וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: ברצלונה ניצחה 0:2 בחוץ את מנצ'סטר סיטי

דמיצ’ליס הכשיל את מסי (כנראה מחוץ לרחבה) והורחק, הפרעוש כבש את הפנדל (54). דני אלבס הכפיל (90). הקטלאנים עם מקדמה גדולה מאוד לקראת הגומלין, סיטי זקוקה לנס

ליאונל מסי ברצלונה חוגג שער. רויטרס
שוב עשה את ההבדל. מסי חוגג/רויטרס

ברצלונה עשתה הערב (שלישי) צעד גדול מאוד לקראת העפלה לרבע גמר ליגת האלופות אחרי ניצחון חוץ 0:2 על מנצ'סטר סיטי במשחק הראשון של שמינית הגמר. רבות דובר על המפגש הזה בין הקטלאנים המנוסים לסיטיזנס הביתיים ואכן התפתח משחק מאוד שקול עד שבדקה ה-52 הגיע הרגע שהכריע את המשחק ואולי את ההתמודדות כולה. אנדרס אינייסטה מצא בכדור עומק גאוני את מסי שהקדים את דמיצ'ליס האיטי שנאלץ להכשילו, ספק בתוך הרחבה. הבלם הארגנטינאי הורחק וראה את מסי כובש מהנקודה הלבנה את שערו השביעי העונה בקמפיין. דווקא כשהיא בעשרה שחקנים מנצ'סטר סיטי הגיעה לכמה מצבים לא רעים אבל בדקה ה-90 בארסה כבשה את השני אחרי שיתוף פעולה ברזילאי בין ניימאר לדני אלבס שהסתיים עם בעיטה של האחרון מקרוב לרשת.

מנואל פלגריני מאמן הסיטי שילם אולי את המחיר על הרכב די פחדני איתו הוא עלה למשחק הזה. הצ'יליאני הפתיע כשבחר לוותר על חלוץ אחד (דז'קו) והציב במקומו את אלכסנדר קולארוב המגן כקשר שמאלי וזה לא עזר יותר מדי לקבוצה שלו שאומנם הגיעה למצבים אך לא בכמות אליה היא רגילה ולראשונה בליגת האלופות הסיטיזנס סיימו משחק בית בלי לכבוש. בארסה מנגד חששה מאוד מהמפגש הזה אך כשהיא עם יתרון מבטיח של שני שערים וללא ספיגה בחוץ, יכולה להיות רגועה מאוד במשחק הגומלין שיתקיים ב-12 בחודש הבא. סיטי מצידה תקווה לנס ותצטרך לנצח בהפרש של שלושה שערים בקאמפ נואו בגומלין כדי להעפיל.

אלברו נגרדו שחקן מנצ'סטר סיטי לפני ג'רארד פיקה שחקן ברצלונה. רויטרס
גם הוא לא הצליח להושיע. נגרדו מול פיקה/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 8: הפתיחה הייתה שייכת לברצלונה שהשתלטה מיד על מרכז השדה. ליאונל מסי ניסה לסכן בבעיטה מרחוק אחרי חילופי מסירות עם פברגאס, אבל קומפני הדף את הסכנה.

* בארסה החזיקה בכדור 74% מהזמן בעשר הדקות הראשונות, לסיטי אין תשובות בינתיים.

דקה 17: מנצ'סטר סיטי השתחררה והגיע למיני מצב ראשון. יאיא טורה שלח כדור ימינה לנבאס שיישר למרכז. דויד סילבה הגיע לכדור ובעט בנגיעה אבל בוסקטס בלם אותו.

דקה 19: מצב ממשי ראשון לסיטי. דויד סילבה שלח כדור עומק מצוין לנגרדו שהקדים את פיקה ועבר את ויקטור ואלדס אבל מזווית קשה בעט החוצה.

דקה 25: המארחים המשיכו ליזום וסיכנו הפעם במצב נייח. דויד סילבה הרים כדור מצד שמאל, ויקטור ואלדס לא יצא טוב וקומפני הצליח לנגוח אבל השוער התעשת ועצר שוב את הכדור ממש על הקו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
וינסנט קומפני שחקן מנצ'סטר סיטי מאוכזב אחרי החמצה מול ברצלונה. רויטרס
כמעט כבש במצב נייח. קומפני/רויטרס

דקה 30: מצב מסוכן לברצלונה אחרי מהלך אופייני. אינייסטה הכניס כדור למסי שהחליף מסירות כפולות עם צ'אבי ומטווח של 18 מטרים בעט חזק ברגל ימין אבל הכדור טס מעל השער של הארט.

דקה 32: עוד מצב לבארסה והפעם זה היה צ'אבי שבאופן נדיר ניסה את מזלו בבעיטה מחוץ לרחבה עם כדור שטס לפינה הגבוהה אבל הארט היה עירני והדף.

דקה 44: סיטי כמעט כבשה לפני ההפסקה אחרי מהלך על טהרת הספרדים שלה. דויד סילבה הכניס כדור ימינה לחסוס נבאס שהרים מצוין לראשו של נגרדו אבל תחת הלחץ של פיקה החלוץ נגח החוצה.

נתוני המחצית

בעיטות לשער: 3:6 לסיטי
בעיטות למסגרת: 1:2 לסיטי
החזקת כדור: 33:67 לברצלונה
אחוזי דיוק במסירות: 83:92 לברצלונה

אלברו נגרדו שחקן מנצ'סטר סיטי מול חאבייר מסצ'ראנו שחקן ברצלונה. Laurence Griffiths, GettyImages
מאבק צמוד. מאסצ'ראנו מול נגרדו/GettyImages, Laurence Griffiths

דקה 52: אדום לדמיצ'ליס ופנדל לברצלונה. אנדרס אינייסטה שלח בכדור עומק את מסי שהקדים את הבלם שנאלץ להכשילו אחרון בדרך לשער והורחק. ההכשלה הייתה ממש על הקו אבל השופט החליט שהיא בוצעה בתוך הרחבה ושרק לפנדל.

דקה 54: גול! ליאונל מסי בעט את הפנדל ללא קושי לפינה ופנימה. שערו השביעי של מסי בליגת האלופות ו-0:1 לברצלונה.

מרטין דמיצ'ליס שחקן מנצ'סטר סיטי (מימין) מקבל כרטיס אדום. רויטרס
ראה את הגב של מסי והשאיר את קבוצתו בעשרה שחקנים. דמיצ'ליס/רויטרס

דקה 62: למרות החיסרון המספרי סיטי ניסתה להשוות וכמעט עשתה זאת אחרי חילופי מסירות בין נגרדו לנאסרי המחליף שבעט מחוץ לרחבה כדור מסוכן אבל פיקה בלם אותו.

דקה 68: מצב גדול לברצלונה. דני אלבס עלה להתקפה והחליף מסירות כפולות עם אלכסיס. הברזילאי הצליח לחדור לעומק הרחבה אבל מזווית מעט קשה בעט החוצה. מזל גדול לסיטי.

דקה 77: איזה מצב לסיטי. סבאלטה המגן עלה לעזרת ההתקפה והשאיר כדור בראש לדויד סילבה שמהאוויר בעט כדור חד וחזק לפינה אבל ואלדס הדף בקצות האצבעות.

דקה 90: גול! ברצלונה סגרה עניין עם שער שני ממש לפני תוספת הזמן. דני אלבס המגן שוב עלה להתקפה, החליף מסירות עם ניימאר המחליף ומתוך הרחבה בעט מזווית לא פשוטה שטוח ולרשת. 0:2 לברצלונה.

דני אלבס שחקן ברצלונה כובש. Laurence Griffiths, GettyImages
סגר עניין עם השני. דני אלבס/GettyImages, Laurence Griffiths

הרכבים:

מנצ'סטר סיטי: ג'ו הארט, פאבלו סבאלטה, וינסנט קומפני, מרטין דמיצ'ליס, גאל קלישי, אלכסנדר קולארוב, (ג'וליין לסקוט, 58), יאיא טורה, פרננדיניו, חסוס נבאס (סמיר נאסרי, 58), דויד סילבה, אלברו נגרדו (אדין דז'קו, 74).

ברצלונה: ויקטור ואלדס, דני אלבס, ג'רארד פיקה, חאבייר מסצ'ראנו, ג'ורדי אלבה, סרחיו בוסקטס, צ'אבי, ססק פברגאס (סרג'י רוברטו, 86), אלכסיס סאנצ'ס (ניימאר,, 74), אנדרס אינייסטה, ליאונל מסי.

אנדרס אינייסטה שחקן ברצלונה מול חסוס נבאס. Laurence Griffiths, GettyImages
קרב עיקש במרכז השדה. אינייסטה מול נבאס/GettyImages, Laurence Griffiths

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully