וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסגר חלון ההעברות ב-NBA: אוון טרנר עבר לפייסרס

פילדלפיה, ששלחה את הוז לקליבלנד, תקבל את גריינג'ר מאינדי. מילר בוושינגטון, ברוקס בדנבר, כספי קיבל סמול פורוורד חדש

גארד פילדלפיה 76' אוון טרנר. Matt Slocum, AP
יופי של חיזוק לאינדיאנה. טרנר/AP, Matt Slocum

חלון הטריידים ב-NBA הגיע לסיומו הערב (חמישי) בקול ענות חלושה. בשבועות האחרונים שמענו מספר שמות גדולים שהוזכרו כמועמדים לעבור - פאו גאסול, רייג'ון רונדו, לואל דנג, ג'ף גרין, עומר אשיק, ג'וש סמית' ואחרים - אולם בסופו של דבר, השם הגדול ביותר שהחליף קבוצה הוא דני גריינג'ר, שנשלח לפילדלפיה תמורת אוון טרנר. מלבד זאת, קבוצות העילית לא ביצעו מהלכים של ממש, וכנראה שמרבית הג'נרל מנג'רים חוששים ומתעסקים בעיקר בדראפט הקרוב - דראפט שמאיים להיות אחת הטובים של השנים האחרונות. הנה, בכל מקרה, מה שהיה לנו הערב:

טריידים רשמיים

22:29: והנה סוף סוף עסקה שמסקרנת מעט יותר - פילדלפיה, ללא ספק הקבוצה הפעילה ביותר בערב הזה, שלחה את אוון טרנר ולאבוי אלן לאינדיאנה תמורת דני גריינג'ר, שחוזהו הגדול מסתיים העונה. האם טרנר, הבחירה השניה בדראפט לשעבר, מסוגל לסייע לפייסרס ללכת עד הסוף השנה?

22:17: ביירון מאלנס מהקליפרס נשלח ברגע האחרון לפילדלפיה בצירוף בחירת סיבוב שני עתידית תמורת בחירת סיבוב שני עתידית.

22:04: אדריאן וויינרובסקי מיאהו ספורט מעדכן שסן אנטוניו שלחה את ננדו דה קולו לטורונטו תמורת אוסטין דיי.

21:57: אנטואן ג'יימיסון נשלח מלוס אנג'לס קליפרס לאטלנטה תמורת הזכויות לטורקי המוכשר צ'נק אקיול.

20:39: ג'ורדן המילטון אמור היה להישלח מדנבר לניו יורק תמורת בנו אודריך, אך יוסטון התערבה ברגע האחרון והשיגה אותו. ארון ברוקס עובר לנאגטס. מהזווית הפרובינציאלית מדובר בחדשות לא כל כך טובות לעומרי כספי, שכן המילטון גם כן נוהג לשחק בעמדה 3.

19:39: עסקה סיבובית שנסגרה בזה הרגע - וושינגטון מקבלת את אנדרה מילר, דנבר את יאן וסלי, פילדלפיה את אריק מיינור ושתי בחירות סיבוב שני.

19:26: לוק רידנאוור וגארי ניל עוברים לשארלוט, רמון סשנס וג'ף אדריאן עושים את הדרך ההפוכה למילווקי.

18:19: CBS מדווחת כי רוג'ר מייסון ג'וניור, שחקנה לשעבר של הפועל ירושלים ששיחק העונה במיאמי, עובר לסקרמנטו, שצפויה לשחררו עוד הערב. מיאמי תקבל עבורו מזומן ובחירת סיבוב שני מוגנת.

17:22: פילדלפיה שלחה לקליבלנד את הסנטר ספנסר הוז תמורת שתי בחירות סיבוב שני בדראפט. הוז בן ה-25 פתח בכל 53 המשחקים בהם שותף העונה במדי הסיקסרס והעמיד ממוצעים של 13 נקודות ו-8.5 ריבאונדים למשחק - שניהם הגבוהים בקריירה שלו. הקאבס קיבלו אותו עם החוזה הנגמר שלו בסך 6.5 מיליון דולר לעונה.

אנדרה מילר, שחקן דנבר נאגטס. AP
סוף סוף מצא בית חדש. אנדרה מילר/AP

שמועות שלא יצאו לפועל

21:51: הקליפרס מתלבטים האם לרקום עסקה שתביא ללוס אנג'לס את אימון שאמפרט (ככל הנראה בצוותא עם ריימונד פלטון), ותשלח את דארן קוליסון לניו יורק.

20:16: אוקלהומה סיטי מוכנה לוותר על בחירת סיבוב ראשון בתמורה לאימון שאמפרט, זאת בהנחה שהוא לא סובל מקרע ברצועה הצולבת. גם הקליפרס מעוניינת בשחקן.

19:00: מארק סטיין מ-ESPN מדווח שיוסטון צפויה לשמור על עומר אשיק עד תום העונה.

18:53: ב-ESPN טוענים שקליבלנד והקליפרס במשא מתן על טרייד שישלח את טיילר זלר ללוס אנג'לס, ואת רג'י בולוק לקאבס.

17:46: ב-YAHOO ו-ESPN מדווחים שלוס אנג'לס לייקרס מנסה להיפטר מג'ורדן היל ותהיה מוכנה להעביר אותו תמורת בחירת דראפט בסיבוב השני. ברוקלין וניו אורלינס בוחנות את האפשרות לצרף אותו.

17:27: קליבלנד עשויה להיפרד גם מלואל דנג בשעות הקרובות. היא כבר מנהלת שיחות בנושא עם דאלאס, דטרויט, אינדיאנה ו-וושינגטון.

סנטר יוסטון רוקטס עומר אשיק. AP
צפוי להישאר ביוסטון עד תום העונה. אשיק/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully