וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סמואל אטו בן 39 כיום. הוא נולד ב-1974"

אחרי שמוריניו תהה לגבי גילו, חברתו לשעבר ואם בתו של חלוץ צ'לסי טוענת כי הוא "מבוגר מהגיל עליו הצהיר כשהגיע לאירופה"

סמואל אטו, צ'לסי. Mike Hewitt, GettyImages
ילד, בן כמה אתה? אטו/GettyImages, Mike Hewitt

בן כמה סמואל אטו? בימים האחרונים גילו של חלוץ צ'לסי הפך לסוגיה שלא יורדת מהכותרות. מאמנו ז'וזה מוריניו טען כי "אטו כבר בן 32 או 35, מי יודע", והיום (רביעי) ה"סאן" הבריטי הביא את דבריה של חברתו לשעבר, אשר טוענת כי הקמרוני אפילו מבוגר יותר ממה שמוריניו חושב.

"ברור שסמואל אטו מבוגר יותר מהגיל שהוא הצהיר עליו כשהגיע לאירופה", אמרה האיטלקייה אנה בראנקה, שלה ולאטו יש ילדה משותפת בת 11 מהימים בהם שיחק במאיורקה. "אני חושבת שסמואל אטו לא בן 35 אלא בן 39. סמואל נולד ב-1974 והוא צריך להיות בן 39 בימים אלה".

בראנקה בת ה-43, עובדת כיום במשרה חלקית בחנות שמוכרת תוספות שיער, ובעבר מכרה את סיפוריה לעתונות מכרה בעבר סיפורים לעיתונות על יחסיה עם החלוץ. תאריך הלידה הרשמי של אטו הוא 10 במרץ 1981 וגילו הרשמי הוא 32. אטו עבר לצ'לסי באוגוסט 2013, והוא כבש שישה שערים ב-17 משחקיו במדיה.

ז'וזה מוריניו מאמן צ'לסי. רויטרס
"זו בושה שזה פורסם וכולכם צריך להתבייש מבחינה אתית כעיתונאים". מוריניו/רויטרס

ובינתיים הדיווחים מאיסטנבול לקראת המשחק הערב (21:45, ספורט 5) בין גלאטסראיי לצ'לסי לא מבשרים טובות. הבוקר דווח כי לפחות שני אוהדי צ'לסי נדקרו במהלך מהומות ביום שלישי בלילה. המהומות החלו אחרי שאוהדים אנגלים השתלטו על בר מקומי ליד כיכר טקסים בעיר הטורקית, שכידוע, עברה לא מעט ימים סוערים בתקופה האחרונה עקב המתיחות הפוליטית בטורקיה. היום צפויות להימשך ההפגנות בכיכר, כמובן ללא קשר לצ'לסי או לכדורגל, אלא כנגד הממשל, אך בטורקיה חוששים שהרוחות הסוערות, בשילוב עם האמוציות של הכדורגל, רק יגבירו את ההתפרעויות.

לקראת המשחק אמר רוברטו מאנצ'יני: "מוריניו זכה בליגת האלופות עם אינטר כי הוא ירש סגל טוב. סגל, שבדיוק כמו במנצ'סטר סיטי, אני בניתי. זו הייתה קבוצה חזקה מנטאלית. כשאני הגעתי לאינטר, הם שיחקו כדורגל גרוע. אני שיניתי זאת, אבל כדי לזכות בליגת האלופות צריך גם מזל. זו ליגה קשה וזה מוזר כי אתה יכול לעשות שלב בתים טוב עד דצמבר, אבל אז הכול משתנה בפברואר. אין לנו סיכוי גדול לנצח, אפילו בבית, כי צ'לסי אחת הטובות באירופה. בכל זאת, ננסה לעשות הכול כי אנחנו מועדון גאה".

מוריניו, לעומתו, התפנה במסיבת העיתונאים לתקוף את התקשורת, ואמר: "התגובות שלי על סמואל אטו לא היו רציניות ולא הייתה כל כוונה לפגוע. עם אטו עשיתי את העונה הטובה ביותר בקריירה שלי. הוא אחד השחקנים היחידים שעובד איתי במועדון שני, ומאמן אף פעם לא עושה את זה אם הוא לא מחבב את האדם. זו הייתה שיחה משעשעת ביני לבין מישהו שלא קשור לכדורגל. צחקנו בינינו. אני באמת חושב שזו בושה שמישהו הקליט שיחה פרטית בלי שנדע על כך. ההערה שלי הייתה לא במקום, אין ספק, אבל זו בושה שזה פורסם וכולכם צריך להתבייש מבחינה אתית כעיתונאים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
  • עוד באותו נושא:
  • סמואל אטו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully