וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשני אנגליה: "פלגריני יכול להאשים רק את עצמו"

פלגריני האשים את השופט בהפסד סיטי לברצלונה, באנגליה תוקפים: הוא מסיט את האש מהטעויות שלו, ובראשן דמיצ'ליס

מנואל פלגריני מאמן מנצ'סטר סיטי. Laurence Griffiths, GettyImages
ואם זה היה מוריניו? פלגריני/GettyImages, Laurence Griffiths

יום אחרי ההפסד הצורם של מנצ'סטר סיטי בשמינית גמר ליגת האלופות, 2:0 לברצלונה בבית, ובאנגליה מתחילים לבקר את מאמן סיטי מנואל פלגריני. כזכור, פלגריני תקף בצורה חריפה את השופט יונאס אריקסן, וטען שהשיפוט שלו היה מוטה לטובת ברצלונה.

"אריקסן הוא אחד השופטים הכי מוערכים בפיפ"א", כותב הנרי ווינטר מ"טלגרף", "כך שסביר להניח שהאמירות האלה של פלגיני יעלו לו בעונש השעיה... ההערות המזיקות הללו יותר מתאימות לז'וזה מוריניו".

על פי רוב הפרשנים, גם באנגליה, השריקה לפנדל על העבירה של מרטין דמיצ'ליס על ליאונל מסי הייתה נכונה, מאחר שהתנועה התארכה ונגררה לתוך הרחבה. "פלגריני צריך לכעוס על עצמו על כך שבחר לפתוח עם דמיצ'ליס המסורבל", כתב פרשן "טלגרף", "ג'ולן לסקוט עשה עבודה טובה מול צ'לסי, הוא יותר דרוך וזהיר, ויש לו את היכולת להתמודד עם המהירות של חלוצים כמו מסי, מלך התזמון. על פי אוהדי סיטי ופרשנים כמו גרי ליניקר, דמיצ'ליס הייתה תאונה שמחכה להתרחש".

מרטין דמיצ'ליס שחקן מנצ'סטר סיטי (מימין) מקבל כרטיס אדום. רויטרס
מי אשם? דמיצ'ליס/רויטרס

מרטין קיאון כתב ב"דיילי מייל" ש"מנואל פלגריני שם את מבטחיו בדמיצ'ליס, אבל הוא אכזב אותו. יש מאמנים שבוחרים שחקנים מועדפים בלי שאף אחד אחר מבין למה, והארגנטינאי בהחלט נראה אחד כזה. הוא אפילו פתח מול צ'לסי לפני שבועיים, אבל הוא לא קשר... הוא ניסה לעצור את שחקני ההתקפה של ברצלונה, אבל איבד את הכדור מספר פעמים, ומבחינה הגנתית גרם לפנדל... הוא השאיר הרבה שטח למסי, הוא יכול היה להימנע מזה".

פיל מקנאלטי מ-BBC ציין ש"המתקפה של פלגריני על השופט נראית כאילו כאילו באה מייאוש ומתסכול של אדם שבדרך כלל מתעלה מעל אלמנטים אפלים שכאלה... היא נועדה להמעיט בחשיבות הטעות של פלגריני עצמו בבחירה בדמיצ'ליס - שחקן הגנה שכבר לא מתאים לרמות האלה, בחירה שחשפה את הכישלון של סיטי בחלון ההעברות למצוא פרטנר הגנתי לווינסנט קומפני".

עוד ציין מקנאלטי ש"אם הטענות של פלגריני היו נאמרות על ידי מוריניו, הוא מיד היה מתויג כאויב הכדורגל... הטענה שלו ששופט ממדינה כמו שבדיה (שמסתבר שהיא קטנה מדי ולא חשובה מספיק) לא צריך לשפוט משחק חשוב כזה היא כבר ביזארית... עדיין לא ראינו את הצד הזה של פלגריני. זו הוכחה שהלחץ יכול להכריע את כולם. תמיד יש נקודה שבירה, וזו הייתה של פלגריני".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully