וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל הביסה בגביע, צ'לסי ברחה לה בליגה

התותחנים הביסו את אברטון 1:4 ברבע הגמר, הבלוז ניצלו את הזמן בשביל לפתוח פער של 7 נקודות עם 0:4 על טוטנהאם

שחקני צ'לסי, אדן הזאר, סמואל אטו. רויטרס
חגג בהומור. אטו ה"זקן"/רויטרס

סוף שבוע של גביע אנגלי בשילוב מחזור ליגה נפתח היום (שבת) עם עלייתה של ארסנל לחצי הגמר בזכות 1:4 גדול בבית על אברטון. בזמן שהתותחנים צלחו את רבע הגמר שלהם, מנצ'סטר יונייטד הביסה במסגרת הליגה 0:3 את ווסט ברומיץ' בחוץ ועלתה למקום השישי. צ'לסי גברה על טוטנהאם 0:4 והגדילה את הפער במקום הראשון. קרדיף סיטי ניצחה 1:3 בקרב תחתית חשוב את פולהאם.

מוריניו מפרגן ליריבו לשעבר ומציב סימן שאלה מעל מסי ורונאלדו

ג’ק ווילשר שנפצע במדי הנבחרת ייעדר כשישה שבועות מהמגרשים

אוליבייה ז'ירו, ארסנל. Paul Gilham, GettyImages
נכנס כמחליף וכבש פעמיים. אוליבייה ז'ירו/GettyImages, Paul Gilham

גביע: ארסנל - אברטון 1:4

חצי שעה אחרונה נהדרת סידרה לתותחנים כרטיס לוומבלי, עם סיכוי לתואר ראשון מאז 2005. ארסנל עברה כמה רגעי חרדה במשחק מול אברטון, אך לבסוף היתרון האיכותי שלה בא לידי ביטוי עם כניסתם של המחליף והיא אילצה את רוברטו מרטינס להיפרד מתואר מחזיק הגביע. למאמן הספרדי, שהניף בעונה שעברה עם וויגאן, היו תקוות אחרי שרומלו לוקאקו מחק יתרון מוקדם של מסוט אוזיל, אך מיקל ארטטה כבש בפנדל לרשת קבוצתו לשעבר ואוליבייה ז'ירו המחליף סגר עניין עם צמד מאוחר. ארסנל הפכה לקבוצה הראשונה מאז יונייטד ב-1984/5, שמדיחה גם את ליברפול וגם את אברטון מהגביע בעונה אחת, וכעת תנסה לחזור למאבק גם בליגה.

דקה 7: גול! אוזיל חזר לרדוף את אברטון. קשר נבחרת גרמניה קיבל מסירת עומק נהדרת מקאסורלה ובעט שטוח לרשת של ג'ואל. אוזיל כובש לראשונה מאז דצמבר, אז עשה זאת בליגה מול... אברטון. 0:1 לארסנל.

דקה 32: גול! ארטטה איבד כדור וראה את קבוצתו לשעבר מענישה. אברטון דהרה למתפרצת עם בארקלי שהעביר רוחב מצד שמאל. מיראלס החטיא מקרוב, אבל ההחמצה שלו הפכה לבישול ללוקאקו שהבקיע ממטר. אברטון השוותה, 1:1.

דקה 68: גול! אוקסלייד צ'מברליין ניצל טעות של בארי, עבר אותו והוכשל על ידי ברחבה. ארטטה ניגש ובעט את הפנדל שמאלה ולרשת, אך השופט ביקש לבצע את הבעיטה פעם נוספת בגלל כניסה מוקדמת של ז'ירו. ארטטה בעט הפעם ימינה, גבוה יותר והכניע את ג'ואל. 1:2 לארסנל.

דקה 83: גול! השילוב הצרפתי עבד. סאניה העביר כדור רוחב מצד שמאל וז'ירו המחליף דחק מקרוב לרשת. 1:3 לארסנל, בדרך לחצי הגמר.

דקה 85: גול! מתפרצת קטלנית של ארסנל. קאסורלה, רוזיצקי ואוזיל שיחקו בנגיעה, כשהאחרון בישל לז'ירו את השני שלו. 1:4 גדול לארסנל.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מיקל ארטטה שחקן ארסנל כובש פנדל מול אברטון. Paul Gilham, GettyImages
החזיר את היתרון לתותחנים. ארטטה/GettyImages, Paul Gilham

צ'לסי - טוטנהאם 0:4

שבוע אחרי שדילגה מעל פולהאם, צ'לסי הגיעה לדרבי לונדוני נוסף וגם בו היא השיגה שלוש נקודות. המשחק היה שקול לאורך 65 דקות, אבל טעות בהגנה של טוטנהאם עלתה לה בספיגה ושלוש דקות לאחר מכן היא נשארה ב-10 שחקנים. סנדרו נשלח למרכז ההגנה שנראתה רע מאוד, דמבה בה חגג עם צמד קליל, ובסיום 0:4. צ'לסי עם 25 משחקים ברציפות ללא הפסד בית וחשוב מכך - עם יתרון זמני של שבע נקודות בפסגת הליגה. התרנגולים עדיין ללא ניצחון בסטמפורד ברידג' מאז 1990.

דקה 56: גול! ורטונגן החליק, ניסה להתחמק מאיבוד ומסר תוך כדי שכיבה דווקא לאטו, שכבש בקלות מול לוריס. טעות כפולה של הבלגי ו-0:1 לצ'לסי. הקמרוני חגג בהליכה כפופה של קשיש - תגובתו לגל הדיווחים אודות גילו האמיתי.

דקה 59: גול! איזה בליץ של הבלוז. אטו ספק נדחף ברחבה על ידי יונאס קאבול, השופט מייקל אוליבר הצביע על הנקודה הלבנה והוציא לצרפתי אדום. אדן הזאר בעט את הפנדל פנימה. 0:2.

דקה 88: גול! סנדרו לא הצליח להרחיק ודמבה בה המחליף עט על הכדור וכבש בקלות. 0:3.

דקה 90: גול! ההגנה של טוטנהאם ממשיכה לבצע טעויות מביכות ובה מוסיף לחגוג. הפעם קייל ווקר ניסה להחזיר כדור ללוריס ממרחק גדול בנגיחה, אבל בישל לצרפתי-סנגלי שהשלים צמד בתוך שתי דקות. 0:4.

שחקן צ'לסי, אדן הזאר, לפני שוער טוטנהאם, הוגו לוריס. GettyImages
כבר עבר את לוריס, אבל בעט החוצה. הזאר/GettyImages

ווסט ברומיץ' - מנצ'סטר יונייטד 3:0

זו העונה הכי גרועה של השדים האדומים מבחינת צבירת נקודות (אחרי 28 משחקים) מאז הקמת הפרמיירליג, אך לפחות בהות'ורנס לדייויד מויס היו סיבות לחייך. מנצ'סטר יונייטד לא התחשבה בצרות של פפה מל וקבוצתו המסובכת בתחתית, כשהציגה יכולת טובה והפעם גם לא הרבתה להחמיץ. מויס החזיר להרכב את עדנאן ינוזאי הדינמי, שיחד עם חואן מאטה, רובין ואן פרסי וכמובן ויין רוני הובילו את יונייטד לניצחון. פיל ג'ונס נגח פנימה במחצית הראשונה, לפני שרוני השתלט על העניינים עם שער שישי בחמשת משחקיו האחרונים מול ווסט ברום וגם קינח עם בישול לדני וולבק המחליף. יונייטד במקום השישי עם 48 נקודות, ווסט ברומיץ' עלולה למצוא עצמה מתחת לקו האדום בסיום המחזור.

דקה 16: קרן שלישית ברציפות של יונייטד יצרה בלגן ברחבה של המארחים, פלאיני ניסה ולבסוף מולומבו הרחיק מהקו.

דקה 29: איזו הצלה של פוסטר. ינוזאי הגביה נהדר מצד שמאל והמגן רפאל נגח היטב מקרוב, אך שוער ווסט ברומיץ' הדף נהדר לעבר המשקוף ומנע שער.

דקה 34: גול! הפעם גם פוסטר לא יכול היה להושיע. ואן פרסי הרים כדור חופשי מימין וג'ונס נגח פנימה את שער הליגה השלישי שלו העונה. 0:1 למנצ'סטר יונייטד.

דקה 65: גול! התקפה טובה של יונייטד הסתיימה בשער. רוני החל במשחק הצירופים במרכז השדה, הכדור הגיע לרפאל שהגביה מצד ימין ורוני הספיק להתייצב ברחבה כדי לנגוח באין מפריע לרשת. 0:2 למנצ'סטר יונייטד.

* רוני עם שער שישי בחמשת המפגשים האחרונים שלו מול ווסט ברומיץ'.

דקה 82: גול! רוני הכניס כדור עומק מצוין לעבר וולבק, הגנת המארחים פישלה והמחליף שלח פנימה. 0:3 קל למנצ'סטר יונייטד.

ויין רוני שחקן מנצ'סטר יונייטד (משמאל) מול בן פוסטר שוער ווסט ברומיץ'. רויטרס
המשיך את רצף ההבקעות מול ווסט ברומיץ'. ויין רוני מול בן פוסטר/רויטרס

קרדיף סיטי - פולהאם 1:3

קרב התחתית בין שתי האחרונות הסתיים בניצחון גדול של אולה גונאר סולשיאר על פליקס מגאת. המאמן הנורבגי זכה בניצחון ליגה שני בלבד מאז הגיע לקרדיף סיטי, כשגיבור הניצחון היה הבלם סטיבן קולקר שכבש צמד בדקות 45 ו-67. לואיס הולטבי השווה זמנית עבור פולהאם בדקה ה-59, לפני ששער עצמי של סשה ריטר חתם את התוצאה בדקה ה-71 וקידם את קרדיף למקום ה-18 עם 25 נקודות, לעומת 21 של פולהאם האחרונה.

סטיבן קולקר שחקן קרדיף סיטי. GettyImages
בלם כובש. סטיבן קולקר/GettyImages

משחקים נוספים:

נוריץ' - סטוק סיטי 1:1
לנוריץ': בראדלי ג'ונסון (56). לסטוק: ג'ונתן וולטרס (73 בפנדל)

קריסטל פאלאס - סאות'המפטון 1:0
לסאות'המפטון: ג'יי רודריגס (37)

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully