל אחרי האדום כבר לא היה לנו סיכוי להלחיץ אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully