וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: אוחוב הפך לקופץ לגובה השני בטיבו בהיסטוריה

האלוף האולימפי השווה שיא אירופי באולם בפראג עם 2.42 מטרים והתקרב עוד קצת לשיא של חאבייר סוטומאיור. צפו

10 ימים אחרי שיא העולם המדהים של רנו לאבילני בקפיצה במוט, ענף האתלטיקה כמעט קיבל הערב (שלישי) שיא נוסף בקפיצה לגובה. השיא העולמי של חאבייר סוטומאיור לא נופץ עדיין על ידי איבן אוחוב, אבל האלוף האולימפי מלונדון, איבן אוחוב, השווה שיא אירופי והפך לקופץ השני הטוב בהיסטוריה עם 2.42 מטרים.

הקופץ הרוסי קבע את תוצאת השיא שלו בתחרות באולם בפראג, צ'כיה, שם ניצח את בן ארצו אלכסיי דמיטריק (2.33 מטרים) והרומני מיחאי דוניסאן (2.30 מטרים) עם קפיצה לגובה של 2.42 מטרים בניסיון ראשון, אחרי שלפני כן קפץ רק ב-2.33 והחליט לוותר על יתר הגבהים. הישג השיא של אוחוב עד הערב עמד על 2.41, כך שהוא שיפר את שיאו בסנטימטר ועשה עוד צעד לעבר התוצאה שקבע סוטומאיור הקובני בסלמנקה, ספרד, ביולי 1993. סוטומאיור מחזיק גם בשיא באולם עם 2.43.

איבן אוחוב קופץ לגובה רוסי. Sergey Ponomarev, AP
מתקרב לשיא האגדי. איבן אוחוב/AP, Sergey Ponomarev

אוחוב ניסה ללא הצלחה לקבוע שיא חדש באולם ולעבור את הרף שהוצב לאחר מכן על 2.44 מטרים, אך מאמנו סרגיי קליוגין, שהיה בעצמו אלוף אולימפי בשנת 2000, הסביר: "התנאים באולם בפראג לא התאימו לגובה כזה. נדבר עם המארגנים על כך". האולם הזה, אגב, אמור לארח את אליפות אירופה באולמות ב-2015.

אצל הנשים, הקרואטית בלאנקה ולאסיץ' עברה לראשונה העונה גובה של 2.00 מטרים, כחלק מחזרתה לתחרויות אחרי תקופת היעדרות ארוכה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

זוכרים? כך אוחוב הפך לכוכב יוטיוב ב-2008 כשניסה לקפוץ כשהוא שיכור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully