וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: ברצלונה העפילה לרבע הגמר

הקטלאנים ניצחו 1:2 את מנצ'סטר סיטי והשלימו 1:4 בסיכום שני המשחקים. מסי כבש בדקה ה-67, קומפני איזן (89) ואלבס סגר את הסיפור (90). בזכות השער שלו, מסי שבר את שיא השערים עבור מועדון אחד בצ'מפיונס כשהגיע ל-67 שערים

שחקן ברצלונה ליאונל מסי חוגג עם חבריו. רויטרס
מה בינו לבין משבר? ליאונל מסי חוגג עם החברים וסוף סוף נראה נינוח/רויטרס

היא אולי לא מבריקה, תגידו עליה כנראה שהיא גם לא נוצצת, אבל בסופו של דבר ברצלונה השיגה את הכרטיס לרבע גמר ליגת האלופות. הצרות בליגה לא ממש עשו עליה רושם, וניצחון 1:2 על מנצ'סטר סיטי שמצטרף ל-0:2 במשחק הראשון סיפק את הסחורה מבחינת הקטלאנים שנהנו הפעם משער של ליאונל מסי בדקה ה-67 ששבר את שיא כמות השערים של שחקן בקבוצה אחת בליגת האלופות וטיפס ל-67 שערים. סיטי חזרה מאוחר מדי למשחק עם שער של וינסנט קומפני בדקה ה-89, אבל דני אלבס סגר את הסיפור בדקה ה-90. הקבוצה של מנואל פלגריני, שהיה היום (רביעי) ביציע ורק השבוע ראה את הקבוצה שלו מאבדת את תואר הגביע, נאלצת כעת להסתפק עם מאבקי האליפות בלבד.

אנדרס אינייסטה שחקן ברצלונה מול וינסנט קומפני שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
למרות הטרגדיה האישית, הוא פתח בהרכב וסיים עם בישול. אינייסטה במאבק עם קומפני/רויטרס

המחצית הראשונה הייתה יחסית מאוזנת כאשר המצב הבולט ביותר של ברצלונה ב-45 הדקות הראשונות הגיע כאשר ניימאר קיבל כדור מג'ורדי אלבה והבקיע, אבל צוות השיפוט פסל את השער בטענה לנבדל מצידו של המגן. ההחלטה עצמה לא הייתה נכונה וקיפחה את בארסה. סיטי ניסתה למצוא את השער ושלוש דקות לסיום המחצית סמיר נאסרי החמיץ הזדמנות גדולה כשנותר מול ואלדס וגרם לו להתעופף.

סיטי המשיכה את ההתלהבות במחצית השנייה והגיעה לשתי הזדמנויות טובות מאוד לאחר כניסתו של אדין דז'קו בהפסקה. הבוסני החמיץ בנגיחה וכמוהו גם פאבלו סבאלטה שבעט ממצב חופשי החוצה, אבל ברצלונה הייתה סבלנית והשיגה את השער שהיא חיפשה בדקה ה-67 אחרי שמסי, מי אם לא הוא, קיבל כדור מססק פברגאס שעבר דרך ג'וליאן לסקוט שתופקד כבלם וטעה, והפרעוש השיג את השער החשוב, השמיני שלו העונה בליגת האלופות.

הרוח מהמפרשים יצאה מבחינתה של סיטי שהבינה שמשלושה שערים כבר יהיה לה קשה לחזור, ובדקה ה-78 סבאלטה הורחק בצהוב שני. אבל האקשן הגיע ממש בדקות האחרונות כשקומפני השיג שער של כבוד דקה לסיום אחרי בישול של דז'קו, וברצלונה, כמו ברצלונה, הייתה כמובן חייבת להגיד את המילה האחרונה, ודקה לאחר מכן אנדרס איניסייטה, שעבר שבוע קשה, אולי הקשה ביותר בחיים שלו, סידר לדני אלבס את שער הניצחון המתוק שסגר את הסיפור.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
ניימאר שחקן ברצלונה. AP
לקח קשה את ההחמצות במחצית הראשונה. ניימאר/AP

מחצית ראשונה

דקה 13 - הפעולה החיובית הראשונה של ליאונל מסי במשחק: הפרעוש התנייד מימין אל המרכז וניסה לייצר מצב בעיטה, אבל נעצר אצל וינסנט קומפני.

דקה 17 - קולארוב הוציא כדור רוחב למרכז אל מילנר שניסה לבעוט, אבל הכדור שלו יצא החוצה.

דקה 18 - פברגאס הכניס כדור עומק לאלבה שהוציא רוחב לניימאר שכבש, אבל מיד התברר כי אלבה היה בנבדל והשער נפסל. למרות זאת, צילומי הטלוויזיה הראו בבירור שלא היה נבדל. ברצלונה מקופחת.

דקה 36 - סילבה קיבל כדור בתוך הרחבה, עשה את התנועה וסידר לעצמו את הכדור לפני שבעט חזק, אבל פספס את המסגרת.

דקה 38 - ניימאר קיבל כדור ארוך, הכין לעצמו עם הראש, דהר קדימה ושיגר כדור שחלף בסמוך לעמוד.

דקה 39 - מסי הכניס כדור חכם מצד ימין אל צ'אבי שנותר לבד מול ג'ו הארט, בעט, אבל שוער סיטי הדף מקרוב מצוין.

דקה 42 - ההזדמנות הכי טובה של סיטי במשחק עד כה הגיעה מדויד סילבה שהשאיר כדור בעקב לסמיר נאסרי, אבל הצרפתי המשיך עם בעיטה למרכז השער שלא אילצה את ואלדס להתאמץ יותר מדי.

דקה 44 - מסי מסר לניימאר ששיגע את הארט שיצא לעברו, אבל הברזילאי סיים עם בעיטה שנהדפה על ידי פרננדיניו.

ג'רארד פיקה שחקן ברצלונה מול יאיא טורה שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
חזר לקאמפ נואו, אבל לא הצליח לשנות את מר גורלו. טורו נאבק עם פיקה/רויטרס

מחצית שנייה

דקה 47 - ההזדמנות הראשונה של סיטי במחצית השנייה הייתה שייכת לאדין דז'קו, שנכנס כמחליף במקומו של אגוארו, ושיגר כדור שנעצר אצל ואלדס.

דקה 51 - זה היה הכי קרוב של ברצלונה כאשר מסי שעט קדימה באגף ימין, חתך למרכז בזמן שלסקוט ליווה אותו, וסיים עם בעיטה שנעצרה בעמוד. סיטי יצאה בנס.

דקה 52 - הזדמנות גדולה של סיטי כאשר קולארוב הגביה כדור לדז'קו שהמשיך בנגיחה לכיוון החיבורים, אבל ואלדס התעופף היטב והציל את בארסה.

דקה 54 - פיקה לא הצליח להרחיק כמו שצריך והכדור הגיע לפאבלו סבאלטה שהמשיך עם בעיטה רעה ממצב חופשי החוצה.

דקה 67 - גול! הסבלנות השתלמה לו. ברצלונה מצאה את השער שמסמן את זהות העולה לשלב הבא כאשר פברגאס הכניס כדור למסי שעבר דרך לסקוט שהסתבך, והארגנטינאי המשיך עם בעיטה מדויקת פנימה. 0:1 לברצלונה.

* מסי שבר את שיא השערים של ליגת האלופות לשחקן במועדון אחד עם שערו ה-67, אחד יותר מראול שנותר על 66. לראול יש עוד חמישה שערים בשאלקה ולכן במספר השערים הכללי הוא עדיין במקום הראשון.

* מסי עם שערו השמיני העונה בחמישה משחקים בלבד בליגת האלופות. בדיוק אותה כמות כמו ב-11 משחקיו במפעל בעונה שעברה.

* שיאני השערים בשלבי הנוקאאוט בליגת האלופות כרגע: מסי 31, רונאלדו 28, ראול 20.

דקה 78 - סבאלטה הורחק אחרי דיבורים מיותרים לשופט אחרי שספג כרטיס צהוב שני.

דקה 86 - פברגאס קיבל ממסי והמשיך עם בעיטה מסוכנת מול הארט שהדף היטב.

דקה 89 - גול! דז'קו העביר כדור לקומפני, סרג'י רוברטו שנכנס כמחליף שבר את מלכודת הנבדל והשאיר לסיטי שער ניחומים.

דקה 90 - גול! אינייסטה קיבל כדור, עבר את הארט והשאיר לדני אלבס שכבש את השער השני בנוקאאוט מול סיטי. 1:2 לברצלונה.

מנואל פלגריני מאמן מנצ'סטר סיטי ביציע. AP
ראה את המשחק מהיציע. פלגריני/AP
אוהדי ברצלונה. AP
צבעו את הקאמפ נואו. אוהדי ברצלונה/AP

הרכבים

ברצלונה: ויקטור ואלדס, דני אלבס, ג'רארד פיקה, חאבייר מסצ'ראנו, ג'ורדי אלבה, סרחיו בוסקטס, צ'אבי, אנדרס אינייסטה, ססק פברגאס (סרג'י רוברטו 87), ליאונל מסי, ניימאר (אלכסיס סאנצ'ס 80).

מנצ'סטר סיטי: ג'ו הארט, פאבלו סבאלטה, וינסנט קומפני, ג'וליאן לסקוט, אלכסנדר קולארוב, סמיר נאסרי (חסוס נבאס 75), פרננדיניו, יאיא טורה, ג'יימס מילנר, דויד סילבה (אלברו נגרדו 72), סרחיו אגוארו (אדין דז'קו 46).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully