וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "אתלטיקו שיחקה בצורה אלימה"

מאמן ריאל מדריד בא בטענות קשות ליריבה אחרי ה-2:2 בדרבי: "המשחק היה קשוח, הם שיחקו באגרסיביות יתר"

גבי שחקן אתלטיקו מדריד חוגג. AP
השוויון שלו לא הספיק בסופו של דבר. גבי חוגג/AP

אתלטיקו וריאל מדריד נפרדו הערב ב-2:2 מרתק ודרמטי בדרבי ביניהן בקלדרון. הקולצ'ונרוס היו קרובים מאוד להשיג ניצחון ביתי על היריבה המושבעת לראשונה מאז 1999, אבל שער שוויון של רונאלדו בדקה ה-82 שמר את הבלאנקוס בפער של שלוש נקודות בפסגה לפחות עד משחקה של ברצלונה מאוחר יותר מול אלמריה.

גבי הפציץ, רונאלדו השתיק: אתלטיקו וריאל נפרדו ב-2:2

ברצלונה רק במקום השישי בתפוסת האצטדיונים בספרד

חרמן בורגוס, עוזר מאמן אתלטיקו מדריד, בוויכוח סוער עם השופט. רויטרס
כמעט תקף את השופט והורחק. חרמן בורגוס/רויטרס

גבי, קפטן אתלטיקו מדריד, כבש שער נהדר במשחק הזה שקבע מהפך עוד לפני המחצית אבל הוא נשמע מאוד מאוכזב מפספוס הניצחון בדרבי: "אני יוצא מהמשחק הזה בטעם רע. זה היה משחק מאוד פתוח עם הרבה מצבים לשתי הקבוצות. אנחנו נמשיך להילחם עד הסוף. אני גאה באתלטיקו על המשחק הערב, שיחקנו עם הרבה מאוד תשוקה מנחישות ואני חושב שהאוהדים שלנו היו מרוצים".

גבי התייחס לביקורת שקיבלה הקבוצה אחרי ההפסדים הקודמים ואמר: "אנחנו רגילים לזה שאנחנו מקבלים ביקורת ויום לאחר מכן מהללים אותנו. אנחנו נמשיך לעשות את העבודה שלנו ולעבוד קשה. הפער מריאל הוא רק שלוש נקודות ואנחנו נמשיך לדבר על המגרש".

הדרבי הזה אופיין בכדורגל באמת מצוין, אבל גם בלא מעט תקריות לא נעימות שבאחת מהן היה מעורב חרמן בורגוס, שוער העבר של אתלטיקו שתקף את השופט אחרי החלטה מפוקפקת שלו והורחק באדום.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
פפה, ריאל מדריד, דייגו גודין, אתלטיקו מדריד. Gonzalo Arroyo Moreno, GettyImages
פפה, ריאל מדריד, דייגו גודין, אתלטיקו מדריד/GettyImages, Gonzalo Arroyo Moreno

קרלו אנצ'לוטי ניצל את ההזדמנות לעקוץ את היריבה וטען למשחק קשוח יתר על המידה של אתלטיקו: "המשחק היה קשוח מאוד, אתלטיקו שיחקה בצורה אלימה". על הנקודה שהוציאה ריאל מהמשחק אמר: "המשחק הזה היה מאוד קשה. רצינו לנצח אבל אתלטיקו עשתה לנו חיים קשים מאוד וזה לא היה קל לצאת מהמשחק הזה עם נקודה. אתלטיקו רצתה לפתח משחק אלים וזה עלה לנו. התשובה שלנו הייתה להתעסק רק במשחק ואת זה עשינו במחצית השנייה".

סרחיו ראמוס, בלם ריאל שרשם כמה עימותים עם דייגו קוסטה, סיכם את המשחק: "אולי אחרי השער המוקדם נרגענו יותר מדי, אבל אחרי ההפסקה חזרנו אינטנסיביים יותר. שלטנו לחלוטין במחצית השנייה. לאתלטיקו יש עונה נהדרת". על הפנדל שלא נשרק לדייגו קוסטה לאחר מגע בין השניים ברחבה אמר המגן: "יש אלף רגעים כאלה בכדורגל, חלק נשרקים וחלק לא. הכול תלוי בשאלה מי השופט. אני לא מחליט, אבל אני לא חושב שזה היה פנדל. הצלחנו לשמור על פער שלוש הנקודות מאתלטיקו ונצטרך להמשיך להשתפר כל הזמן".

קוקה, אתלטיקו מדריד. AP
קוקה, אתלטיקו מדריד/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully