וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "במחצית הראשונה הרגשנו לא נעים"

מאמן מכבי חיפה סיכם את התבוסה לחימקי וההדחה מהיורוקאפ: "עשינו עונה יפה". קוז'יקרו: "אני לא מאוכזב, אני גאה"

שחקן מכבי חיפה עידו קוז'יקרו מול שחקני חימקי מוסקבה מייק גרין, קרסימיר לונצ'אר. ברני ארדוב
קוז'יקרו מתקשה/ברני ארדוב

מכבי חיפה הובסה הערב (רביעי) 86:66 ברוממה, על ידי חימקי מוסקבה המצוינת, וסיימה את העונה האירופית שלה. מראש, ההפסד הכואב לנימבורק בשבוע שעבר הקטין באופן משמעותי את הסיכוי של האלופה הישראלית להעפיל לשלב הבא, שהגיעה למשחק הערב כשגורלה לא בידיעה, ולא היתה קרובה אפילו ליריבתה. חימקי נחשבת לאחת הקבוצות החזקות ביותר במפעל, והניצחון הקליל הערב היה ה-31 ברציפות שלה בכל המפעלים. הירוקים יעברו להתרכז כעת בליגה הישראלית, ובמחזור הקרוב יפגשו את גלבוע/גליל.

המאמן דני פרנקו סיכם: "כנראה שקצת חששנו מהם בחצי הראשון. ידענו מה אנחנו צריכים לעשות אבל לא היינו מספיק אגרסיבים כדי להתמודד איתם. במחצית הרגשנו לא נעים, זה היה פשוט לצאת החוצה ולזרוק הכול על המגרש. אני מוריד את הכובע. החצי השני שלנו מוציא אותי מפה עם הרבה גאווה בקבוצה שלנו. הרבע האחרון בנימבורק הכאיב לנו, אבל עשינו עונה יפה באירופה. ניקח מזה דברים טובים, אני מקווה שמכבי חיפה תמשיך לשחק במפעל הזה, יש למועדון את האולם ואת הקהל לעשות את זה. אנחנו עם הפנים לליגה. היום אני שמח, כי הראנו שאנחנו לא נשברים גם בפיגורים גדולים, לא מרימים ידיים".

עידו קוז'יקרו: "אני לא מאוכזב, אני גאה. עברנו השנה באירופה המון מהמורות ואם נסתכל על הנתונים שבדרך, פציעות וכו', עשינו מעל ומעבר. אני גאה בכל השחקנים שקרעו את התחת, בוא נשים את הדברים על השולחן. כולם התמודדו עם פציעות, חלק מהן אתם לא יודעים עליהם. זה אף פעם לא כיף להפסיד בהפרש כזה אבל צריך להסתכל על התמונה הכוללת - עשינו עונה גדולה באירופה, ועם התחושה הזו אני יוצא להמשך. יכולנו לעשות גם יותר. אני מקווה שנגיע למימוש
הפוטנציאל שלנו בליגה בישראל".

מכבי חיפה הובסה על ידי חימקי, והודחה מאירופה

גם ירושלים הובסה, ועלתה להצלבה מהמקום הראשון

מאמן מכבי חיפה דני פרנקו. ברני ארדוב
"אנחנו עם הפנים לליגה. היום אני שמח, כי הראנו שאנחנו לא נשברים גם בפיגורים גדולים, לא מרימים ידיים". פרנקו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully