וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בספרד: סיטי תציע 200 מיליון יורו על ליאו מסי

על פי 'אל קונפידנסיאל', התכולים הודיעו לאביו של כוכב ברצלונה שהם מוכנים לשלם את מלוא סעיף השחרור בחוזהו

יומיים אחרי מסיבת העיתונאים בה הצהיר קרלס פויול על כוונתו לעזוב את ברצלונה בסיום העונה, קיבלו הבוקר (חמישי) אוהדי בארסה חדשות מדאיגות לא פחות. העיתון הכלכלי הספרדי 'אל קונפידנסיאל' מפרסם הבוקר שאביו של ליאונל מסי, חורחה, קיבל פנייה מראשי מנצ'סטר סיטי, שהודיעו לו שהם מוכנים לשלם את סכום השחרור בחוזהו של השחקן, שעומד על 200 מיליון יורו. כזכור, סיטי תתארח בקאמפ נואו ביום רביעי בניסיון למחוק את ההפסד 2:0 במשחק הראשון בין השתיים בשמינית גמר ליגת האלופות.

מסי הרגיע את מעריציו אחרי ההקאה על המגרש בבוקרשט

פויול כינס מסע”ת והודיע: ”עוזב את ברצלונה בתום העונה”

הכירו את הרכש הטרי של ברצלונה: אלן חלילוביץ' בן ה-18

ליאונל מסי ברצלונה מול וינסנט קומפני מנצ'סטר סיטי. AP
יש סיכוי לראות אותו בתכלת? ליאונל מסי/AP

כזכור, פריס סן ז'רמן כבר גיששה העונה אצל אביו של מסי בנוגע לעתידו של הסופרסטאר הארגנטינאי, ובצרפת נטען שהפריזאים מוכנים למכור את זלאטן איברהימוביץ' כדי לממן את הבאת מסי, אך הגבלות המס בצרפת עשויות להקשות עליהם להגיש הצעה בומבסטית במיוחד. על פי 'אל קונפידנסיאל', מסי עשוי לשקול להשיב בחיוב לאחת ההצעות מכיוון שבתקופה האחרונה הוא לא שבע רצון מהמתרחש במועדון, ומתרחק מכמה מחבריו לקבוצה.

אמש עבר על מסי לילה קשה בבוקרשט, שם סיימה נבחרת ארגנטינה שלו ב-0:0 את משחק הידידות שלה מול רומניה, ומסי עצמו צולם מקיא על הדשא בדקה השמינית. "זה משהו שתמיד קורה, זה קרה לי מספר פעמים בקבוצה שלי ואין סיבה לדאוג מכך", הסביר מסי, שכזכור הקיא גם בסופרקופה הספרדי מול ריאל מדריד ב-2011, והתייחס גם למשחק החלש של נבחרתו: "אני לא אוהב לתרץ, אבל תנאי המגרש לא עזרו לנו. האמת היא שהיה לנו קשה לעצור את הכדור בפחות משתיים-שלוש נגיעות, ועשינו את מה שיכולנו".

"במחצית השנייה שיחקנו טוב יותר מבראשונה, ועכשיו יש לנו עוד שני משחקים להתכונן למונדיאל ולהמשיך להתפתח בניסיון להגיע במצב מושלם לברזיל", המשיך מסי. "אנחנו בסדר, רק חבל שאנחנו לא יכולים להסיק יותר מדי מסקנות מהמשחק הזה. עבר הרבה זמן מאז ששחקני הנבחרת שלנו נפגשו, והחבורה הזו פנומנלית כמו תמיד. עם הזמן נהיה יותר מאוחדים, עם הראש מרוכז בגביע העולמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully