וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה - אלמריה 1:4, אתלטיקו - ריאל 2:2

ניצחון חשוב לאלופה שצימקה לנקודה את הפער בפסגה. אלכסיס, מסי, פויול וצ'אבי כבשו. רונאלדו הציל את ריאל מהפסד בדרבי עם שוויון בדקה ה-82

כריסטיאנו רונאלדו, גארת בייל, ריאל מדריד. רויטרס
הציל את ריאל בדרבי. רונאלדו/רויטרס

המחזור ה-26 בליגה הספרדית יצא לדרך כבר ביום שישי ונמשך אתמול, אבל הערב (ראשון) הגיעה המנה העיקרית עם משחקיהן של הגדולות והדרבי הגדול של מדריד שהסתיים ב-2:2 דרמטי בין אתלטיקו לריאל. המרוויחה הגדולה של המחזור הייתה ברצלונה שניצחה 1:4 את אלמריה וצימקה את הפער מריאל בפסגה לנקודה בלבד. במשחק מוקדם שהסתיים היום חילצה בטיס 1:1 מפתיעה ממגרשה של ויאריאל. סביליה גברה בביתה 0:1 על ריאל סוסיאדד. ראיו וייקאנו הפתיעה עם 0:1 על ולנסיה.

ברצלונה רק שישית באחוזי תפוסת האצטדיונים בספרד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היה פנדל? סרחיו ראמוס מתקל את קוסטה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתלטיקו מדריד - ריאל מדריד 2:2

מאז יוני 1999 לא ניצחה אתלטיקו מדריד את ריאל בויסנטה קלדרון. הקבוצה של דייגו סימאונה הייתה קרובה מאוד לעשות זאת הערב כשהובילה עד הדקה ה-82 אבל המילה האחרונה שוב הייתה של כריסטיאנו רונאלדו שקבע שוויון דרמטי ושמר את ריאל בפער של שלוש נקודות מהיריבה המרה שלה במאבק האליפות. ריאל הגיעה למשחק הזה אחרי ה-1:6 המרהיב על שאלקה בצ'מפיונס וגם את המשחק הזה פתחה בבליץ עם שער של בנזמה כבר אחרי שלוש דקות, אבל קוקה וגבי רשמו מהפך עוד לפני המחצית. אתלטיקו, שניצחה בתחילת העונה בברנבאו, שוב הוכיחה שהיא מועמדת ראויה לתואר העונה למרות ההפסדים שלה מול ריאל בגביע. המנצחת הגדולה של המשחק הזה עשויה להיות דווקא ברצלונה שתארח מאוחר יותר את אלמריה ותוכל לסגור את הפער בפסגה לנקודה בלבד.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
קרים בנזמה, ריאל מדריד, חוגג. רויטרס
כבש אחרי שלוש דקות בלבד. בנזמה חוגג/רויטרס

הפתיחה של ריאל הייתה פשוט מדהימה והיא עלתה ליתרון אחרי שלוש דקות בלבד. אנחל די מריה הרים כדור מצד ימין, הגנת אתלטיקו קפאה בטענה לנבדל אבל קארים בנזמה נותר לבד ומקרוב המשיך פנימה. 0:1 לריאל מדריד.

בדקה העשירית אתלטיקו מדריד טענה, ובצדק לפנדל אחרי שדייגו קוסטה הוכשל על ידי סרחיו ראמוס ברחבה אבל השופט קרלוס דלגאדו התעלם ועורר את חמתם של האוהדים שהשליכו פחית לכר הדשא.

* זו הפעם ה-12 בתולדות הדרבים של מדריד בה ריאל כובשת בתוך שלוש הדקות הראשונות. היא ניצחה בכל 11 הפעמים הקודמות.

אתלטיקו נעלמה אחרי אחרי השער של ריאל, אבל בדקה ה-28 השיגה את השוויון אחרי מהלך נהדר בין צמד הקשרים שלה. ארדה טוראן היה זה שתיעתע בהגנת ריאל ותחת הלחץ הצליח למצוא את קוקה שמזווית לא פשוטה בעט חזק ומדויק לפינה הרחוקה. 1:1 בקלדרון.

ממש על סף השריקה למחצית אתלטיקו השלימה את המהפך בזכות שער פשוט ענק. גבי הקשר קיבל כדור כ-30 מטרים משערו של דייגו לופס ושלח פצצה אדירה שנעצרה רק בחיבורים. 2:1 לאתלטיקו במחצית.

קוקה שחקן אתלטיקו מדריד חוגג. AP
השער שהביא למפנה. קוקה חוגג/AP

המומנטום של אתלטיקו גם בפתיחת המחצית השנייה ודייגו קוסטה כמעט כבש את השלישי אחרי שקיבל כדור עומק מקוקה והקדים את סרחיו ראמוס אבל מול לופס בעט החוצה.

בדקה ה-66 נרשמה דרמה גדולה בקלדרון. מונו בורג'וס עוזרו של סימאונה זעם על החלטה של השופט קרלוס דלגאדו לא לשרוק להכשלה על קוסטה ורק התערבות של אנשי אתלטיקו מנעה מגע פיזי בין השניים. השופט הרחיק את בורג'וס והמשחק הסוער נמשך.

בדקה ה-69 אתלטיקו שוב הייתה קרובה לשער השלישי במשחק המטורף. ארדה טוראן הגיע ראשון להרמה מצד ימין ונגח לחיבורים, אבל דייגו לופס הדף בקושי לקרן.

בדקה ה-82 ריאל השיגה את השוויון המיוחל שלה. דניאל קרבחאל המחליף פרץ בצד ימין ושלח כדור רוחב לאחור, גארת' בייל הסיט את הכדור לכריסטיאנו רונאלדו שהפציץ מתוך הרחבה פנימה. 2:2 בקלדרון.

שחקני אתלטיקו מדריד חוגגים. Denis Doyle, GettyImages
חגגו אבל רק עד הגול של רונאלדו. שחקני אתלטיקו/GettyImages, Denis Doyle

אתלטיקו מדריד: טיבו קורטואה, חואנפראן, מירנדה, דייגו גודין, פליפה לואיס, קוקה, גבי, מריו סוארס, ארדה טוראן (כריסטיאן רודריגס, 83), ראול גרסיה, דייגו קוסטה.

ריאל מדריד: דייגו לופס, אלברו ארבלואה (דניאל קרבחאל, 71), סרחיו ראמוס, פפה, פאביו קואנטראו (מרסלו, 59), אנחל די מריה (איסקו, 71), צ'אבי אלונסו, לוקה מודריץ', כריסטיאנו רונאלדו, קרים בנזמה, גארת' בייל.

שחקני ברצלונה מסי צ'אבי ופויול חוגגים. Manu Fernandez, AP
ממשיך להפגיז. מסי/AP, Manu Fernandez

ברצלונה - אלמריה 1:4

אחרי ההפסד הכואב בסוסיאדד, שעלה לברצלונה במקום הראשון, הקטלאנים שוב צימקו את הפער מריאל בפסגה כשהם מנצלים את התיקו בדרבי הגדול של מדריד. בארסה לא הציגה יכולת גדולה מול אלמריה החלשה אבל שערים של אלכסיס, מסי (בבעיטה חופשית נהדרת), קרלס פויול וצ'אבי הספיקו לניצחון קליל. הפער בפסגה צומק שוב לנקודה ומאבק האליפות, כך מסתמן, יהיה העונה צמוד מאי פעם.

הפתיחה לא הייתה מפתיעה ובארסה עלתה ליתרון כבר אחרי תשע דקות. ססק פברגאס קיבל כדור כ-17 מטרים אלכסונית משערו של אסטבאן ובעט כדור חזק. השוער הדף לא טוב ואלכסיס היה שם כדי לדחוק מקרוב לרשת. 0:1 לברצלונה.

בארסה המשיכה לתקוף ובדקה ה-24 הכפילה את היתרון בזכות שער יפהייפה של ליאונל מסי. הארגנטינאי נתפס בחולצתו כ-25 מטרים משערה של אלמריה ובעט בעצמו את הכדור החופשי לחיבורים. 0:2 לברצלונה.

שלוש דקות בלבד חלפו עד שאלמריה השיגה שער מצמק משום מקום. כדור קרן מצא את ראשון של אנחל טרוחילו הבלם שלא נשמר טוב על ידי פויול ונגח מחמישה מטרים לרשת. 1:2 לברצלונה.

בדקה ה-83 ברצלונה סגרה עניין. מסי נגח כדור שהוגבה מצד ימין למשקוף וקרלס פויול הקפטן שעלה להתקפה דחק מקרוב פנימה. 1:3 לקטלאנים.

בדקה ה-89 הגיע הקינוח של בארסה. צ'אבי קיבל כדור כ-20 מטרים משערה של אלמריה ובאופן נדיר החליט לבעוט מחוץ לרחבה כדור מדויק וחזק שחדר לרשת. 1:4 לברצלונה.

קווין גמיירו סביליה חוגג שער. Toni Rodriguez, AP
שער ניצחון. קווין גמיירו/AP, Toni Rodriguez

סביליה - סוסיאדד 0:1

הקבוצה מסן סבסטיאן חולמת על מוקדמות ליגת האלופות, אבל היא ספגה מפלה ברמון סאנצ'ס פיחואן וראתה איך סביליה סוגרת ממנה את הפער לארבע נקודות בלבד וחוזרת בעצמה בכל הכוח למאבק על המקום בליגה האירופית. קווין גמיירו הכריע את המשחק בדקה ה-77. סביליה יצאה למתפרצת, הכדור הגיע לגמיירו והוא חתך בתנועה אחת בין כל ההגנה האורחת בעט לתוך גופו של השוער בראבו והגיע לריבאונד כדי לכבוש מול שער ריק.

משחקים נוספים:

ויאריאל - בטיס 1:1
לוויאריאל: ברונו (71, בפנדל), לבטיס: רובן קסטרו (85)

ראיו וייקאנו - ולנסיה 0:1
לראיו: חואן לאריביי (61)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully