וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי: "כבר הקאתי כמה פעמים על המגרש, אין סיבה לדאוג מכך"

כוכב ארגנטינה הרגיע ותירץ: "תנאי המגרש לא עזרו". סבאלה: "השחקנים הגיעו עייפים". צפו בניימאר מעניק לילד בן 7 מזכרת לכל החיים

99 ימים לפני פתיחת המונדיאל, ערכו אמש (רביעי) נבחרות רבות משחקי הכנה לקראת הטורניר היוקרתי, ומי שמשך כרגיל תשומת לב עצומה היה ליאונל מסי, שעבר ערב מאכזב בתיקו 0:0 של נבחרת ארגנטינה מול רומניה בבוקרשט. מעבר לעובדה שהאלביסלסטה שלו, עם סרחיו אגוארו וגונסאלו היגואין לצד הפרעוש בחוד, לא הצליחה להכניע את הרומנים, מסי הדאיג את מיליוני מעריציו כשהקיא במפתיע בדקה השמינית, אבל המשיך לשחק והשלים 90 דקות.

0:0 לארגנטינה ברומניה, 0:5 לברזיל בדרום אפריקה

דיווח: סיטי תגיש הצעה של 200 מיליון דולר על מסי

שחקן נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי מקיא. AP
""זה משהו שתמיד קורה". מסי מקיא/AP

"זה משהו שתמיד קורה, זה קרה לי מספר פעמים בקבוצה שלי ואין סיבה לדאוג מכך", הסביר מסי, שכזכור הקיא גם בסופרקופה הספרדי מול ריאל מדריד ב-2011, והתייחס גם למשחק החלש של נבחרתו: "אני לא אוהב לתרץ, אבל תנאי המגרש לא עזרו לנו. האמת היא שהיה לנו קשה לעצור את הכדור בפחות משתיים-שלוש נגיעות, ועשינו את מה שיכולנו".

"במחצית השנייה שיחקנו טוב יותר מבראשונה, ועכשיו יש לנו עוד שני משחקים להתכונן למונדיאל ולהמשיך להתפתח בניסיון להגיע במצב מושלם לברזיל", המשיך מסי. "אנחנו בסדר, רק חבל שאנחנו לא יכולים להסיק יותר מדי מסקנות מהמשחק הזה. עבר הרבה זמן מאז ששחקני הנבחרת שלנו נפגשו, והחבורה הזו פנומנלית כמו תמיד. עם הזמן נהיה יותר מאוחדים, עם הראש מרוכז בגביע העולמי".

אלחנדרו סאבלה מאמן נבחרת ארגנטינה. רויטרס
"כמובן שכשיהיה לנו יותר זמן לנוח נהיה טובים יותר". אלחנדרו סאבלה/רויטרס

המאמן אלחנדרו סאבלה מצא תירוץ אחר לתיקו המאופס: "זה היה משחק שחשבנו שאנחנו עומדים לנצח בו, ואני חושב שבסך הכל הגיע לנו לנצח. רוב השחקנים שלנו שיחקו גם ביום ראשון, ולכמה מהם היו טיסות די ארוכות. הם הגיעו קצת עייפים והיה להם רק יום אחד להתאמן. כמובן שכשיהיה לנו יותר זמן לנוח נהיה טובים יותר".

כשנשאל האם הוא מודאג ממצבו הפיזי של מסי, השיב סאבלה: "אני חושב שלמסי היה משחק טוב, עם כמה ניצוצות יפים. הבעיה הייתה שהנבחרת הרומנית הצטופפה היטב בחלק האחורי. לדעתי המחצית הראשונה עלתה לנו ביוקר. היו לנו שם יותר ניצוצות ממהלכים קבוצתיים, אבל אחרי ההפסקה שיחקנו יותר כקבוצה מאשר כאינדיבידואלים".

שחקני נבחרת ברזיל חוגגים: אוסקר, (משמאל) ניימאר, פרד. רויטרס
משחק משובח עם סיום מרגש. ניימאר/רויטרס

ברזיל, יריבתה הגדולה של ארגנטינה, מצאה לא מעט סיבות לחגיגה, כשהביסה 0:5 את דרום אפריקה בסוקר סיטי. המפגש החגיגי בין מארחת המונדיאל הקרוב למארחת המונדיאל הקודם היה מרגש במיוחד, כשהבפאנה בפאנה עלו עם חולצות מיוחדות לזכרו של נלסון מנדלה, והסלסאו החליפו במחצית את החולצות הצהובות שלהם לחולצות כחולות עם מספר האסיר המפורסם של מנדלה על הזרוע. על הדשא, ניימאר הוביל את החגיגה של נבחרת הסמבה עם שלושער מצוין.

אלא שהרגע המשובח של המשחק הגיע דווקא אחרי שריקת הסיום, כשילד מקומי בן 7 בשם איו דוסומו פרץ למגרש כדי לנסות ולגעת באבק הכוכבים הברזילאי. המאבטחים הדרום אפריקאיים מיהרו לעצור את הפולש הקטן, שנראה נבוך ומפוחד, אלא שאז ניימאר שם לב למתרחש, רץ לחלץ את דוסומו הצעיר מזרועות אנשי האבטחה, נשא אותו על כפיו, והגדיל לעשות כשהניף אותו באוויר לצד חבריו לנבחרת, ולסיום הצטלם איתו למזכרת אותה לא ישכח לעולם.

המשחק שודר בספורט2. צפו בתקציר

המאמן לואיז פליפה סקולארי החמיא בסיום לראפיניה, המגן שחזר לסגל הנבחרת אחרי שש שנים: "הוא היה טוב מאוד היום, והוא גם היה טוב במשחקים שלו בבאיירן שראיתי. בנוסף הוא השתלב היטב בסגל שלנו". על המשחק עצמו אמר סקולארי: "התוצאה לא מספרת את סיפור המשחק. דרום אפריקה שיחקה היטב והניעה את הכדור היטב. זו הפתעה שהם לא במונדיאל, בהתחשב בדרך שבה הם משחקים. ההבדל בין שתי הנבחרות הוא שלנו יש כמה שחקנים מיוחדים שיכולים לנצח במשחקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully