וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "באיירן פייבוריטית לזכות בליגת האלופות"

מאמן ריאל סימן את המועמדת שלו, וקיבל תשבוחות מבנזמה: "שינה את המשחק שלי". קסיאס: "רוצה לשחק עד גיל 40"

קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד. AP
"כל היריבות שלנו בליגת האלופות חזקות". אנצ'לוטי/AP

ריאל מדריד כבר עם רגל וחצי ברבע גמר ליגת האלופות, אבל למרות ה-1:6 המדהים על שאלקה, שהפך אותה לאחת הפייבוריטיות המובהקות לזכות במפעל, קרלו אנצ'לוטי דאג לסמן הערב (שני) את המועמדת הראשית שלו להניף את הגביע: הקבוצה של פפ גווארדיולה. "באיירן מינכן היא הפייבוריטית", אמר המאמן האיטלקי, שמתפלל להצעיד את קבוצתו לזכיה עשירית במפעל. "יש לנו מוטיבציה גדולה לזכות בפעם העשירית בתואר, כולנו מחכים ונעשה את העבודה הטובה ביותר שלנו, אבל כל היריבות שלנו חזקות".

קרים בנזמה נשאל הערב במה היה מעדיף לזכות - בליגת האלופות או במונדיאל, והשיב: "אני לא יכול לבחור, שניהם מאוד חשובים. המונדיאל זה הטורניר היפה ביותר בו אפשר לקחת חלק, ולכן כולם חייבים להיות בשיא כשזה מגיע. אני בכושר טוב, אני עובד קשה ומקבל את אמון המאמן". על אמון המאמן הזה הוסיף ואמר החלוץ הצרפתי: "אנצ'לוטי שינה את המשחק שלי, חשוב לתת לחלוץ ביטחון גם בזמנים פחות טובים. אותו דבר קורה לי עם דשאן וזידאן".

גם איקר קסיאס שוחח היום עם התקשורת במדריד, וסיפר על השאיפה האישית שלו עם דמדומי הקריירה: "הלוואי שאוכל לשחק בריאל מדריד עד גיל 40. אני חושב שאני יכול לשחק עד גיל 40, אם שוער הוא זהיר אפשר להגיע לגיל הזה. כשאסיים את החוזה שלי תגיע השאלה האם להישאר. אני רוצה להמשיך לזכות בתארים. הרבה פעמים אני חושב על מה אעשה כשאפרוש. אני רוצה להישאר מחובר לעולם הכדורגל ולמועדון הזה, אם הם יצטרכו את העזרה שלי".

שוער ריאל מדריד איקר קסיאס. Gonzalo Arroyo Moreno, GettyImages
אנחנו לא נתנגד לראות אותו במגרשים עוד כמה שנים טובות. קסיאס/GettyImages, Gonzalo Arroyo Moreno

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully