וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארז אדלשטיין: ”קטונתי מלפתור את הבעיות של הכדורסל"

9.3.2014 / 13:39

מאמן הנבחרת החדש הנמיך ציפיות במסע"ת הבכורה: ”המטרה שהגדירו לי היא לעלות לאליפות אירופה”. על זימונו של פניני: ”הנבחרת היא לא פרטית שלי, נשב ונקבל את ההחלטה הנכונה”. על מקל: "לא אהבתי שהוא לא הגיע בקיץ שעבר"

מאמן נבחרת ישראל ארז אדלשטיין. ברני ארדוב
מאמן נבחרת ישראל ארז אדלשטיין/ברני ארדוב

ארז אדלשטיין, מאמן נבחרת ישראל הנכנס, מכנס בשעה זו מסיבת עיתונאים באיגוד הכדורסל, בה הוא מתייחס לראשונה לכל הסוגיות הבוערות באשר להליך מינויו. בין היתר, עשוי אדלשטיין להבהיר את סוגיית גיא פניני, שבעבר התבטא בנוגע אליו ואמר כי לא צריך לזמן אותו לנבחרת, וכן לסוגיית שמעון מזרחי, שרמז כי מינויו היה רק ברירת מחדל.

יו"ר האיגוד דן חלוץ, שספג ביקורות קשות על תהליך מינוי המאמן, אמר בתחילת מסיבת העיתונאים: "אנחנו עושים צעד ראשון בדרך הארוכה ואני מקווה שהיא תביא אותנו לתוצאות המיוחלות, אבל זה לא הדבר החשוב היחיד. יש לנו ציפייה והיא להגיע להישג גבוה יותר מהפעם האחרונה, זו נקודת הייחוס, מבלי לקבוע עכשיו מספרים או יעדים כמותיים. אם נעמוד בזה, זה יהיה יפה מאוד. צריך לבחור את קאדר השחקנים המתאים. ערכים לא פחות חשובים בעיני מאשר המשחק עצמו".

עדן ענבר, מאמן נבחרת הנשים: "בקיץ הזה יש לנו משימה עם מוקדמות אליפות אירופה. זו משימה לא פשוטה, היריבות טובות, אבל המטרה בהחלט בהישג יד ואני תקווה שנצליח לעמוד במשימה שהציבו לנו ולהביא את נבחרת הנשים בקיץ הבא לאליפות אירופה. ברמה האישית, זה רגע מרגש. כל מאמן כדורסל שמתחיל את הקריירה לפעמים אפילו אין לו מספיק חוצפה לחלום על הרגע בו הוא יאמן נבחרת לאומית. זה מרגש, אחריות וסיפוק גדולים ואני מרגיש את זה ומקווה שנעשה מה שצריך".

ארז אדלשטיין מאמן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
הופעת בכורה כמאמן הלאומי. ארז אדלשטיין/ברני ארדוב

"אני מאוד נרגש", אמר אדלשטיין. "הימים האחרונים הם משהו שלא כיוונתי אליו וחלמתי עליו, אבל התגשם. אנשים מרעיפים עליי סופרלטיבים בימים האחרונים, לא ידעתי שאני כזה. אני מכיר את המשימות, זה כבוד בשבילי להיכנס לנעליים גדולות של מאמנים שאימנו פה בעבר, מבלי למנות שמות. מילה אחרונה ותודה לאריק שיבק. אני כולי פה בשביל המטרה, כולם יודעים מה מחכה לנבחרת בקיץ. אני מקווה שיישאר קונצנזוס סביב הנבחרת גם אחרי המשימה. לא ידעתי כמה היא קשה ומורכבת, אבל נלמד אותה. עולים לי רעיונות ומחשבות, אני רוצה לשמוע את כולם בכל הקשור לתקציבים, סדרי עדיפויות וניסיון העבר. אני אשב ואלמד את הנושא ואנסה לקבל את ההחלטות הכי טובות לגבי צוות, סגל, הכנה וכו'. תודה על התמיכה והעזרה ואל אל ישראל".

אדלשטיין הוסיף: "לכדורסל הישראלי יש בעיות ואני לא חושב שאני בא לפתור אותן במשימה שהגדירו לי לקיץ הקרוב. יש פה דור שלם של שחקנים שהיה בנבחרות הצעירות ולא מגיע למה שציפינו ממנו. אנחנו צריכים לפתור את הבעיה הזו. לגבי המתאזרחים, אנחנו לא עושים כמו במדינות אחרות, אזרחות מומצאת. אין לי כוונות או רעיונות כרגע בנושא הזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ארז אדלשטיין מאמן נבחרת ישראל עם דן חלוץ. ברני ארדוב
"היו"ר דיבר על ערכים ואנחנו נשב ונקבל את ההחלטה הנכונה". אדלשטיין עם חלוץ/ברני ארדוב

"המבחר שלנו הוא לא הגדול ביותר. הוא איכותי וטוב, אנחנו שמחים שהוא קיים, יש עמדות שאנחנו יותר חזקים ויש עמדות שפחות. צריך להחליט איזה סגנון משחק אנחנו רוצים. ברור שצריך שחקנים עם ניסיון בנבחרות, שהיו במעמדים האלה. זה לא קיץ קל, הליגה נגמרת בסוף יוני, יש שחקנים שבאים מעבר לים. אנחנו נשב על זה בימים הקרובים ונחשוב איך להכין את זה.

לגבי זימונו של גיא פניני: "אני לא רוצה להתייחס לזה. לגבי פניני, כן או לא, אפשר להעביר משאל עם ולשאול. רק זה עוד לא נעשה. אתם זוכרים בכלל מה אמרתי? כי ראיתי כל מיני ציטוטים שלי. הנבחרת היא לא פרטית של ארז אדלשטיין והיא לא של הפועל, מכבי או בית"ר. היו"ר דיבר על ערכים ואנחנו נשב ונקבל את ההחלטה הנכונה. אם היא תהיה כן או לא".

על גל מקל אמר המאמן: "לא אהבתי את זה שגל לא שיחק בנבחרת בקיץ הקודם. אתם יודעים את הדעות שלי בעניין"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully