וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "יחסית לסגל הקיים, זו עונה כמעט הרואית"

20.2.2014 / 10:30

הירוקים הודחו מאירופה, דויד קוביאן עשוי לעזוב ובסביבת הקבוצה מודים: "אם היו מחליפים זרים, אפשר היה לעשות יותר"

שחקן מכבי חיפה דגן יבזורי. ברני ארדוב
"עשינו את המיטב שלנו, אבל זו קבוצה נהדרת". שחקני חיפה יורדים מאוכזבים/ברני ארדוב

מכבי חיפה סיימה אמש (רביעי) את העונה האירופית שלה כשהפסידה 86:66 לחימקי מוסקבה במסגרת המחזור השישי בשלב הבתים השני של היורוקאפ. ניצחון של הירוקים, שהופיעו למשחק עם שלושה זרים בלבד בעקבות העובדה שאדריאן הנינג לא יכול לשחק במפעל, היה מספיק כדי להעפיל לטופ 16לאחר שסיינה ניצחה את נימבורק, אך מתחילת המשחק פערי הרמות היו ברורים לכל.

"חימקי מוסקבה משחקת ביורוקאפ מסיבה כלשהי, אבל היא קבוצה בכירה באירופה", אמר בריאן רנדל לאחר המשחק, "הם ימשיכו להראות את זה. עשינו את המיטב שלנו, אבל זו קבוצה נהדרת. לגבינו, קשה לדעת מי יישאר בקבוצה שלנו בעונה הבאה ומי לא. נשאר לנו את העונה, אין מה לדבר על העונה הבאה. העונה היה לנו סיבוב ראשון טוב, ובסיבוב השני הפסדנו את המשחק בנימבורק שממש היינו צריכים לקחת. יש הרבה דברים טובים לקחת מהעונה האירופית הזו".

שחקן מכבי חיפה דויד קוביאן. אדריאן הרבשטיין
"הצוות המקצועי דורש מזה זמן רב להחליף את קוביאן". קוביאן/אדריאן הרבשטיין

"יחסית לסגל השחקנים הקיים, הקבוצה הזאת עשתה עונה כמעט הרואית", אמר אמש מקורב לבעלים ג'ף רוזן, "הקבוצה הזו זולה בהרבה ממה שהיה פה בעונה שעברה, וגם טובה פחות באופן משמעותי. אין ספק שעם הסגל של אשתקד היינו עולים סיבוב. הצוות המקצועי דורש מזה זמן רב להחליף את קוביאן, וגם רצו בזמנו להחליף את אופייבו, אבל ג'ף עושה מה שהוא רוצה. גם הנינג לא הייתה הבחירה של דני פרנקו למרות שהוא נראה בסדר. אם היו מחליפים את קוביאן בזמן, אולי היה אפשר לעשות יותר".

הרכז מונצואלה, שנמצא בכושר נוראי מאז שמורן רוט שב מהפציעה, מועמד לשחרור לאחר שבשיחות בין אנשי הקבוצה לרוזן הביעו אכזבה גדולה מיכולתו. הבעלים נתן אישור עקרוני להחליפו, אך בשלב הזה לא נמצא השחקן שיגיע על חשבונו, כשהסיכוי שישוחרר קיים, אך ייתכן מאוד שבסופו של דבר יסיים את העונה בירוק.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully