וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וז'ה מוריניו: "הייתי מעדיף להיות בעמדה של סיטי"

פער 9 נק' מהתכולים לא מספק את מנג'ר צ'לסי. שרווד על שחקני טוטנהאם: "תתעוררו". ונגר: "זה ייתן לנו ביטחון לקראת באיירן"

מאמן צ'לסי, ז'וזה מוריניו, עם שחקן הקבוצה ג'ון טרי. GettyImages
לא מסופק מהמקום שלו. מוריניו/GettyImages

צ'לסי שמרה אתמול (שבת) על ראשות טבלת הפרמיירליג, כשדרסה ללא רחמים את טוטנהאם בדרבי הלונדוני, 0:4. בעקבות הניצחון הענק, פתחו הבלוז פער של 7 נקודות מארסנל וליברפול, ו-9 נקודות ממנצ'סטר סיטי, לה שלושה משחקים חסרים. עם זאת, את מנג'ר צ'לסי, ז'וז'ה מוריניו זה ממש לא מרשים. להיפך.

"הייתי מעדיף להיות בעמדה של מנצ'סטר סיטי", אמר מוריניו. "להם יש שלושה משחקים לפניהם. אני אמנם מחזיק בפער של תשע נקודות אבל אם הם ינצחו את כל המשחקים שלהם, הם יהיו במקום הראשון. אנחנו לא שולטים כרגע בגורל שלנו. גם אם ננצח את כל המשחקים שנותרו לנו, לא בטוח שנזכה באליפות. אם סיטי תנצח את הכל, היא האלופה".

מוריניו אף החמיא לחלוץ שלו, סמואל אטו שכבש וחגג כשהוא עושה חיקוי של איש זקן, בעקבות הטענות שהועלו שהוא בן 40. "אמרתי לסמואל לפני המשחק - 'אתה הולך לכבוש'. הוא לא היה אמור לפתוח, אבל פרננדו טורס לא היה יכול לעלות, אז אמרתי לו - 'זה הגורל שלך'". על החגיגה המקורית של החלוץ אמר המנג'ר: "לא הצעתי לו לחגוג ככה, אבל ידעתי שזה מגיע. הדרך הטובה ביותר לבטל משהו הוא לצחוק עליו. כל מיני עיתונים עשו קסמים עם הפוטושופ. עכשיו הם לא צריכים פוטושופ, יש להם את הדבר האמיתי".

מנג'ר טוטנהאם, טים שרווד זעם על שחקניו בסיום ואמר: "כולם במועדון מדברים על האפשרות שנסיים באחד מארבעת המקומות הראשונים. תתעוררו. אנחנו רחוקים מיילים משם. אתה לא יכול לסיים ברביעייה הראשונה אם אתה לא יכול לנצח את הקבוצות הגדולות. אנחנו מסתמכים כרגע על ניצחונות מול - חייבים לומר את האמת - יריבות חלשות יותר. אנחנו לא קרובים אפילו". על שחקניו אמר שרווד: "הם חסרו אופי. יותר מדי מהם נחמדים מדי. אי אפשר שאני אהיה זה שכל הזמן גורר אותם, הם צריכים להוציא דברים מעצמם ולהפסיק להיות חברים של כל אחד".

שחקני צ'לסי, אדן הזאר, סמואל אטו. רויטרס
עכשיו יש להם את הדבר האמיתי. אטו/רויטרס

אחת מהיריבות של צ'לסי למאבק האליפות, הלא היא ארסנל, נלחמה דווקא בגביע והבטיחה את מקומה בחצי הגמר, ועשתה זאת בסטייל. התותחנים הביסו את אברטון 1:4, בעיקר הודות לצמד של ז'ירו, שנכנס כמחליף. רגע לפני שהיא פוגשת את באיירן מינכן לגומלין בשמינית גמר ליגת האלופות, מנג'ר ארסנל, ארסן ונגר מאמין שהמשחק אתמול יסייע לקראת הגרמנים המאיימים.

"מבחינה פסיכולוגית זה שם אותנו במקום טוב לקראת מינכן. אנחנו יכולים לקבל השראה מהפוקוס והריכוז שלנו. זה היה משחק ברמה גבוהה מהרגע הראשון ואנחנו יכולים להגיע מול באיירן באותה צורה. הסטטיסטיקה נגדנו, אבל אנחנו צריכים לוודא שהיכולת שלנו תדבר בשבילנו, ואז יהיה לנו סיכוי".

על האפשרות שקבוצתו תסיים עם גביע את העונה אמר ונגר: "זה נכון שמבחינה מתמטית אנחנו רחוקים שני משחקים מהתואר, אבל זה בעצם נהיה יותר קשה מעכשיו. צריך לראות מול מי נשחק בחצי הגמר. זה נכון שעד כה היתה לנו הגרלה נוחה וששיחקנו את כל המשחקים בבית. זה פעם ראשונה שזה קרה לי בגביע, אבל שיחקנו מול יריבות קשות - טוטנהאם, ליברפול ואברטון. זה מראה שלקחנו את המפעל הזה ברצינות".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אוליבייה ז'ירו, מסוט אוזיל, ארסנל. Paul Gilham, GettyImages
העניק להם ביטחון לקראת מינכן. ז'ירו/GettyImages, Paul Gilham

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully