וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אנגלי: וויגאן שוב הדיחה את מנצ'סטר סיטי

פחות משנה אחרי שניצחה אותה בגמר המפעל אשתקד, הלאטיקס שוב הדהימו את הסיטיזנס עם 1:2 במנצ'סטר ויפגשו את ארסנל בחצי הגמר. האל ושפילד יונייטד תיפגשנה בחצי השני

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התרגשות אמיתית. אוהדי האל חוגגים/מערכת וואלה!, צילום מסך

תמונת ארבע העולות לחצי גמר הגביע האנגלי הושלמה הערב (ראשון). אחרי שארסנל העפילה כבר אתמול עם 1:4 על אברטון, הדהימה וויגאן עם 1:2 בחוץ על מנצ'סטר סיטי ותפגוש את התותחנים בחצי הגמר. שפילד יונייטד מהליג וואן (הליגה השלישית), גברה 0:2 על צ'רלטון ותפגוש בחצי הגמר השני את האל סיטי שחגגה קאמבק מרגש לוומבלי, אחרי שהביסה 0:3 את סנדרלנד, וראתה מאות אוהדים פורצים לדשא בהתרגשות.

ג'ון ברייפורד שחקן שפילד יונייטד חוגג שער. Tony Marshall, GettyImages
הסינדרלה של העונה. ברייפורד ושפילד יונייטד/GettyImages, Tony Marshall
ג'ורדי גומס חוגג עם שחקני וויגאן. GettyImages
הדהימו את סיטי. שחקני וויגאן חוגגים/GettyImages

מנצ'סטר סיטי - וויגאן 2:1

רק בחודש מאי האחרון נפגשו שתי הקבוצות הללו בגמר הגביע האנגלי. גם אז סיטי הייתה פייבוריטית אך הפסידה 1:0. הערב קיבלו הסיטיזנס הזדמנות מצויינת לנקום ולהדיח את הלאטיקס ברבע הגמר עם משחק ביתי נוח על הנייר אבל הקבוצה מהצ'מפיונשיפ שוב עשתה הפתעה גדולה והפכה לסיוט של התכולים. מרטין דמיצ'ליס היה הגיבור הטרגי של המשחק הזה אחרי שעבירה מיותרת שלו ברחבה הביאה לשער הראשון של ג'ורדי גומס בפנדל (27). ג'יימס פרץ' הכפיל שתי דקות מפתיחת המחצית השנייה. סמיר נאסרי צימק בבעיטה מרחוק (68) וסיטי החמיצה מספר מצבים נוספים, אבל וויגאן שרדה את המכבש וסידרה לעצמה הופעה שנייה רצופה בוומבלי, שם היא תפגוש בחצי הגמר את ארסנל הפייבוריטית הגדולה.

אחרי 27 דקות חלשות מאוד עלתה וויגאן ליתרון מפתיע אחרי שמרטין דמיצ'ליס הבלם הארגנטינאי הכשיל בחוסר אחריות את מארק פורצ'ון בתוך הרחבה. השופט הורה על פנדל מוצדק וג'ורדי גומס גלגל בקלות לרשת. 0:1 לוויגאן.

שתי דקות בלבד מפתיחת המחצית השנייה הכפילה וויגאן את היתרון שלה והדהימה את סיטי. קאלום מקמנאמן פרץ בצד שמאל כשהוא חולף על פני דמיצ'ליס וריצ'ארד ושלח כדור רוחב אליו התגנב ג'יימס פרץ' שהקדים את קלישי ומקרוב גלגל לרשת. 0:2 מפתיע מאוד ללאטיקס. סיטי תקפה בחמת זעם ובדקה ה-64 הייתה קרובה מאוד לשער מצמק אחרי שאדין דז'קו הגיע לכדור שהוגבה לרחבה ונגח לקורה. דויד סילבה איחר במאית השנייה כדי לדחוק את הריבאונד פנימה.

בדקה ה-68 סיטי חזרה למשחק בזכות שער נהדר של סמיר נאסרי שקיבל כדור ממיקה ריצ'ארדס ושלח את הכדור מהאוויר לפינה ופנימה. 1:2 לוויגאן, סיטי המשיכה עם המכבש שלה ואורלנדו בויס היה הגיבור של הלאטיקס אחרי שהגיע ברגע האחרון לבעיטה מקרוב של דז'קו, שאחרי חמש דקות נותר פנוי לגמרי לנגיחה אך הכדור שלו חמק החוצה.

נאסרי עם לסקוט שחקני מנצ'סטר סיטי נגד וויגאן. GettyImages
הפתעה גדולה במנצ'סטר. נאסרי ולסקוט המומים ושחקני וויגאן חוגגים/GettyImages
שחקן האל סיטי, קרטיס דייויס. GettyImages
יום מרגש. האל חוגגת/GettyImages

האל סיטי - סנדרלנד 0:3

משחק פנטסטי של הטייגרס, שהלמו ביריבתם לפרמיירליג והשוו את הישג השיא שלהם בגביע האנגלי: העפלה לחצי הגמר (הפעם הקודמת הייתה ב-1930). הקבוצה של סטיב ברוס הייתה טובה בהרבה, אבל סונה אלוקו החמיץ פנדל בדקה ה-35. במחצית השנייה, היא כבר קיבלה את מה שהגיע לה עם שלושה שערים ב-10 דקות. קרטיס דייויס פתח את החגיגה עם נגיחה מדויקת בדקה ה-68, דייויד מיילר הכפיל בדקה ה-72 ומאטי פריאט חתם בדקה ה-77. האל השלימה עונה מושלמת נגד החתולים השחורים: שני ניצחונות חלקים בליגה (0:1 ו-0:2) ועוד אחד בגביע (0:3). בסיום המשחק מאות אוהדים פרצו לדשא בחגיגה על ההישג.

שפילד יונייטד - צ'רלטון 0:2

הבליידס שהידרדרו בשנים האחרונות עם ירידה לליגה השלישית ובינתיים נתקעו שם, גברו על האחרונה בטבלת הצ'מפיונשיפ וממשיכים לחלום. ריאן פלין (65) וג'ון ברייפורד (67) כבשו צמד מהיר ויקר והקבוצה של נייג'ל קלאף נוסעת לוומבלי. אגב, הפעם האחרונה בה שפילד יונייטד הגיעה לחצי הגמר הייתה בעונת 2002-03. גם אז היא שיחקה בליג וואן ואז היא הודחה על ידי ארסנל.

אוהדי האל סיטי פורצים למגרש, חוגגים העפלה לחצי גמר הגביע. GettyImages
יודעים להעריך את הגביע. אוהדי האל/GettyImages
שחקני שפילד יונייטד חוגגים העפלה לחצי גמר הגביע. GettyImages
התרגשות אמיתית. שחקני שפילד יונייטד חוגגים עם חולצת "וומבלי, הנה אנחנו באים"/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully