וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלייקרס שלחו את סטיב בלייק לגולדן סטייט

יממה לסגירת חלון הטריידים: ברוקס ובייזמור נשלחו ל-LA תמורת הרכז. מרכוס ת'ורנטון עובר לברוקלין, טרי ורג'י אוונס לסקרמנטו

שחקן סקרמנטו קינגס מרכוס ת'ורנטון. Darren Abate, AP
יחזק את הספסל של ג'ייסון קיד. מרכוס ת'ורנטון/AP, Darren Abate

חלון הטריידים ב-NBA יגיע לסיומו מחר (בלילה שבין חמישי לשישי), ובעוד שעסקאות גדולות באמת עדיין לא נסגרו רשמית, השמועות רק מתגברות. הנה כמה מהן:

* הלייקרס הסכימו לשלוח את סטיב בלייק לגולדן סטייט. הווריורס הנחיתו את הרכז המנוסה בתמורה לקנט בייזמור ומרשון ברוקס, ובלייק אמר בתגובה: "הרגשות מעורבים, למען האמת. ידעתי שזה יכול לקרות, אבל לא ציפיתי לכך".

* בעסקת אחת שעל פי דיווחים כבר סוכמה, תשלח ברוקלין את ג'ייסון טרי ורג'י אוונס לסקרמנטו ותקבל בתמורה את מרכוס ת'ורנטון. הנטס ניסו להשיג את ג'ארט ג'ק, אך משלא הצליחו, התפשרו והחליטו לצרף את הסקורר המחונן שבעונת 2010/11 העמיד ממוצעים של 21.3 נקודות למשחק. ג'ייסון טרי, שהגיע בקיץ עם קווין גארנט ופול פירס מבוסטון, מיעט לשחק וקלע העונה 4.5 נקודות למשחק בממוצע בברוקלין.

* הנטס עדיין לא סיימו, וממשיכים לנסות ולצרף את ג'ורדן היל מהלייקרס - עסקה שעשויה להגדיל את סך המשכורות של הקבוצה ל-210 מיליון דולר.

* השמועה הלוהטת של הלילה: יוסטון מעוניינת ברייג'ון רונדו. הדרישות של הסלטיקס גבוהות מאוד, ועל פי דיווחים של מארק סטיין יתעקשו על צ'נדלר פארסונס לצד מספר בחירות דראפט. הרוקטס לא מוכנים לוותר על הפורוורד המוכשר, ועל כן קשה לדמיין עסקה שכזו יוצאת לפועל ביממה הקרובה.

* רשת 'יאהו' מדווחת כי ניו יורק והקליפרס מדברות על טרייד במרכזו יעברו אימון שאמפרט וריימונד פלטון ללוס אנג'לס, ואילו דארן קוליסון ורג'י בולוק יעשו את הדרך ההפוכה.

* זמן קצר אחרי שצירפה אותו, עשויה קליבלנד לשלוח את לואל דנג בטרייד, מתוך חשש שלא יהיה מוכן להאריך את חוזהו בקיץ הקרוב. סקרמנטו וגולדן סטייט מעוניינות בפורוורד הוותיק. גם דיון ווייטרס מבוקש.

לואל דנג, קליבלנד קאבלירס. AP
רק הגיע וכבר יעזוב? דנג/AP

* ממפיס ומינסוטה מנהלת מגעים על טרייד במהלכו יעברו טיישון פרינס וטוני אלן לטימברוולבס, בעוד ג'יי ג'יי בראה וצ'ייס באדינג'ר יעשו את הדרך ההפוכה.

* על פי דיווחים שונים, הגריזליס מביעים עניין בסמול פורוורד של גולדן סטייט, הריסון בארנס.

* מילווקי מנסה להיפטר מגארי ניל עד סגירת החלון, ותהיה מוכנה לוותר גם על לוק רידאנוור, שמבוקש במספר קבוצות, כולל וושינגטון.

* שארלוט מעוניינת באנתוני מורו וארון אפללו.

* עסקת פאו גאסול לפיניקס פחות או יותר דעכה לגמרי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully