וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי מנגב את הישבן בנייר טואלט עם דיוקנו של אובמה?

אוון טרנר פרסם תמונה מחדר השירותים בבית של חברו לפילדלפיה, ספנסר הוז. הסנטר נודע בדעות השמרניות שלו

ניר טואלט עם דיוקנו של ברק אובמה, מתוך האינסטגרם של אוואן טרנר. אינסטגרם, צילום מסך
מצחיק או חסר טעם? התמונה שטרנר העלה לחשבון האינסטרגם שלו/צילום מסך, אינסטגרם

בדיחה מתוצרת פילדלפיה 76'. הסווינגמן של הקבוצה, אוון טרנר המצוין, פרסם בחשבון האינסטגרם שלו תמונה של נייר טואלט עם דיוקנו של נשיא ארה"ב ברק אובמה וכתב: "נכנסתי לשירותים בבית של ספנסר הוז וראיתי את נייר הטואלט הזה. אבל אני מסרב להשתמש בו LOL".

לא ברור בדיוק מי צחק כאן על מי, הוז על טרנר או ההפך, אבל המקור לבדיחה הזו דווקא ברור למדי. הוז ידוע בדעות השמרניות שלו וגם בהיותו תומך נלהב של המפלגה הרפובליקנית. הוא אחד מהכדורסלנים היותר מעורבים פוליטית ב-NBA והוא לא הסתיר מעולם את חוסר החיבה שלו לנשיא אובמה.

לפני הבחירות ב-2008 הוז פתח דף פייסבוק למעריצי מגישת הטלוויזיה אן קולטר שנודעה בדעות הקונסרבטיביות שלה, ועל הרכב הראשון שלו, עוד כשהיה בתיכון, הדביק סטיקר "שאלוהים יברך את ג'ורג' וו. בוש". בנוסף, הסנטר התארח בתכניתו של שדרן הרדיו לארס לארסון שמזוהה עם הימין האמריקאי וגם התנגח בפומבי בסרט המפורסם של אל גור, "אמת מטרידה", כשהצהיר שמדובר בגיבוב של שקרים.

טרנר מנגד, הוזכר בנאום של ברק אובמה באוהיו לפני כארבע שנים, אז הכדורסלן כיכב במכללת אוהיו סטייט. אובמה שידוע בחיבה הגדולה שלו לכדורסל בכלל ולכדורסל מכללות בפרט, הלהיב את הקהל כשאמר: "כן, הילד הזה טרנר הוא שחקן די טוב. אתם יודעים מה אתם עושים".

בארה"ב קיבלו את הבדיחה הזו בגיחוך, אבל היו גם כאלו שטענו שהיא חסרת טעם לחלוטין ופוגענית. שכל אחד ישפוט על פי טעמו האישי.

שחקני פילדלפיה סיקסרס, אוון טרנר, ספנסר הוז. AP
אוואן טרנר וספנסר הוז/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully