וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: הפועל ירושלים הובסה 93:79 על ידי באנביט

למרות ההפסד בטורקיה, הקבוצה של גרינברג עלתה להצלבה מהמקום הראשון ותפגוש בשלב הבא את אולם הגרמנית

27 שחקן הפועל ירושלים יותם הלפרין. מגד גוזני
משחק שהם ירצו לשכוח. יותם הלפרין/מגד גוזני

זה לא היה הערב של הפועל ירושלים. עם רצף של 13 ניצחונות בליגה וכשהמפגש מול מכבי תל אביב מהדהד בראש, הקבוצה של בראד גרינברג התייצבה הערב (רביעי) למשחק הנעילה של שלב הבתים השני ביורוקאפ והפסידה 93:79 לבאנביט הטורקית במשחק שלא קבע לה דבר. בכל מקרה, ירושלים ממשיכה לשלב הנוקאאוט אחרי שסיימה במקום הראשון בבית ותפגוש בטופ 16 את אולם הגרמנית שהפסידה לקאנטו ועלתה לשלב הבא.

ג'וש דאנקן הפועל ירושלים. מגד גוזני
15 הנקודות שלו לא הספיקו. ג'וש דאנקן/מגד גוזני

ירושלים שכבר ידעה שהמקום הראשון שלה מובטח עוד לפני המשחק הרשתה לעצמה לשחק בהילוך ראשון. כך למשל ליאור אליהו שיחק 12 דקות שבהן סיים עם אפס נקודות, ובאנביט שנלחמה הערב על המקום בשלב הבא, ובסופו של דבר התבשרה שהיא בחוץ, שלטה מהרגע הראשון במשחק ואף ירדה ביתרון 17:26 בסוף הרבע הראשון. ג'וש דאנקן וארטיום פרחוסקי היו הדומיננטיים בצד של ירושלים בזמן שיותם הלפרין לא לקח הרבה זריקות. מה שבעיקר עבד לטורקים הערב היו האחוזים מחוץ לקשת כאשר 12 זריקות נכנסו פנימה ומי שהובילו אותם לניצחון היו קיית' סימונס (21 נקודות) וארל רולנד (20 נקודות).

"ידענו שיהיה משחק קשה מול קבוצה שנלחמת על חייה", אמר ברייסי רייט בסיום. "הם קלעו באחוזים גבוהים מאוד לשלוש, בעיקר במחצית הראשונה, והיה קשה לנו לרדוף אחריהם. חזרנו לפער חד ספרתי כמה פעמים במהלך המשחק אבל לא הצלחנו לכפות עליהם משחק צמוד בדקות הסיום. היום הם היו הקבוצה הטובה יותר היום וניצחו בצדק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

מהלך המשחק

הפועל ירושלים פתחה בחמישייה עם ליאור אליהו, ארתיום פרחוסקי, יותם הלפרין, ברייסי רייט ורונאלד דופרי.

שתי הקבוצות פתחו בצורה מאוזנת את המשחק, אבל אחרי סל של פרחוסקי, ירושלים נעצרה ואילו המארחים רצו 0:15 כולל שלשה של קיית' סימונס שהעירה את העניינים בדרך ל-8:20 מצוין מבחינתם. ירושלים החזירה את עצמה למשחק, אבל שלשה של קלמן פרפליץ' עם הבאזר הוציאה לאורחים את האוויר בדרך ל-17:26 בסיומו של הרבע.

דופרי העיר את ירושלים בפתיחת הרבע השני עם ארבע נקודות רצופות ובהמשך יניב גרין, רייט וג'וש דאנקן עם ארבע משלו הקטינו לשש הפרש בלבד (35:29). אלא ששלשה של סימונס עצרה את הדהירה של ירושלים והדומיננטיות שלו גם מתחת לסל סייעה לבאנביט להחזיר את ההפרש לדו ספרתי בדרך ל-41:50 במחצית.

ליאור אליהו שחקן הפועל ירושלים. מגד גוזני
לא הגיע למשחק. ליאור אליהו/מגד גוזני

רייט ופרחוסקי הקטינו לעשר בפתיחת הרבע השלישי, אבל סימונס הלוהט מנע קאמבק מהירושלמים. שלשה ענקית של פרפליץ' כבר העלתה ל-52:71 לפני שגרינברג הזעיק פסק זמן. כנראה שקריאת ההשכמה הזו עזרה מכיוון שמאותו שלב ועד לסוף הרבע ירושלים הפגיזה. זה התחיל עם שלשה של הלפרין והמשיך עם נקודות של רייט ודופרי, אבל באנביט עצרה על הפרש דו ספרתי, 65:75 בסיום הרבע השלישי.

את הרבע האחרון שתי הקבוצות פתחו בהססנות, ואחרי שדופרי החטיא שלשה, אדם אריאל ניסה להוביל קאמבק. סמי מחייה דאג להשאיר את הפער על דו ספרתי, ומנגד ירושלים לא מצאה תשובות בהתקפה. ארל רולנד נתן את הטון בדקות הבאות ועם חמש נקודות רצופות ביסס את היתרון של המארחים. רייט עוד הספיק לצלוף שלשה, אבל רולנד היה האיש החם של באנביט והוביל אותה לניצחון 79:93.

סטטיסטיקה

הובילו את באנביט: קיית' סימונס 21 נקודות, ארל רולנד 20, קלמן פרפליץ' 12.

הפועל ירושלים: ברייסי רייט 17, ארטיום פרחוסקי 16 (9 ריבאונדים), ג'וש דאנקן 15, רונאלד דופרי 13, יותם הלפרין 8, יניב גרין וברואשביץ 3 כל אחד, רפי מנקו ואדם אריאל 2 כ"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully